szóval, sikerültek a fényképek, és most van fent aukción egy zx10r 2013-as kipuf, ami szemre illene a zzr-re. Kérdés az, hogy ezek az új gyári dobok hogy épülnek fel, mert a képeken látszik, hogy a zx10r alatt középen is van valami dob, talán a katalizátor? mert egy nyitott csövet nem akarok felrakni, annak nincs értelme, viszont így leeresztett kipufogóval rémisztően néz ki a zzr :(
Én ezt egy cselesen szoktam megoldani. Akna fölött padlón a motor hátulja egy igen komoly kampóba akasztva spaniferrel lehúzva 3 padló ki és máris kijön az első kerék ezután már csak rá kell engedni valamire a villát és jöhet a hátsó. Van aki egy hintára akasztja a motort a kifliknél fogva és úgy veszi ki. Kreatív megoldások vannak. http://www.sportmotor.hu/motor... Mielőtt bárki megrémülne, hogy kockára teszem a motor épségét mert egy szál "deszkán" áll a motor. Ezek nem a gyenge fajta padlóból vannak, mikor építkeztünk ilyen padlókon állt be a rakott IFA.
Találtam egy "cibie tuneup system" névre hallgató kis dobozkát a motorban. Annyit sikerült kiderítenem, hogy a világításhoz van köze, de nem volt bekötve.
Mi is ez pontosan? Valaki felvilágosítana?
(kép csak illusztráció, csak egy darab doboz van a motoron)
most elvesztettem a fonalat.
Szóval akkor a probléma adott rossz az" elektronikád"! Nem megfelelő az órád! Akkor most hogyan segítsünk. cseréld ki ezeket. Nekem míg 400-as "elektronika" volt benne nem vettem észre semmi változást. Sőt valahogy harapósabb volt az alsó tartományban.csak annyi 180 körül tiltott Dá Dá Dá Dá Dá Dá Dá dá
Keress 600 ás évjáratnak megfelelő gyújtás "elektronikát". A négyszázast a qvadósok rögtön elviszik. Én 10e adtam és semmi szó nélkül vitték.1 héten belül.Sok sikert
Sziasztok !
Adjatok tanácsot . Hogy emeljem meg a motor elejét hogy ki tudjam venni az első kereket ? ZZR 1100 . Nem fér ki a sárvédőtől , azt viszont csak lefelé lehet kicsúsztatni , tehát előbb a kereket kell kivenni . Ördögi kör vagy valakinek van rá valami bevált módszere ?
a motoron ami 400-as az egyedül a légszűrőház illetve az elektronika (km-óra műszerfal). Karbisor, leömlő, blokk minden 600-as.
3-dikig minden szépen elforog 14500-ig is, de aztán 4-től felfel már ugye közbe szól a tiltás.
Bocs az amit irtam az adiztosíték "igniter" az elektronika azt kell cserélni. Ha akarod látni mennnyivel mész akkor a km órát is cseréld ( én cseréltem)
Olajhütöt is van a blokkhoz ill a karbisor is cserés ilyenkor. Mind 600-as
Hali. Az enyém is át lett építve 400-ról 600-ra. 92 kiadás.
Ha 400 elektonikád van (fekete doboz junction box) akkor azért nem müködik.
Add el és vegyél 600-as "elektronikát". Tóth Gyula vagy bontóból.
Nekem kiforog ill 240-et is tud menni. ( többet is de nem erőltettem)
A leömlöket is kicserélted. A 600-as nagyobb átmérőjű!
Hali. Most neked 400-as vagy 600-as van?
600-ra írtad hogy nem megy 180 fölé. A 400-as korlátozva van direkt 180Km/h a max (+- átétel.)Milyen kiadású a tiéd? Ha kell esetleg rá tudok nézni az enyémre bár ez 92-es. :)
Köszönöm a linket!
Akkor ennek megfelelően a 400 és a 600 ugyan az a konstrukció manual szempontjából? Úgyan úgy használható a 600-as manual-ja a 400-shoz?
Köszi a tippet. Vissza olvastam pár évet és megtaláltam elvileg a releváns hozzászólásokat. (CDI Rózsaszínszál vs 10 kiloOhmos ellenállás).
Ma neki álltam körülnézni a CDI körül és arra lettem figyelmes h ez a bizonyos rózsaszín száll nincs be kötve a CDI-be. Ott "lifeg" szabadon... o.O
Kerestem neten 400-as service manualt de nem találtam(ott meglessem, h ennek hol kéne bekötve legyen).
Ebben esetleg valaki tud segíteni vagy küldeni egyet? (service manualt 400 zzr 91-94)
Irtam emailt de fogalmam nincs elkuldte-e a telefonom.
Priviben beszéljük meg! Adatlapomon ott az email számom
hyperpro kormányteló szett
gyári bukógomba szett
hátsó ülés pup eladó
Találtam egy "cibie tuneup system" névre hallgató kis dobozkát a motorban. Annyit sikerült kiderítenem, hogy a világításhoz van köze, de nem volt bekötve.
Mi is ez pontosan? Valaki felvilágosítana?
(kép csak illusztráció, csak egy darab doboz van a motoron)
most elvesztettem a fonalat.
Szóval akkor a probléma adott rossz az" elektronikád"! Nem megfelelő az órád! Akkor most hogyan segítsünk. cseréld ki ezeket. Nekem míg 400-as "elektronika" volt benne nem vettem észre semmi változást. Sőt valahogy harapósabb volt az alsó tartományban.csak annyi 180 körül tiltott Dá Dá Dá Dá Dá Dá Dá dá
Keress 600 ás évjáratnak megfelelő gyújtás "elektronikát". A négyszázast a qvadósok rögtön elviszik. Én 10e adtam és semmi szó nélkül vitték.1 héten belül.Sok sikert
Adjatok tanácsot . Hogy emeljem meg a motor elejét hogy ki tudjam venni az első kereket ? ZZR 1100 . Nem fér ki a sárvédőtől , azt viszont csak lefelé lehet kicsúsztatni , tehát előbb a kereket kell kivenni . Ördögi kör vagy valakinek van rá valami bevált módszere ?
Köszi a válaszokat
a motoron ami 400-as az egyedül a légszűrőház illetve az elektronika (km-óra műszerfal). Karbisor, leömlő, blokk minden 600-as.
3-dikig minden szépen elforog 14500-ig is, de aztán 4-től felfel már ugye közbe szól a tiltás.
Olajhütöt is van a blokkhoz ill a karbisor is cserés ilyenkor. Mind 600-as
Hali. Az enyém is át lett építve 400-ról 600-ra. 92 kiadás.
Ha 400 elektonikád van (fekete doboz junction box) akkor azért nem müködik.
Add el és vegyél 600-as "elektronikát". Tóth Gyula vagy bontóból.
Nekem kiforog ill 240-et is tud menni. ( többet is de nem erőltettem)
A leömlöket is kicserélted. A 600-as nagyobb átmérőjű!
400-as gyújtás elektronika 600-as blokkon. A blokk át lett építve 400-ról 600-ra.
Hali. Most neked 400-as vagy 600-as van?
600-ra írtad hogy nem megy 180 fölé. A 400-as korlátozva van direkt 180Km/h a max (+- átétel.)Milyen kiadású a tiéd? Ha kell esetleg rá tudok nézni az enyémre bár ez 92-es. :)
Köszönöm a linket!
Akkor ennek megfelelően a 400 és a 600 ugyan az a konstrukció manual szempontjából? Úgyan úgy használható a 600-as manual-ja a 400-shoz?
Köszi
Köszi a tippet. Vissza olvastam pár évet és megtaláltam elvileg a releváns hozzászólásokat. (CDI Rózsaszínszál vs 10 kiloOhmos ellenállás).
Ma neki álltam körülnézni a CDI körül és arra lettem figyelmes h ez a bizonyos rózsaszín száll nincs be kötve a CDI-be. Ott "lifeg" szabadon... o.O
Kerestem neten 400-as service manualt de nem találtam(ott meglessem, h ennek hol kéne bekötve legyen).
Ebben esetleg valaki tud segíteni vagy küldeni egyet? (service manualt 400 zzr 91-94)
Köszi előre is
Új számod van?
Nekem kell néhány dolog,tudod...