még nem építettem be ilyet, mert úgy szól az egyenlet, hogy én+kábelek+elektromosság = tűz , de úgy tudom, csak be kell illeszteni az egy szem reléd helyére, és kész is.
Gondoltam privibe kérdezem, ne égjek (mint a ledes égő relé nélkül ), de egye fene : ebből hány darab kell (1-2 vagy 4?) és hova-hogyan kell kötni (ha csak egy kell)? De miért csak az egyik oldal csinálja ezt? És köszönöm a gyors választ is
Vettem ledes index égőket, ma be akartam szerelni, vagyis be is szereltem. Először az első indexekbe, de egy furcsa dolog történik, a bal index rendesen működik a LED-esekkel (szval cserélgettem) a jobb oldali pedig 2-3 villanás után felgyorsul (a hátsó is ahol a régi égő még bent maradt). Mindegyik led-esel ez történik (függetlenül bal-jobb-ra rakom, akármelyiket) a jobb begyorsul. Végül feladtam és visszaraktam a "sima" égőket (a kis japán kezét törném el aki az index burák rögzítő anyáját tervezte, igen, ne is kérdezzétek, beesett a burkolat mögé , szerencse asszony ügyes kicsi kacsói megmentettek a burkolat bontástól).
Ötletem nincs miért gyorsul be csak a jobb oldali index led-es égővel!
Van egy zzr 600-as motor.
3-dik sebesség fokozatig a motor gyönyörűen megy, húz, forog (13500-14500).
4,5,6 sebesség fokozatban viszont nem forog többet a motor 10.500-nál, és így a végsebesség e 180-185 km/h van kb.
Valami tipp hogy ezt mi okozhatja?
cseréld ki a gáz bowdent. Vagy kend meg. Én éppen élveztem mikor jobb kézzel is tudtam integetni, meg igazgatni magam
Ja 160-nál még mutogattam is jobb kézzel a havernak és nézet rám nagy szemekkel hozzá kell szokni olyan crossosan kell így vezetni húzni tolni a gázt.
Amúgy k...a veszélyes így
Minden képen orvosold vagy így vagy úgy. Épp tegnap csináltattam 2 kuplung bowdent+ 2 gázbowdent potom 2 e Ft- ért
Ennyit meg kell érjen a biztonságod
fújd tele a bovdenházat wd 40-el az segíthet a problémán. Nekem is ez volt a gondom bár ez nekem csak kicsit segített, mert nekem a kormánysúly szorította nagyon a markolatot és az is gond volt
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy zzr 400 gàzkar szorul. nem megy vissza alaphejzetbe hanem ott marad ameddig húztam .szétszedtem és azt tapasztaltam hogy ha a hosszabik bovdent ami fel van 'tekerve' félig a karra kikötöm akkor szépen visszamegy a kar alaphejzetbe. Szerintetek mi lehet a baj?vagy esetleg egy bovdennel is használható a gáz? Válaszotokat előre is köszönöm
kifért az olajszűrő oldalt de mikor leengedtem 3 lityó volt benne és a betöltőhöz 3,7 van írva de a két jel közt volt így is van valami teendő az olajhűtővel kapcsolatban mert elméletileg az is hűti az olajat,de az feljebb van mint az olajszintjelző. ugy is jut bele olaj vagy csak simán töltsem meg maxra és majd feldolgozza a pumpa oszt jóestét?
köszi a segítségeket hétvégén átnézem ezeket a dolgokat. Ja és olajat is cserélnék,nyugtassatok meg hogy kijön az olajszűrő a könyökök közt vagy mellett és nem kell levennem a pufó könyököt.
először is figyeld meg, hogy sebesség- vagy fordulatszámfüggő-e a zaj, mert az alapján eldönthető, hogy a blokkból vagy a hajtásból/kerekektől jön a hang. mivel terhelés alatt jelentkezik csak, esélyes, hogy a hajtás/kerekek körül lesz a bibi, első körben a fékeket, láncot és lánckereket nézném meg.
sziasztok lenne egy olyan problémám hogy valami csörög a mocimba zzr600. De az érdekessége az hogy alapjáraton és üresben pörgetve nem csak ha megyek vele olyan 4000ig hallom onnan már szerintem elnyomja a pufó a hangját,DE ha felrakom sztenderre és úgy váltom végig a sebességeket akkor szintén semmi hangja nincs van valakinek ötlete hogy mi lehet a baj?
Még egy dolog ha már itt "kereskedek", mivel a plexit is már mióta hirdetem (apród, vatera) de nem vettétek észre , van még egy érdekes dolgom, és hát ne legyen utána miért nem szóltam: Xroad A4050 motoros gps
Magánba ha kérhetem a továbbiakat (ZZR-esek "előnyben" )
Egy jó és megbízható gps bütykölő és szerelő (szervizes) embert nem tudtok? Ha igen, jelentkezzen már nekem emailban!
Nah vannak itt ajánlatok! Majd azért egy mailt a reglapomon lévő címre, hogy ne itt offoljunk (írtam volna én rögtön neked, de hát reglapon csak EGY kép a Zizkóról)!
Ötletem nincs miért gyorsul be csak a jobb oldali index led-es égővel!
Érdekelne a véleményetek.
Van egy zzr 600-as motor.
3-dik sebesség fokozatig a motor gyönyörűen megy, húz, forog (13500-14500).
4,5,6 sebesség fokozatban viszont nem forog többet a motor 10.500-nál, és így a végsebesség e 180-185 km/h van kb.
Valami tipp hogy ezt mi okozhatja?
ülések 6000 , tankok 8000-10000 , zzr 400-600 első villa , hűtök 8000/db
Csaba
06209238057
cseréld ki a gáz bowdent. Vagy kend meg. Én éppen élveztem mikor jobb kézzel is tudtam integetni, meg igazgatni magam
Ja 160-nál még mutogattam is jobb kézzel a havernak és nézet rám nagy szemekkel hozzá kell szokni olyan crossosan kell így vezetni húzni tolni a gázt.
Amúgy k...a veszélyes így
Minden képen orvosold vagy így vagy úgy. Épp tegnap csináltattam 2 kuplung bowdent+ 2 gázbowdent potom 2 e Ft- ért
Ennyit meg kell érjen a biztonságod
Xroad A4050 motoros gps
Magánba ha kérhetem a továbbiakat (ZZR-esek "előnyben" )
Egy jó és megbízható gps bütykölő és szerelő (szervizes) embert nem tudtok? Ha igen, jelentkezzen már nekem emailban!