Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lököd ki nem esik ki!
Véletlen kilöknéd, addig rázod a mocit, míg lepottyan a földre és egy csepp szilikonzsírral ami nem eszi meg a gumit vissza cuppantod az anyát a helyére.
...de nagyon erősködni kell, hogy kilökd, ne félj nem esz meg
Nem hiszem, hogy kiesne. Szerintem egész nehéz is leszedni.
Hát a négy felső csavarnál gumis anya van a belső oldalon, a lenti csavaroknál gondolom ugyan olyanok, nem fognak kiesni a helyükről?
semmit nem kell levenned, a 600-ason csak kitekerni a plexi csavarjait és kicsúszik.
Sziasztok!
Ha plexit akarok cserélni, muszáj leszek lebontani teljesen a motor elejét, vagy elég ha csak kiveszem a műszerfal körül levő konzolt? Hozzá férek úgy a plexit tartó alsó csavarokhoz is?
Helló egy kis érdekesség....

http://www.sportmotor.hu/teszt...


a szervíz által beletöltött Fuchs olajat ette, ez Castrol R4S-el megszünt (a minőség az minőség)

Itt szervizelte
K-Bikers. Az olaj fogyasztáshoz nem tudtak hozzászólni, egyébként a kötelező szervizeket rendben megcsinálták.
Nem szabványos egész méretű
meg alkohol dús benzinállónak kell lenni
Sziasztok fanok a mai napon vettem egy 94-es ZZR400 és egy olyan problémám lenne h nem forogja ki a teljes fordulatot :(:( olyan 8-9 ezres tartományban egyszerűen megáll és nem forog tovább.A kérdésem a következő lenne nem tud valaki Budapesten vagy közelében egy HOZZÁÉRTŐ szerelőt aki nem Redbaron áron dolgozik és megbízható?Köszönöm a válaszokat előre de ha tudja valaki a megoldást vagy esetleg van 5lete hogy mit nézzek meg akkor azt is megköszönöm!
Keverekkepzo csavarok alatt a ruggo es az alatet alatt. Aztan persze az uzemanyag osszekotonel ami folyik most de a tobbi karburator kozott is. Ja es az uszohaz tomites.
Köszönöm a segítséget! Kicserélem az összeset mindenképp. Hol találok még O gyűrűt? Tűszelep fészeknél tudom hogy van. Még valahol esetleg?
Csak nehany jo tipp: Az osszes O gyurut csereld mert murphy torvenye szerint az fog folyni amit nem csereltel, hiaba volt eddig jo - a pici ruggokat amik a szinkronizalo nyelven vannak utolag konyebb berakni ha a csavarokat kijebb tekered, szinkronizalni egy ilyen muvelet utan KOTELEZO.
OK, megtörtént. És egyből elém tárult a hiba. Nincs is tömítés a benzincsonknál, teljesen elmállott.
Vegerol. Bocs
Csak vedd le az anyat a tengely begerol aztan huzd szet a karbikat.
Helló! Elakadtam a karbisor szétszedésével. Azt a tengelyt akarom kivenni ahová a benzincsövet kell tenni (képen pirossal). Leszedtem a merevítő sínt ami minden karbihoz csavarral volt rögzítve. Leszedtem a szivatót működtető lemezt. Most mi lenne a kövi lépés? A második képen piros kerettel jelöltem egy részt aminek a két végén csavar van. Azt szét kéne kapni?
Király! Akkor nekiállok és szétkapom. Köszi a segítséget!
Itt a robbantott ábra.Szerintem a kis gumigyűrű lesz a hibás.Nekem vannak itthon ilyenek,csak nem biztos,hogy pont az a méret is van.Esetleg a régiből átrakod
Sziasztok! Tapasztaltabb kollégák tanácsára lenne szükségem. Szóval, vettem egy új karbisort a zzr-be mert a régi falsot szív. Egyelőre nem tudtam hosszabb távon kipróbálni, mert már a legelső indításnál akadt egy szopatás. A benzincsonk tengelye mellett (ahová csatlakozik a benzincső) szivárog a benya. Az lenne a kérdésem, hogy hogy lehet ezt a szivárgást megszüntetni? Lehet egyáltalán? Mennyire szedjem szét a karbisort? Addig nem kezdek bele míg valaki nem írja hogy lehetséges a javítás. Légyszi segítsen már valaki, hogy mihez kezdjek most! Köszi előre is!
szakad és villámlik, remélem más jobban járt...
Sziasztok!

Valaki találkozott már olyannal h a motor alapjáraton 4000 fordulatszámig, ciripelő "zakatoló" hangot ad ki magából?

Új vezérműlánc van a gépen. Hajtókarok, főtengely és a blokk "alja" átvizsgálva, váltó rendben. Egyedül eddig a hengerfej, ami még nem volt még megbontva a blokkon. Annyi info még h a motoron történ egy karbisor csere, de utána ment kb 500 km-t és utána jött elő a hang mikor meg lett forgatva rendesen (13000-14000ig) 400 gyújtáselektronika fojtás kiiktatás teszt végett.

Köszi előre is
Alsónémediben a Fő utcán (5-ös út) fél kilenckor lesz a találkozó a nem autópályás csapatnak.
Sziasztok!
Én is mennék, kérdés, hogy van e olyan zzr-s aki nem pályán megy?
Ha igen akkor hol tudnánk összefutni?

Köszi
Sziasztok!

'98-as ZZR 600-hoz keresnék elsőgátló szimeringet mert okádja az olajat .Valakinek van egy jó tippje? Előre is köszi a segítséget.
Mi mennénk egyik barátommal! Lehetne olyat csinálni, hogy egy időpontot és egy címet adtok amit be tudok ütni GPS-be? Vagy ha valaki Budaörsről menne és csatlakozhatnánk hozzá Budaörsön valahol akkor az jelezze!
Hát szó nélkül maradtam, ez igen, az aksi már kézbesítve! Le a kalappal!
Csak ajánlani tudom ezentúl Akkumax