Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is meghirdettem a kis ZiZi-t ,igaz,nem mindenáron akarom eladni.
Én is hajlok a ZZR1100 felé,de inkább egy szép és gyári állapotú ZX-10 az álmom Tudom,hogy régi(89-90),meg nincs bontott alkatrész hozzá,meg stb....de nekem volt már és nagyon bejött! Szóval,ha elmegy a ZiZi,akkor várok addig,amíg nem tudok venni egy szépet és jót,akár külföldről is
Köszönöm a választ. Sajnos már tárgytalan, elkelt a szépség.
Az egyik szemem sír a másik nevet mert lesz helyette egy ZZR1100 . A 400as két fővel dobozokkal már kevéske volt a hosszú túrákhoz. Nagyon forgatni kell 2 személynél. Szét meg nem akartam hajtani.
Valamit változtattál már?
Szerintem:
-ha gyári rendszert akarsz keresd "toth.gyula"-t,ebben a topicban is megtalálod az elérhetőségét
-ha a jelenlegi rendszered tartanád meg,akkor javaslom,hogy vidd el kipushoz-tudok tippet,hol érdemes "újrahangoltatni/újratömetni"
Én a gyári rendszerre szavazok,mert abba sem vizsgán,sem közúton nem tudnak belekötni.Az,hogy a gyári dob belseje hogyan van átalakítva más dolog ott az oldalán a "KHI",innentől ha nem túl hangos,akkor rá lehet fogni,hogy gyári
Ha valakit érdekelne , eladnám az egydobos rendszerem ZZR 1100 -ra való . i.á. :25000 ft
Sziasztok ZZR fanok!
Kiváncsi lennék a véleményetekre, hogy mernétek venni 2008 előtti zzr 1400-ast!? Vajon az első két évjárat tényleg szar volt vagy csak ez a közhiedelem? Válaszaitokat előre is köszönöm (ti még is csak jobban benne vagytok a zzr témában)!
Sziasztok,

Ha már kipufogó a téma. Nekem a ZZR400-as gépen egy Finster nyitott dob van jelenleg. Szerintetek változtatna valamit ha felkerülne a 2 csöves gyári dob készlet? Javítana vagy rontana?
Ha javítana akkor van valakinek baráti áron eladó 2 csöves rendszere leömlővel csövekkel és felfogatásokkal?

Köszi
szelephezagot minimum kellene lesni de lehet veszteseget is merni, erdekes a bal oldali szelso hengered joval erosebb meg a balrol jobbra harmadik picit gyenge...
csak ha veszteseget megmerjuk nem javuleg, egy hengerfej general meg nem olcso sport, de utana olyan az erzes, mint egy vadi uj motor...
remelem eleg csak hezagolni, bizok benne :)

multkor felkerult egy gepre gyari rendszer es a tulaj csak lesett, nemakart hinni az erzesnek alul milyen jo lett a motorja.mondta leszarja ha 3km/h val lassab esetleg de vegre faszan tud elozni kisfordulatrol. igaz ez kisebb ccm volt a te gozmozdonyodnal :)
Sikerült szereznem gyári két dobos rendszert és fel is szeretném tenni mert ami most rajta van az szerintem nem igazán megfelelő . A bal oldali dob csatlakozását egyszerüen levágták és egy nyitott dobot tettek rá de láttad is . Szóval most egy kb. 50 mm-es csövön kapja a dob a gázokat . Szerintem nem igazán elég egy 1100-as motornak ez a kipufogó nyílás .
emlekem szerint levenni nem csak kikotni es enged annyit a cso, de EMLEK es regi, lehet szar emlek, de a felfogatas kicsavarozasa remlik....
max ha Matska szerelte az ovet, most mondhatna hasznosat is....
Sziasztok !
A kipufogó leömlők levételéhez le kell venni a víz és az olaj hűtőt ? ZZR 1100 -ról van szó .
nekem van ha kell. tel 06704275150
sziasztok 97' évjáratú ZZR400 hoz keresek bal oldali alsó idomot
Köszi , de nincs otthon ilyen, hogy motoremelő, bár nekiláttam csinálni , de jó volna látni egy ilyet. Egyelőre csak saját elképzelés alapján próbálom elkészíteni. Nincs esetleg valakinek fénykép róla ?
Köszönöm válaszod zzr 400 "D" 92
igazad van ez kimaradt
még egyszer köszönöm
Szia!
Elsőként nem ártana kitölteni az adatlapod, hogy megtudjuk milyen gépről is van szó. (gyanús hogy zzr, és kawasaki, de az évjárat, ccm is fontos)
Látatlanban: Nekem 91-es évjáratú 600-as "D" zzr-nél produkálta ezt a jelenséget, elvétve még ma is, az üzemanyagtank és a karburátor tisztítása segített a helyzeten. De évente egyszer még most is előfordul, olyankor leállás után szivatóval egyből indulni szokott, kicsit kipörgetem, szivató vissza, és gyí tovább....
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy ha a géppel megyek 20-30 km ert akkor leAl. A motor 'de nem mindig" és nem indul újra vissza csak 10 másodperc mulva mi lehet vajon a probléma gyertya vagy trafó rá gondolok de nem vagyok benne biztos.ha tudtok segítsetek adjatok valami tippet
Tegyél egy próbát.Nézd meg az olajszintet hideg motornál oldalkitámasztón és középsztenderen/motoremelőn(függőleges állapot) Látni fogod a különbséget. (függőleges,hideg motornál nézzük az olajszintet mindig)
Én épp most húsvét hétfőn cseréltem olajat,olajszűrőt.A leömlő is cserélve lett,mert szét volt rohadva...500-ét kapta,ami kicsit nagyobb,így most a hangja is jóval szebb
Adatlap
Még egyet elfelejtettem, az olajszint mikor jó, függőleges motornál, vagy oldalkitámasztón ?
Köszi, látom jó nyomon vagyok, az olajat meg a szűrőt Győrben a Kawasaki szervízben adták az biztos jó.
szerintem semmi különbség nincs közte.Van még vagy 4 trafóm is ha gondolod.
Dunaújváros mellett vagyok,ha érte tudnál jönni, vagy posta,ha érdekel.
jedematik@gmail.com-on le tudjuk beszélni.
Köszi megtaláltam
Kakasd twin motor bontó itt minden van, de ezért drága is. Viszont volt amikor oda szóltam szombaton kell cuc, hétfőn feladták expressz,sürgőségi ,apámfasza, minden matricáal és itt volt kedden!
jah, belső filteres szűrő mint az egész sorozat őseinél....

olaj
Igen , jól látod a dolgokat