Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen, megtévesztő, de nekem Kutya egyszer úgy magyarázta el, hogy az igazi zselések először is nagyon drágák. És valóban ha megnézi az ember 40 eft körül mocorognak. Ez amit mi veszünk zselésnek, úgy zselés, hogy amikor a melléket savat betöltjük akkor az megsűrűsödik, zselés állagú lesz. Ha jól emlékszem, de ha tévedek, ne javítsatok ki, had örüljek az új (majdnem) zselés akksimnak :D

Próbálkoztunk mi már könyörgéssel, fenyegetéssel, éhségsztrájkkal stb a fórum fejlesztése érdekében, de semmi eredménnyel :( Anno még volt programozó srác is aki megcsinálta volna ingyé, csak engedjék odaülni ... semmi
Ha esetleg írsz nekik(akár többször is) még válaszra sem méltatnak Pörög az élet így is,de egy kis "reform" már elkelne
Szerintem....
Jó vétel Kicsit megtévesztő,hogy zselésként hirdetik a sima akkut Majd oszd meg velünk,hogyan folytatódik a történet.
Na állítólag a Funstart a régi modell, nem gyártják többet, mind1, megrendelve a másik, átutalással, össz vissz címre szállítva 11.521,-HUF ;)

Na most a következő lépés valakit találni aki mindig jó áron hoz kannás olajat, itt mászkál a rókája időnként, a kutyafáját neki ;)
Eszem a sportmotor fórum rendszerének karbantartójának pici szívét, hogy már több mint tíz éve nincs fejlesztés! A rohadt hozzászólásokat lehessen javítani!

Első link rossz, ez lenne a helyes:

Varta Powersports
Sziasztok!
Aksit kéne venni
Most egy Varta-át próbálnék ki, de kicsit megzavartak a típusokkal, kettőt találtam:
1. Powersports

2. Varta Funstart AGM 12V 10Ah YTX12-BS

Egyedüli különbséget az indítóáramnál látok, az elsőnél 150 a másodiknál 90 ha jól írták ki. Melyiket vegyem, árban nincs lényeges különbség!
Estig nem tudok maradni, mert kerti partira vagyok hivatalos, de tudok jönni!
Hétvégén egy kis motorozásra hívnám a kedves, ZZR-es egybegyűlteket: páran - na nem sokan, úgy 150-en - legurulunk az Euro Ringre, hogy pár(száz) betegségből gyógyuló gyereknek szerezzünk egy jó napot, és párszor körbemotorozzunk velük a pályán.

Ha bárki jönne innen, az Eseménynaptárban csatlakozhat - a pest felől/környékéről indulók fél kilenckor csatlakozhatnak az Alsónémedi OMV kútnál az 5-ös főúton, illetve 9-kor az M5-ös autópályán az inárcsi kúton.

Gyertek, mutassuk meg, hogy nem (csak) a monitor előtt nagy az összetartás
Őt én is csak ajánlani tudom FB-n is megtalálható
Ja, ha valakit érdekel olyan szerelő, aki ért hozzá, kedvező áron dolgozik és rugalmasan veszi a munkaidő fogalmát. (állandóan a műhelyben lóg) akkor javaslom Pécelen van a műhely, Daninak hívják és a száma: 06204809591
Köszönöm az elismerő szavakat. Teljesen új értelmet nyert a motorozás. Nagyon szépen fekszi az utat a sebességet meg szinte nem is lehet érezni. A gyári kipufogóknak és alacsonyan tartható fordulatnak köszönhetően nincsen több hangja mint egy autónak.
Izomból jön ki a kanyarból és nem kell félni egy előzésnél mert mire belekezdek már be is fejeztem. :)
Még elviszem a szerelőhöz, hogy azért szakértse meg. Fékek , karbi szinkron esetleg, telók stb. Rendelek hozzá Metzeler Roadtec Z8 Interact gumikat. Aztán találkozzunk egy kis guruláson
Meg is kéri a harmatosság árát. Persze ha a pénz nem számít, akkor igen...
Bár nekem az 1100-esek fényezése kb 95-ig tetszett. Fel nem foghatom, miért ragadtak meg a jóformán egyszínű fizimiskánál utána.
Persze oké, hogy aztán a vetélytárs XX-et is vitték, mint a cukrot és annak sem volt túlbonyolítva a fényezése, de abban meg benne volt az újdonság faktor és a némi füllentéssel legerősebbnek titulált hajtómű.
Mármint első kéz, 1997 és össz-vissz 4300 Km!
17 év alatt gyalog többet tesz meg az ember!
Grat és csak tisztelettel egymás iránt!

Ha gondolkodnék 1100-ba akkor ezt ZZR-1100 - 1997 - 4300 Km

Jó, jó, nem sértésként, csak kíváncsiságból, minek vesz ilyen ilyet?
Na bakker erre nem is gondoltam, de tök logikus. Akkor már kéne új fékcső is. Nahát aszem ebbe akkor nem ruházok be. Majd a kövi vasra talán.
Ez így nagyon király! Köszönöm!
Széles utat és sok örömet !
grat, szép a paripa, és a nagy plexivel meg a dobozzal máris túrára kész!
Gratulálok!Tetszetős nagyon!
Aztán ügyesen tessék uralni azokat a pacikat,nehogy szétszaladjon a ménes
Szombaton meglett az ezredes. Hááát ez nagyon kemény vas. Olyan tempót kíván alapjáraton is, hogy csak fent kell rajta maradni. (ha tud az ember) Jó érzés a jobb kezemben ekkora erőt tartani.
Teszek fel képet. Hatalmas élmény nyeregben lenni egy ekkora izom gépen.
Szeva, en igy oldottam meg a gps tartot, itt vettem...vagyis kaptam .
De elesbe meg nem volt lehetosegem kiprobalni.
Hát lehet venni hozzá való adaptert e-bay-en. Ezt az adaptert magam gyártottam és egy olyan kormány van rajta ami nem szélesebb mint a gyári csak magasabb és nem olyan kis szögben van hanem sokkal egyenesebb, így nem kellett semmit átalakítanom csak egy hosszabb fékcsövet feltenni. Ha nagyobb a kormány és magasabb akkor valószínűleg a plexit meg kell faragni és új kuplung illetve gázbowden is kell.
Értem! És ilyen kormányt honnan lehet varázsolni? Típus szerint van vagy hogy működik ez? Mert szemezgetek én már régóta egy ilyen kormánnyal, de nem tom hol keressem. Biztos kényelmesebb hosszútávon.
Nekem nem gyári a kormányom.
Halihó! A múltkor véletlenül ránéztem a fórumra, és épp arról volt szó hogy ebay-en is rendelhető 3d-s hatású króm embléma hogy nézne ki frissen fényezett motoron. Gondoltam megosztom az én kicsikémet, mert épp illik rá a leírás.