Fékbetét kellene a ZZR400-osmba hátra, hogy átmenjen a műszakin (egyébként nem kellene, mert nem használom a hátsót).
Szerintetek hol érdemes venni (nem kell jó minőség, mivel úgy se használom), csak olcsó legyen, ill. milyen árban van, és ami fontos, mivel a 400-as belpiacos nyilván 600-asét fogok találni, az ugyan megegyezik-e?
Ezt hivjak "full floating" tarcsanak.
Vegyel ki egy jo szegecset majd vidd el egy jo esztergalyoshoz. Lerajzolom majd ha kell. Mindket oldalon csereld ki az osszeset.
Gyari szegecseket nem fogsz talalni. Amiket en csinaltam azokat mind csereltem. Esztergalyos rozsdamentes anyagbol megcsinalja. Arra ugyelj hogy a szegecs atmeroje azonos legyen viszont a tarcsa oldaliranyba mozogjon kb 0.2mm-t. A szegecs vegul is nem szegecs hanem egy persely ami belulrol egy alatettel es zeeger gyuruvel van lezarva.
Huhhh, hát kicsit "bubisabb", nekem van túra plexim is PUIG-tól, nem használom mert elvette a mérges kinézetét a motornak ezt rajta hagytam, én is ilyet használok. Jobban megdobja a szelet a fej felé. Sztem olyan óriási különbség nincs, de szebb .
A képeim közt találsz a túrással és itt egy ilyennel:
Szia!
Szeretném megkérdezni hogy a plexi honnan van rá és mennyi volt?
Illetve mennyivel lett jobb a szélvédettsége. Ilyesmi fajtán meg a double bubbleren gondolkozok.
Köszönöm!
PR4 lett. Tényleg nem csalódtam. Nagyon kezes a gép.
Első utam az új gumival: 350 km - ebből vagy 150 szakadó esőben.
Semmi hiba, pedig 1 kanyart kicsit benéztem.
Hali !
azért a rend kedvéért megpróbálom még egyszer, hátha sikerül Kawasaki ZZR-1100-hez keresek hátsó motoremelőt. Úgy áll a dolog, hogy ehhez a motorhoz nem csináltak, vagy megáll magától, én nem tudom, de mintha a Pentagonhoz akarnék betörni elzárkózik mindenki. Ha valakinek van ilyen , és jó, müködik, legyen szíves árulja el, hogy hol lehet ilyet kapni, mert nem számít mennyibe kerül én is szeretném megemelni a motoromat, hogy legalább a láncot megtudjam sprayzni. Köszönöm '
Sajna a problémám még mindíg ugyan az....Tegnap elvittem a zzr-t egy kis 10 km es kerülő útra..de az utcsó 2 km kinlódás volt..amikor a gázkart húztam nem gyorsult a motor ,dadogott, és a fordulat leesett 1000 re....és leállt ..kicsit ciki volt mert mindez városunk főutcáján történt..beindítás után ismét a fordulat 1000 en...kb 10 perc várakozás után , ismét beindítottam és minden rendben volt és haza tudtam vele menni..de idegesít hogy miért csinálja ezt.....aki tud valami kézzel foghatót az írjon....
Fékbetét kellene a ZZR400-osmba hátra, hogy átmenjen a műszakin (egyébként nem kellene, mert nem használom a hátsót).
Szerintetek hol érdemes venni (nem kell jó minőség, mivel úgy se használom), csak olcsó legyen, ill. milyen árban van, és ami fontos, mivel a 400-as belpiacos nyilván 600-asét fogok találni, az ugyan megegyezik-e?
Válaszokat előre is köszi.