Nem lököd ki nem esik ki!
Véletlen kilöknéd, addig rázod a mocit, míg lepottyan a földre és egy csepp szilikonzsírral ami nem eszi meg a gumit vissza cuppantod az anyát a helyére.
...de nagyon erősködni kell, hogy kilökd, ne félj nem esz meg
Sziasztok!
Ha plexit akarok cserélni, muszáj leszek lebontani teljesen a motor elejét, vagy elég ha csak kiveszem a műszerfal körül levő konzolt? Hozzá férek úgy a plexit tartó alsó csavarokhoz is?
Sziasztok fanok a mai napon vettem egy 94-es ZZR400 és egy olyan problémám lenne h nem forogja ki a teljes fordulatot :(:( olyan 8-9 ezres tartományban egyszerűen megáll és nem forog tovább.A kérdésem a következő lenne nem tud valaki Budapesten vagy közelében egy HOZZÁÉRTŐ szerelőt aki nem Redbaron áron dolgozik és megbízható?Köszönöm a válaszokat előre de ha tudja valaki a megoldást vagy esetleg van 5lete hogy mit nézzek meg akkor azt is megköszönöm!
Keverekkepzo csavarok alatt a ruggo es az alatet alatt. Aztan persze az uzemanyag osszekotonel ami folyik most de a tobbi karburator kozott is. Ja es az uszohaz tomites.
Csak nehany jo tipp: Az osszes O gyurut csereld mert murphy torvenye szerint az fog folyni amit nem csereltel, hiaba volt eddig jo - a pici ruggokat amik a szinkronizalo nyelven vannak utolag konyebb berakni ha a csavarokat kijebb tekered, szinkronizalni egy ilyen muvelet utan KOTELEZO.
Helló! Elakadtam a karbisor szétszedésével. Azt a tengelyt akarom kivenni ahová a benzincsövet kell tenni (képen pirossal). Leszedtem a merevítő sínt ami minden karbihoz csavarral volt rögzítve. Leszedtem a szivatót működtető lemezt. Most mi lenne a kövi lépés? A második képen piros kerettel jelöltem egy részt aminek a két végén csavar van. Azt szét kéne kapni?
Itt a robbantott ábra.Szerintem a kis gumigyűrű lesz a hibás.Nekem vannak itthon ilyenek,csak nem biztos,hogy pont az a méret is van.Esetleg a régiből átrakod
Sziasztok! Tapasztaltabb kollégák tanácsára lenne szükségem. Szóval, vettem egy új karbisort a zzr-be mert a régi falsot szív. Egyelőre nem tudtam hosszabb távon kipróbálni, mert már a legelső indításnál akadt egy szopatás. A benzincsonk tengelye mellett (ahová csatlakozik a benzincső) szivárog a benya. Az lenne a kérdésem, hogy hogy lehet ezt a szivárgást megszüntetni? Lehet egyáltalán? Mennyire szedjem szét a karbisort? Addig nem kezdek bele míg valaki nem írja hogy lehetséges a javítás. Légyszi segítsen már valaki, hogy mihez kezdjek most! Köszi előre is!
Valaki találkozott már olyannal h a motor alapjáraton 4000 fordulatszámig, ciripelő "zakatoló" hangot ad ki magából?
Új vezérműlánc van a gépen. Hajtókarok, főtengely és a blokk "alja" átvizsgálva, váltó rendben. Egyedül eddig a hengerfej, ami még nem volt még megbontva a blokkon. Annyi info még h a motoron történ egy karbisor csere, de utána ment kb 500 km-t és utána jött elő a hang mikor meg lett forgatva rendesen (13000-14000ig) 400 gyújtáselektronika fojtás kiiktatás teszt végett.
Mi mennénk egyik barátommal! Lehetne olyat csinálni, hogy egy időpontot és egy címet adtok amit be tudok ütni GPS-be? Vagy ha valaki Budaörsről menne és csatlakozhatnánk hozzá Budaörsön valahol akkor az jelezze!
Véletlen kilöknéd, addig rázod a mocit, míg lepottyan a földre és egy csepp szilikonzsírral ami nem eszi meg a gumit vissza cuppantod az anyát a helyére.
...de nagyon erősködni kell, hogy kilökd, ne félj nem esz meg