Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ez így mennyire vízálló? Tulajdonképpen annyi a lényeg hogy használható legyen egy egyhetes túra alatt is.
enyém se kotyog, mégis orrán száján falsot szív...
Énis ilyenre gondoltam, csak hová tetted? Hol van a kormányon hely? Esetleg egy fényképet tudsz nyomni? Köszi előre is
a régi, nem motoros eszközt tapadókoronggal rögzítettem a plexi belső felére (miután a zárt, vízhatlan tokban a fólia miatt gyakorlatilag láthatatlan volt ), ez egészen jól bírta. végső megoldásként egyébként kimondottan motoros navit javaslok, melynek van korményra szerelhető tartója. használtan már 30-40 körül jókat kapsz, és tényleg csak egyszeri beruházás...

Így néz ki minimálban, házilag: Motoros navigáció húszezer forintból
köszi a segitséget. A 35papír az kicsit soknak tűnik NEKEM. én annyit biztos nem dobnék érte, mert szerintem kevesebbe kerül megperselyeztetni. Azért én is elkezdek nézelődni mert jövő hónapban ha tetszik ha nem kell valamit lépnem mert ez így nem jó. Azt meg hogy honnan tudom hogy a bontott nem szar azt meg tudom nézni a tengelyen, mert ha nem kotyog akkor jó!
most már hétfőn tuti veszek új keyboardot, pár gomb megint KH -s :(
Én vettem telefontartót. Ilyet . Feltettem a kormányra és így a telefont IGO-val tudom használni :) Amikor nem volt és autós GPS-el mentem azt a tankra tettem a tapadókoronggal, simán megfogta. Ha tanktáskával mentem akkor meg annak a térképtartójába. Hirtelen ennyi :D Vannak itt olyanok akinek van fent speckó motoros GPS, meg minden fél rögzítés :) Biztos kapsz még tippet.
Tanktáska tetejére kinyomtatott papír és amikor feltétlen kell gps akkor én okoselon fülessel megoldom. Okosteló kabát felső zsebébe, és pici fülbe beledugós füles meg kényelmes a sisakban.

Szerintem a túrák minimális tartamán kell a gps, ahol meg nem kell ott lehet 00+ -t húzni neki, akkora tempónál meg értelmetlen is a gps...

Viszont sok motoron házi gyártású konzolt látok a GPS részére ami a kormánynyak közeli csavarok alá kapcsolódik( tank első csavarjai vagy fejidom tartó felső konzol csavarjai, illetve még szokták a tanksapka csavarjai alá is megoldani. Oda amúgy sok motorhoz kapható utaskapaszkodó konzol is! Az viszont geci jó dolog lehet aki 2személlyel sokat túrázik!)

Remélem tudtam segíteni ötletekkel.
Ez engem is érdekelne csak ZZR 1100 -ra !
Halihó! Van valakinek tapasztalata GPS rögzítésben? A zzr 600-on hová lehetne rögzíteni a GPSt? Nyári túrához elengedhetetlen lesz. Köszi előre is!
Hali! Nekem is hasonló a helyzet. Mondjuk még nem ennyire durva. Én még szezon elején szerelőhöz vittem a gépet mert kellett egy szelephézag állítás is. Az a probléma h a tengely mellett falsot szív a gép. Állítólag ez olyan méreteket is ölthet egy idő után, hogy alapjáraton leáll a gép (elszegényedik a keverék). Csak és kizárólag karbi cserével lehet orvosolni. Viszont ott van a DE! Mi a garancia hogy az a karbisor amit veszel nem szív e falsot? Állítólag ez a keihin karbiknak az átlka. A mikunit lehet javíttatni (tömítéscsere a tengelyeknél) de ez egy foscsi konstrukció. Én ebay-ről rendeltem egyet. Jövőhéten remélhetőleg megjön. Szállítással együtt 35ezerbe lesz. Ebayen engem még soha nem basztak át, szal bízok a rendszerben. Ajánlom neked is, mert Mo-n ha van is horror árat kérnek érte. Sok siker!
zzr600-as jobb hátsó idom egy repedéssel gyári fény és matrica 4e ft-ért eladó.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Szia!

Nekem van mindketto. Ha erdekel, akkor az adatlapomon talalhato mail cimen elersz!
Sziasztok.

Keresek elso fektarcsat es hatso lampat egy ZZR600 1997ev.
Szia!

Ferivagyok-nak igaza van. Én pontosan úgy jártam mint te,és az volt a megoldás amit ő írt.
köszi mindenkinek a segítséget akkor ha megjön a fizu beruházok egy karbira mert ha már többen mondjátok aakkor valószínű hogy az lesz a gond:)
köszi a válaszokat. közben én is utána jártam angol forumokon és ugyan erre a vízpumpa szimeringre jutottam eltömni nem álltt szándékomban :D még egyszer köszönöm a gyors választ !
Lehet javítani, 3féle elájárssal is.
ki kell venni a vízpumpát és kicserélni a motor felőli szimeringet mivel van egy tömszelence ami a víz felől tömít és van egy szimering ami a motor felől na az kifingott a lyukat meg nem eltömni mert azért van hogy észrevegye a tulaj ha szivárog valami ne pedig folydogáljon a víz az olajba vagy fordítva
enyémnek ugyanez volt a gondja.karbi csere let a vége.nem lehetet javitani.
Nem lehet, hogy a vízpumpával vannak a gondok? Szimeringes a vízpumpa és az csöpög.
A kép valamiért nem jelent meg kép
Sziasztok! Lenne egy 1992 es zzr400-asom és az lenne a problémám hogy folyik belőle az olaj.(csöpög) Most lett benne olaj cserélve valamivel több mint 3,7 liter a le eresztet olaj mennyiség viszont kb 3.3 liter és azzal is csöpögött. A forrást sikerült megtalálni a vízpumpa alatt egy túlfolyóból jön az lenne a kérdésem hogy mi célt szolgál és mi a teendő? Mellékelt képen látni a forrást az elődeim már pasztázták mindenhol :D előre is köszi
A 3. képen szerintem egy szimpla lángfogó van. A DB killer elviekben mehet bárhova, az a lényeg, hogy a kiáramló gázt irányváltásra kényszerítse. Szerintem simán be lehet építeni egy tompítót magába az összekötőcsőbe is, így a dobot nem is kell bántani, mert már maga az összekötő ad egy alap tompítást. A DB killer méretezésével be is lehet lőni a hangot.