Ezt már próbáltam, töltéssel minden rendben van. Van egy feszültségmérőm is beépítve, szal egyből tudom ha valami gáz van a töltéssel. 2500 körüli fordulatnál már 14.0V a töltés akármennyi fogyasztó megy. Esetleg olyan lehetséges, hogy az úszó leesett a benzinszint jeladóról? Mert azt vettem észre, hogy kanyarban és erős fékezésnél őrül meg. Ha egyenletes a tempó akkor vagy E-nél vagy maxnál megáll
nálam rossz töltésnél és/vagy túl sok fogyasztónál produkált olyat, hogy szinte nullára visszaesett, mikor a rendszerben nem volt elég magas a feszültség.
próbáld ki, hogy mondjuk lámpa nélkül (ha nincs kapcsolód, akkor kihúzott biztosítékokkal) is ugyanezt csinálja-e?
Hali! Tapasztalt már valaki olyat, hogy a benzinszint mutató össze-vissza mászkál? Teli a tank és hol lemegy teljesen gatyára, hol középen jojózik, aztán vissza maxra. Vajon mi lehet a problem? A jeladót kimértem, tuti működik, van ellenállása és a szakadásvizsgálatnál is sípolt a multiméter. Szal az tuti jó. A benzintank alatt a csúszósaru jó, megnéztem, szoros jól illeszkedik. Valami 5let hogy hol keresgéljek?
Na akkor jól gondoltam, hogy az E modell 400/600 egyforma lessz, de azért mondom megkérdem, ugyhogy köszi skacok.
mohel: Jöhet akkor a link, nézegettem több fajtát, de amit belinkeltem az jött be igazán. A motorróll meg majd feltehetnél pár fotót, hogy hogy mutat az új plexivel, ha elkészült.
Scalare: Néztem azon az oldalon is, de ott más formájú plexiket kínál az ipse a zizire.
Szasz Scalare!
Nemtudok neked mail-ben válaszolni, vlamiért mindig visszadobálja a rendszer:)
Lett közdarab, lett csinálva hangtompító is, csak még az összerakással nem volt időm foglalkozni, tegnap jött meg a szerelőtől a vas, de úgy néz ki ma megy is vissza. Szelephézag állítás, és karbiszinkron után 140-nél elfogy a lendület (tudom, tudom, ennél többel nem is szabad menni, én is csak a német autópályákon megyek ennyit ), mintha nem kapna üzemanyagot többet, hiába néztem át a vákumcsöveket a benzincsapnál, a légszűrőházat, nem találtam hibát, + a benyaszűrő sem ürült ki menet közben, innentől én tanácstalan vagyok.
Valakinek valami ötlete? (Tudom vigyem vissza, ez meg lesz )
jah, előtte azért rápróbáltam a kipufft, meg tettem rá egy COB led csíkot, biztos ami biztos, márcsak mennie kellene
Emlékeim szerint az enyémet simán lehetett indítani sebességben behúzott kuplungkarnál,különben miért volna ott kapcsoló?
De Aki úgy tud motorozni mint Te,nem fullad le!
Én is most fényeztettem telibe az enyém. Gondolkodtam is ezen az emblémán de maradtam a szimplánál. Viszont pengén mutat motoron a domboros azt meg kell hagyni.
Hali. Passzol. Nekem E modell 400 van. Én most vettem tükrös bubisat e-bayen a szimpla fekete bubisat szállítással együtt megkapod 2500-ért. Csak hát várni kell rá egy hónapot mire megjön. Ha akarod küldök linket. Amúgy most fújattam telibe a gépet. Egyedi lett nagyon, mély meggybordó metál ,kibaszott pengén néz ki, holnap mennek rá a kawa feliratok aztán a plexi, sőt szegecses csavarokat kap a plexi felfogatás. Eszméletlen hogy fog mutatni a tükrös plexivel. Alig várom
Nagyon idegesít a zizin, hogy nem úgy indul mint a többi motor, hogy csak akkor ha behúzod a kuplungot, hanem csak üresben kuplung nélkül. Ha véletlen az ember lefullad vagy akármi van és az út közepén áll jó lenne ha nem kéne az ürest keresgélni. Nincs valami megoldás erre?
Ez szerintem valami dupla bubis cucc. Passzol a plexi az E moddel 400/600 ha jól tudom 93-tól egész 2008 ig végig azonos. Itt kapsz is dupla bubisat ha minden igaz. Mindenféle színben meg ilyesmik.
Még az érdekelne, ha esetleg valaki probálta már, hogy a 400-as plexije passzol e a 600-ra. Ilyet szeretnék rá, és egyetlen amit találtam, ami hasonlít a képre, az 400-ra van itt.
No ha minden igaz egy generátor és egy fesszabályzó csere után jó lett a töltésem, de ne kiabáljuk el.
Más: itt voltak akik írták, hogy szoktak Mátrázni. Esetleg ha lesz még ilyen és van még hely a csapatban :D akkor én is szívesen csatlakozok (persze engem már csak a túrázás érdekel a verseny nem)
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy ZZR 250 vezérműlánc feszítőt lehet e valahol szerezni újat? Mert keresgélek folyamatosan a neten, de csak lánc van, feszítő meg egyetlen egy az e-bayen, az is használt...
Jól mondod, hidd el átvizsgáltam alaposan, mert nem 5 perc megint szétszedni, de tényleg semmi se látszódott se a kukactengelyen, se a kapcsolókörmökön és a léptetővillákon. :S Nincs mese szétszedem még egyszer.
1. szar az óra, mérd ki.
2. nem jól mérted ki a jeladót és az a szar.
3. kábelkötegben van a hiba.(törött kábel, oxidos csati,stb.)
Én a 2. esetre tippelek, esetek 99% a jeladónál van a gond. Ugye, mert vesz az ember 999Ft a teszkóba egy multimétert még.....