Hát igen, megtévesztő, de nekem Kutya egyszer úgy magyarázta el, hogy az igazi zselések először is nagyon drágák. És valóban ha megnézi az ember 40 eft körül mocorognak. Ez amit mi veszünk zselésnek, úgy zselés, hogy amikor a melléket savat betöltjük akkor az megsűrűsödik, zselés állagú lesz. Ha jól emlékszem, de ha tévedek, ne javítsatok ki, had örüljek az új (majdnem) zselés akksimnak :D
Próbálkoztunk mi már könyörgéssel, fenyegetéssel, éhségsztrájkkal stb a fórum fejlesztése érdekében, de semmi eredménnyel :( Anno még volt programozó srác is aki megcsinálta volna ingyé, csak engedjék odaülni ... semmi
Eszem a sportmotor fórum rendszerének karbantartójának pici szívét, hogy már több mint tíz éve nincs fejlesztés! A rohadt hozzászólásokat lehessen javítani!
Hétvégén egy kis motorozásra hívnám a kedves, ZZR-es egybegyűlteket: páran - na nem sokan, úgy 150-en - legurulunk az Euro Ringre, hogy pár(száz) betegségből gyógyuló gyereknek szerezzünk egy jó napot, és párszor körbemotorozzunk velük a pályán.
Ha bárki jönne innen, az Eseménynaptárban csatlakozhat - a pest felől/környékéről indulók fél kilenckor csatlakozhatnak az Alsónémedi OMV kútnál az 5-ös főúton, illetve 9-kor az M5-ös autópályán az inárcsi kúton.
Gyertek, mutassuk meg, hogy nem (csak) a monitor előtt nagy az összetartás
Ja, ha valakit érdekel olyan szerelő, aki ért hozzá, kedvező áron dolgozik és rugalmasan veszi a munkaidő fogalmát. (állandóan a műhelyben lóg) akkor javaslom Pécelen van a műhely, Daninak hívják és a száma: 06204809591
Köszönöm az elismerő szavakat. Teljesen új értelmet nyert a motorozás. Nagyon szépen fekszi az utat a sebességet meg szinte nem is lehet érezni. A gyári kipufogóknak és alacsonyan tartható fordulatnak köszönhetően nincsen több hangja mint egy autónak.
Izomból jön ki a kanyarból és nem kell félni egy előzésnél mert mire belekezdek már be is fejeztem. :)
Még elviszem a szerelőhöz, hogy azért szakértse meg. Fékek , karbi szinkron esetleg, telók stb. Rendelek hozzá Metzeler Roadtec Z8 Interact gumikat. Aztán találkozzunk egy kis guruláson
Meg is kéri a harmatosság árát. Persze ha a pénz nem számít, akkor igen...
Bár nekem az 1100-esek fényezése kb 95-ig tetszett. Fel nem foghatom, miért ragadtak meg a jóformán egyszínű fizimiskánál utána.
Persze oké, hogy aztán a vetélytárs XX-et is vitték, mint a cukrot és annak sem volt túlbonyolítva a fényezése, de abban meg benne volt az újdonság faktor és a némi füllentéssel legerősebbnek titulált hajtómű.
Szombaton meglett az ezredes. Hááát ez nagyon kemény vas. Olyan tempót kíván alapjáraton is, hogy csak fent kell rajta maradni. (ha tud az ember) Jó érzés a jobb kezemben ekkora erőt tartani.
Teszek fel képet. Hatalmas élmény nyeregben lenni egy ekkora izom gépen.
Hát lehet venni hozzá való adaptert e-bay-en. Ezt az adaptert magam gyártottam és egy olyan kormány van rajta ami nem szélesebb mint a gyári csak magasabb és nem olyan kis szögben van hanem sokkal egyenesebb, így nem kellett semmit átalakítanom csak egy hosszabb fékcsövet feltenni. Ha nagyobb a kormány és magasabb akkor valószínűleg a plexit meg kell faragni és új kuplung illetve gázbowden is kell.
Értem! És ilyen kormányt honnan lehet varázsolni? Típus szerint van vagy hogy működik ez? Mert szemezgetek én már régóta egy ilyen kormánnyal, de nem tom hol keressem. Biztos kényelmesebb hosszútávon.
Halihó! A múltkor véletlenül ránéztem a fórumra, és épp arról volt szó hogy ebay-en is rendelhető 3d-s hatású króm embléma hogy nézne ki frissen fényezett motoron. Gondoltam megosztom az én kicsikémet, mert épp illik rá a leírás.
Próbálkoztunk mi már könyörgéssel, fenyegetéssel, éhségsztrájkkal stb a fórum fejlesztése érdekében, de semmi eredménnyel :( Anno még volt programozó srác is aki megcsinálta volna ingyé, csak engedjék odaülni ... semmi