Szerintem igazad van.Vagy veszel egy másik jó állapotú sort,vagy ezt újítod fel.Bontottra Gyulát ajánlanám ([38965]hsz),felújításra keresd Kawabiker zxr-t.Szerintem
Hosszas várakozás után, de ma a kezembe kaptam a kipufogót :)
Fel is próbáltam, hogy hogy fog kinézni, mekkor összekötőcső fog kelleni, + elindítottam vele a vasat. Na itt kezdődött a probléma, ugyanis jócskán van hangja ez persze nem mindenkinek baj, de nekem már hangos. Gondolom ennek az az oka, hogy a zx10-n a katalizátor is hangtompítóként működik, ez a végdob meg ugye csak egy nyitott "cső". Most egy hangtompítót próbálok valahol készíttetni.
Kérdésem a következő: muszály a db-killernek a dob végébe kerülni, vagy lehet az összekötőcsőbe is tenni? A gázáramláshoz nemigazán konyítok
Köszi előre is
Használtat ? Lehet hogy nem értek hozzá de én nem tennék rá ! Egy használt lánc (szerintem) a hozzá kopott lánckerekekkel ér valamit , de én úgy se tenném fel . Inkább egy jó árú új és egy darabig nincs rá gond , ha karban van tartva .
lenne egy problémám a mocival ami zzr 600. A gond az volna hogy próbáltam rajta karbiszinkront csinálni,de lehetetlen mert össze vissza ugrál az óra. Azt hiszem tudom mi a baj de azért szeretnék egy kis megerősítést. A karbiban a pillangószelep tengelye lóg mert mikor leszedtem akkor kotyogott mint a barom. szerintetek ez lehet az oka hogy képtelen vagyok belőni a karbikat,aminek az a következménye : SZERINTEM,de nem biztos,hogy össze vissza jár alapjáraton a motor,3000 alatt rángat és vissza kell váltanom. Tehát valaki HOZZÁÉRTŐ megerősítését várnám,hogy igen cseréld ki a karbit,vagy perselyeztesd meg,mert az lesz a probléma.a segítégeket előre is köszönöm.
Vajon mennyiért küldik magyarba? Lehet össze kéne beszélnünk és venni 2-t megspórolva a postaköltséget,itthon meg elpostázzuk egymásnak olcsóért..... Hmmmmm
Én csak ezt találtam. Engem is érdekelne, meg az, is hogy az újakon lévő krómos domború Kawasaki matricát tankra, honnan lehetne beszerezni és mennyire horror :D
Abszolút jogos! Majd megtudja mennyire, ha neki is eltörik egy bordája mint nekem csak azért mert nem léptem rá kanyarban a hátsó fékre 30 éves fejjel.....
A fojtás kiiktatása után kezeld úgy a motort, mintha bejáratós lenne és szépen fokozatosan "szoktasd" hozzá a megnövekedett teljesítményhez különben könnyen kinyírod. Fojtott 34kw-os ZXR750-nel esett meg, hogy a fojtatlan elektronikával meg a torokszűkítők eltávolítása után 1 hónappal beálltak a főtengelycsapágyak, mint a talajmenti fagy.
Miután sikerlült kiiktatni a 400-as gyújtás elektronikából a folytást szépen hozta a várt eredményt. Elvittem teszt körre, akkor 5-dikben elforgott 13-14ezerig, 6-dikban nem forogta ki a várt fordulatot (kiderült h egy vezérműlánc nem volt már a toppon a feszítő nem tudott eleget feszíteni rajta). Teszt után mikor megálltam, egy érdekes ciripelő enyhe zörgő hangra lettem figyelmes a kb a hengerfej irámyából alapjáraton, melyet kb. 4000 fordulatszám után elhallgatott vagy legelább is nem volt hallható. A vezérmű lánc cseréje megtörtént. A hang megszünt egészen addig még 10 km meg nem tett a motor. Ugyan olyan tünetekkel ami alatt azt értem h fordulat szám emelkedésre a hang nem hallható.
Feljött a hajtókar teória, de ott elvileg pont az ellenkezőjét kellene csinálja, h emelkedő fordulatszámra hangosodni a kellene a dolgoknak.
Ügyes voltam és valahova elraktam a középállványom rugóit, nincs valakinek fölösben? ZX10, ZZR1100,1200, GPZ1100 ami elvileg ugyanaz bár az is nagy segítség lenne ha valaki leméretezne nekem egyet mert akkor túrnék valahol.
Az elsők szerintem még mindig jók, úgy vettem a gépet nem egészen egy éve, hogy az elsők újszerűek voltak, csak a hátsók voltak agyonra koptatva.
Köszi a tippet :)
Új: kutya,kawazsolti,stb....
Hosszas várakozás után, de ma a kezembe kaptam a kipufogót :)
Fel is próbáltam, hogy hogy fog kinézni, mekkor összekötőcső fog kelleni, + elindítottam vele a vasat. Na itt kezdődött a probléma, ugyanis jócskán van hangja ez persze nem mindenkinek baj, de nekem már hangos. Gondolom ennek az az oka, hogy a zx10-n a katalizátor is hangtompítóként működik, ez a végdob meg ugye csak egy nyitott "cső". Most egy hangtompítót próbálok valahol készíttetni.
Kérdésem a következő: muszály a db-killernek a dob végébe kerülni, vagy lehet az összekötőcsőbe is tenni? A gázáramláshoz nemigazán konyítok
Köszi előre is
lenne egy problémám a mocival ami zzr 600. A gond az volna hogy próbáltam rajta karbiszinkront csinálni,de lehetetlen mert össze vissza ugrál az óra. Azt hiszem tudom mi a baj de azért szeretnék egy kis megerősítést. A karbiban a pillangószelep tengelye lóg mert mikor leszedtem akkor kotyogott mint a barom. szerintetek ez lehet az oka hogy képtelen vagyok belőni a karbikat,aminek az a következménye : SZERINTEM,de nem biztos,hogy össze vissza jár alapjáraton a motor,3000 alatt rángat és vissza kell váltanom. Tehát valaki HOZZÁÉRTŐ megerősítését várnám,hogy igen cseréld ki a karbit,vagy perselyeztesd meg,mert az lesz a probléma.a segítégeket előre is köszönöm.
van par ZZR tankom (600 es 1100 is) amitol szivesen megvalnek barati aron:
A frissen fényezett motoron, műalkotás lenne
a semminél több
Hungáriába vajon nuku?
merthogy sehol semmi, pedig nagy netmágus vagyok
Nem tudja valaki ZZR matricát a farokidomokra honnan lehet leakasztani?
Miután sikerlült kiiktatni a 400-as gyújtás elektronikából a folytást szépen hozta a várt eredményt. Elvittem teszt körre, akkor 5-dikben elforgott 13-14ezerig, 6-dikban nem forogta ki a várt fordulatot (kiderült h egy vezérműlánc nem volt már a toppon a feszítő nem tudott eleget feszíteni rajta). Teszt után mikor megálltam, egy érdekes ciripelő enyhe zörgő hangra lettem figyelmes a kb a hengerfej irámyából alapjáraton, melyet kb. 4000 fordulatszám után elhallgatott vagy legelább is nem volt hallható. A vezérmű lánc cseréje megtörtént. A hang megszünt egészen addig még 10 km meg nem tett a motor. Ugyan olyan tünetekkel ami alatt azt értem h fordulat szám emelkedésre a hang nem hallható.
Feljött a hajtókar teória, de ott elvileg pont az ellenkezőjét kellene csinálja, h emelkedő fordulatszámra hangosodni a kellene a dolgoknak.
Ötletlek h mi okozhat ilyet?
Nekem van! Az adatlapomon talalhato mail cimen folytassuk, ha erdekel!
THX
Köszi a tippet :)