Ha csak a hátsó kell és előreutalással fizetsz,akkor kb 1000Ft a szállítás,nincs különbség településre bontva,csak a súly és/vagy érték számít.(az utánvét plusz költség)Korrektek,én már rendeltem és simán ment minden előreutalásnál.
Köszi, ennél csak drágábbat találtam, a legolcsóbb is 7000Ft fölött volt amit kis városunkban találtam (Eger).
Viszont itt a szállítás nem fog még egyszer ennyibe kerülni, mint a betét ára, mert akkor ugyan ott vagyok?!
Szia!
Ezt a plexit használtan vettem itt, a fórumon, egészen jó'árasítva... Hogy az előző gazdája honnan, azt nem tudom...
Elvileg kicsit jobban fej fölé vezeti a szelet, mivel a plexi teteje meredekebben emelkedik (ld kép oldalról). A gyakorlatban óriási különbséget nem tapasztaltam (lehet, h egy alacsonyabb emberke jobban érzi a diffit, én a 187 cm-mel kapok szelet ezzel a plekóval is), viszont sokkal jobban néz ki, mint a gyári (ez persze ízlés kérdése), és semmivel sem rosszabb.
Szerintem ez nem szokás kérdése. Lehet, hogy megszokod és nem kell mert hiszen minek az, de egy reflexes vészfékezésnél pl számít, hogy az első féket hogyan adagold úgy hogy a hátsókerék érje a földet és így rá tudj segíteni az elsőre. Drasztikusan fogalmazva dupla annyi fékezőfelületed lesz mintha csak elsőt használnál. Illetve kanyarban megrémülsz ráhúzol az első fékre és ha jól adagoltad akkor nem csúszik ki az eleje, de jön a következő gond a motor minden áron fel akar egyenesedni, ami nem túl jó egy kanyarív közepén, ez hátsóféknél nem áll fenn. Szerintem nem vita tárgya, hogy kell-e használni. Vezetéstechnikai kérdés, hogy s mint lehet jól használni a két féket. Persze ha ezt elolvasod azután nem fogsz rögtön kimenni és mindkét féket használni, de talán érdemes elgondolkozni és 10 percen vagy fél órát szánni arra, hogy kipróbáld mennyivel hatásosabb a kombinált fékhasználat. Én mindezt 21 éves fejjel írom, de szerintem a nálam sokkal tapasztaltabbak is hasonlóan gondolkoznak, esetleg kijavítanak ha valamit rosszul írtam.
u.i.: Ha nem kéne a hátsófék akkor minek lenne a sportmotorokon? Minek lene a GP motorokon?
Vegul is igy ahogy mondod igazad van. Mindannyian maskepp motorozunk. Ugy kellett volna irnom hogy NEKEM nincs ra szuksegem. Nagyon sok motorost ismerek akik szinte soha nem hasznaljak meg lanyok is. A vita ott indult ki hogy egyik forumtars nem hasznalja es erre paran felhordultek. O igy szereti. Baleset nem volt belole hagyni kell ot igy. En is igy motorozok. Tiszteljuk egymas szokasait mindaddig amig biztonsagosan motorozunk.
remélem nem előttem töröd szarrá magad, mert nem használsz hátsóféket, csak egyszer kell, hogy megmentse az életed egy jó fék, ezért nem érdemes ezen spórolni.
Jól van akkor Te is ugyanazon a véleményen vagy, hogy nem jó elfelejteni a hátsó féket!
Imádlak bennetek, nem kell, nem használom, de ...
Egymás mellett beszélünk el, de nem baj.
Sportmotoron soha nem hasznalom en sem a hatso feket. Nincs ra szukseg. A motogp es superbike sportban sem hasznaljak. Turamotoron es a harley-n ott igen. Ott hasznalom en is. Harley fekrendszere halalosan rosz es ott pl 4 ujjal kell huzni a fekkart hogy lassuljon a nehez vas es taposni a fekpedalt. De mondjuk az RC 51-en mikor elottem termett egy auto az S kanyar kozepen es elsofekeztem a hatso kerek meg 20-30 centire lebegett az asztfalt felett, hova nyomkodjam a hatso feket? Szoval motorja valogatja kell e hasznalni a hatsofeket es persze kinek. De ha elsofekezessel mar vagy annyira rutinos hogy a hatso kerek elkonnyul akkor mar nincs ertelme a hatso feknek. Vizes poros ut az mar mas tema ott kell hasznalni de egyebkent sem motorozunk ugy mint szarazon.
Köszi, de jó az 1100-eshez ? Simán megemeli ? Úgy hirdetik ezeket, hogy univerzális, minden motorhoz jó. Ja, kivéve az 1.1-es ZZ-t, azért érdeklődöm, hogy működik-e ?
" ... hogy jelentéktelen amit rásegít az elsőre. ..."
A mondatodban van amire oda kellene figyelni! Okos és tapasztalt ember minden segítséget használ, még ha jelentéktelen is, a SEGÍTSÉG az SEGÍTSÉG! A nagy cégek vajon miért építik bele az első fékekbe, hogy meghúzáskor adagoljanak a hátsóba is AUTOMATIKUSAN? Nem tudom honnan és mikor jött be a köztudatban ez a hülyeség: "felejtsd el a hátsó féket".
Ugy nez ki eladosorba kerul a 91-es 1100-esem. Egyelore nem hirdetem, hatha gazdara talal itt. Par nem tul jo kep van az adatlapomon rola, de hamarosan keszulnek rendes fotok is. Az iranyara 375e, ha esetleg valakit erdekelne, akkor privatban vagy mail-en megtalal.
Húzz egy kréta csíkot az aszfaltra és onnan kezdj egy vészfékezést 100-ról első fékkel aztán első és hátsó fékkel együtt. Nézd meg milyen jelentős a különbség. Kanyarodásnál is használni kéne szűk fordulónál is.
ezen a videón csak a hátsóféket használom a motor sebességének szabályozására.
Mikor Simsonnal motoroztam csak hátsó féket használtam, aztán jöttek a sportosabb motorok és rájöttem, hogy jelentéktelen amit rásegít az elsőre. Sokan vannak így, hogy csak az elsőt használják.
Már nem versenyzek, de a féket most is csak az elsőt használom. Persze, ha az első beesne használnám a hátsót.
Először is a hátsó fék fontos! Szóval tanuld meg használni! 2x kutya biztos tud beszerezni, tothgyula biztos tud használtat.Újat simán találsz bárhol csak rá kell guglizni 400-ast 600-ast is találsz itt is
Viszont itt a szállítás nem fog még egyszer ennyibe kerülni, mint a betét ára, mert akkor ugyan ott vagyok?!
Ezt a plexit használtan vettem itt, a fórumon, egészen jó'árasítva... Hogy az előző gazdája honnan, azt nem tudom...
Elvileg kicsit jobban fej fölé vezeti a szelet, mivel a plexi teteje meredekebben emelkedik (ld kép oldalról). A gyakorlatban óriási különbséget nem tapasztaltam (lehet, h egy alacsonyabb emberke jobban érzi a diffit, én a 187 cm-mel kapok szelet ezzel a plekóval is), viszont sokkal jobban néz ki, mint a gyári (ez persze ízlés kérdése), és semmivel sem rosszabb.
érdeklődni telefonon 06304053450
u.i.: Ha nem kéne a hátsófék akkor minek lenne a sportmotorokon? Minek lene a GP motorokon?
Attól, hogy Te nem használod, még nem igaz, hogy nincs rá szükség.
Imádlak bennetek, nem kell, nem használom, de ...
Egymás mellett beszélünk el, de nem baj.
Nekem ez van hátul és eddig meg vagyok elégedve vele.Ettől olcsóbbat nem találsz.
Keresek alapjárati fúvókát (keihin N424-25b) tud valaki segíteni?
A mondatodban van amire oda kellene figyelni! Okos és tapasztalt ember minden segítséget használ, még ha jelentéktelen is, a SEGÍTSÉG az SEGÍTSÉG! A nagy cégek vajon miért építik bele az első fékekbe, hogy meghúzáskor adagoljanak a hátsóba is AUTOMATIKUSAN? Nem tudom honnan és mikor jött be a köztudatban ez a hülyeség: "felejtsd el a hátsó féket".
Ugy nez ki eladosorba kerul a 91-es 1100-esem. Egyelore nem hirdetem, hatha gazdara talal itt. Par nem tul jo kep van az adatlapomon rola, de hamarosan keszulnek rendes fotok is. Az iranyara 375e, ha esetleg valakit erdekelne, akkor privatban vagy mail-en megtalal.
Ha maximális fékhatást szeretne az ember, akkor éppen elemelkedik a hátsó kerék és hátul nincs fékhatás. Persze ez úgy jó ha nem áll fejre a motorral.
Kanyarodásnál vészfékezés stb de szerintem olvass utána mert ez gáz picit
Már nem versenyzek, de a féket most is csak az elsőt használom. Persze, ha az első beesne használnám a hátsót.
Szerintem menjél el egy vezetéstechnikai tréningre sürgősen!