Semmi akadálya, csak nem tudom mennyi lenne a posta költség, azt megkérdezem a napokba. De hogyan fizetnél? Utánvétel még Mo-ra is drága, utalás meg még drágább :( Nem jár vkid errefelé?
Sziasztok! Kicsit offtopic de lehet valaki tud értelmes ötletet adni nekem. Szal postára kéne adnom egy méretes kipufogót, 90cm a teljes hossza. Kartondobozba nem fér bele... Hogy adja fel? Buborékfólia és barna csomagolópapír? Fosok hogy a postán össze vissza dobálják! Szerintetek?
Én kértem segítséget a nem induló ZiZimhez már vagy egy hónapja. Gondoltam illik visszajeleznem ha már ilyen segítőkészek voltatok , hogy sikerült beindítani a kicsikét. Hál'istennek karbihoz nem kellett nyúlni, elég volt a gyertyákat kicserélni (elég sz*r állapotban voltak). Azóta pöccre megy minden :)
Amúgy láttam sokan kérdezték még régebben a fórumon, hogy milyen a ZZR500. Részemről imádom pedig még csak most kezdünk igazán összebarátkozni :)
A gumicsere,és azután a fékrendszer csere utáni tesztúton vettem észre.Tavaly(amikor vettem) annak örültem,hogy akár elengedett kézzel is vezethetném,mert szépen fut.
Kategóriaváltás miatt eladósorba került szeretett motorom.
A motor 7 éve van nálam, szerintem ez sokmindent elárul.
Teljesen rendben van, szezonra felkészítve.
A hirdetés itt találhatóEladó ZZR-400
Szép estét Zizzentek!
Mielőtt bárki pálcát törne a fejem felett,ilyen állapotban vettem.Rengeteg hasonló hiba volt a motoron,de azért volt az ára is annyi amennyi.
Kérdés:
Ha elengedem a kormányt,jobbra akar kanyarodni a motor.Mitől lehet?
Fékrendszer csere volt és az első gumi is cserélve lett centírozással.
Ma sikeresen lecseréltem az első fékrendszert. A féknyergek gyalázatos állapotban voltak ezért igazából nem is volt első fékem ,mert a dugattyúk meg sem mozdulnak Új betétek és természetesen friss fékolaj is került bele.A képen talán látszik,hogy mennyire használhatatlanná vált.Gyakorlatilag összerohadt az egész,és meg sem mozdult...Tesztüzem megtörtént,egész jó lett
Mozdonyomon is -15kg-ot jelentett a gyári interkontinentális ballisztikus rakéták és a leömlő lecserélése a Devilre viszont a nálam a tempó - úgy vettem észre - fordítottan arányos a kipu hangerejével. A szétrohadt Devil dobbal szépen "komótosan" megyek, ha a csendes gyári ZRX dob van fent akkor meg sokszor elképedek amikor lenézek a sebességmérőre mert érzésre ugyanúgy megyek, gyakorlatilag meg 40-50-nel többel.
Jók a videók, élmény a nagy zizegőt hallgatni.
Az én Laser dobom egy kicsit mélyebb tónusú volt. Majd előkerítem a papíralapú egykori fényképeket és befotózom digitálissal, aztán megmutatom, milyen szép volt a moci, amikor még nem tettem tönkre.
Én imádom a két nagy gyári hurkatöltőt. A kinézetét is és a hangját is.
És mivel bennem is megvan a hajlam az agyelborulásos száguldásra, amit a jó sportos hang még tovább gerjeszt, így oda jutottam, hogy az életbenmaradás érdekében talán jobb, ha nem erőltetem a kifejezetten brutál hangzást.
Persze nincs kizárva, hogy egyszer még megbolondulok. Pár hónapja nézegettem eBay-en az én gépemre való dupla sportdobokat. 100-körül megvolna a kettő és jól néznek ki. Mindeféle diagrammokkal még némi plusz power tis ígérnek. Mondjuk hülyék lennének, ha nem tennék, de engem a többletterő már ne érdekel, hisz úgysem használom már a gépet olyan fordulatszámtartományokban, ahol ez előjönne, mer már nem is vagyok olyan harcias kiskakas, mint anno.
Őszintén csodálom amúgy, hogy túléltem a motoron töltött 90-es éveket...
A gyári rendszerek súlya tényleg döbbenetes.
A zizis korszakom után az XX-ek jöttek. Na ott kísérleteztem a kipuffancsokkal. Lecseréltem a gyári acél kéményeket és leömlőket egy komplett titán Akrapovic rendszerre. Na ott ütős volt a különbség. A komplett titán rendszer leömlőkkel, gyűjtővel, dobbal érezhetően könnyebb volt, mint a gyári rendszer egy acél dobja. Tehát csak ezen több 10 kg-o lehetett spórolni. Ráadásul a közponi állvány is le kelle szedni, ami szinén nem könnyű, szóval bár nem mérem, de ippem szerint vagy 30kg-mal könnyebb le a gép. Olyanokat lehetett vele röppenni, mint az álom. Egy baj volt az Akra rendszerrel, hogy vehemens kanyarodás közben leért a gyűjtő, ami roppant veszélyes tud lenni. Úgyhogy el is adtam és jött helyette két Yoshimura végdob.
Már bánom, hogy akkoriban nem videózgattunk, meg fotók is ritkán készültek.
De most már ingerküszöb feletti és ordenáré a hangja mert ha belenézel, úgy fest a perforált cső meg a konfúzor kúp, mintha szétrágta volna az egér és fél óra után belefájdul a fejem viszont még nem találtam embert aki szétszedné és megcsinálná. Kedves barátunk már próbálkozott vele de két hónapig tartott az újratömés és rosszabb lett, mint volt. A használt dob-piacon meg hiába keresek olyan dobot ami 76mm-es csőre felhúzható, az átlag 54-es és fűnyíró motorokra való, nem mozdonyra. Az egyetlen vigaszom, hogy itt már a RAMAIR szívóhang izgalmasabb, mint sok motor cső nélkül...
Ja, a két gyári rakétasilóra nwm vágyom, a Devil 4:1 rendszer 15 kilóval könnyebb, mint a gyári 4:2, és ez a fogyókúra legalább annyit javított a kezelhetőségen, kanyarstabilitáson, mint a 190/55-ös hátsó gumi.
Sziasztok! Valaki meg tudja nekem mondani, hogy a főtengely burkolata alatt lévő csavar (aszem 17es) annak mi a funkciója? Csöpög belőle az olaj azért kérdezem. Tehát ha kiveszem hogy egy tömítést tegyek alá elfolyik az olaj?
Egy kedves ex-zzr-es megrendelés után másnap rájött, hogy mégsem kell neki .
Én kértem segítséget a nem induló ZiZimhez már vagy egy hónapja. Gondoltam illik visszajeleznem ha már ilyen segítőkészek voltatok , hogy sikerült beindítani a kicsikét. Hál'istennek karbihoz nem kellett nyúlni, elég volt a gyertyákat kicserélni (elég sz*r állapotban voltak). Azóta pöccre megy minden :)
Amúgy láttam sokan kérdezték még régebben a fórumon, hogy milyen a ZZR500. Részemről imádom pedig még csak most kezdünk igazán összebarátkozni :)
És ha már imádat, csatolok egy képet is róla :)
Kategóriaváltás miatt eladósorba került szeretett motorom.
A motor 7 éve van nálam, szerintem ez sokmindent elárul.
Teljesen rendben van, szezonra felkészítve.
A hirdetés itt találhatóEladó ZZR-400
Szép estét Zizzentek!
Kérdés:
Ha elengedem a kormányt,jobbra akar kanyarodni a motor.Mitől lehet?
Fékrendszer csere volt és az első gumi is cserélve lett centírozással.
Oké , írtam e mail-t .
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Az én Laser dobom egy kicsit mélyebb tónusú volt. Majd előkerítem a papíralapú egykori fényképeket és befotózom digitálissal, aztán megmutatom, milyen szép volt a moci, amikor még nem tettem tönkre.
Én imádom a két nagy gyári hurkatöltőt. A kinézetét is és a hangját is.
És mivel bennem is megvan a hajlam az agyelborulásos száguldásra, amit a jó sportos hang még tovább gerjeszt, így oda jutottam, hogy az életbenmaradás érdekében talán jobb, ha nem erőltetem a kifejezetten brutál hangzást.
Persze nincs kizárva, hogy egyszer még megbolondulok. Pár hónapja nézegettem eBay-en az én gépemre való dupla sportdobokat. 100-körül megvolna a kettő és jól néznek ki. Mindeféle diagrammokkal még némi plusz power tis ígérnek. Mondjuk hülyék lennének, ha nem tennék, de engem a többletterő már ne érdekel, hisz úgysem használom már a gépet olyan fordulatszámtartományokban, ahol ez előjönne, mer már nem is vagyok olyan harcias kiskakas, mint anno.
Őszintén csodálom amúgy, hogy túléltem a motoron töltött 90-es éveket...
A gyári rendszerek súlya tényleg döbbenetes.
A zizis korszakom után az XX-ek jöttek. Na ott kísérleteztem a kipuffancsokkal. Lecseréltem a gyári acél kéményeket és leömlőket egy komplett titán Akrapovic rendszerre. Na ott ütős volt a különbség. A komplett titán rendszer leömlőkkel, gyűjtővel, dobbal érezhetően könnyebb volt, mint a gyári rendszer egy acél dobja. Tehát csak ezen több 10 kg-o lehetett spórolni. Ráadásul a közponi állvány is le kelle szedni, ami szinén nem könnyű, szóval bár nem mérem, de ippem szerint vagy 30kg-mal könnyebb le a gép. Olyanokat lehetett vele röppenni, mint az álom. Egy baj volt az Akra rendszerrel, hogy vehemens kanyarodás közben leért a gyűjtő, ami roppant veszélyes tud lenni. Úgyhogy el is adtam és jött helyette két Yoshimura végdob.
Már bánom, hogy akkoriban nem videózgattunk, meg fotók is ritkán készültek.
Szóval hallgasd meg magad, amíg nem volt szétrohadva a Devil, igen szépen muzsikált.
http://www.sportmotor.hu/motor...
vagy:
http://www
.sportmotor.hu/motor...
De most már ingerküszöb feletti és ordenáré a hangja mert ha belenézel, úgy fest a perforált cső meg a konfúzor kúp, mintha szétrágta volna az egér és fél óra után belefájdul a fejem viszont még nem találtam embert aki szétszedné és megcsinálná. Kedves barátunk már próbálkozott vele de két hónapig tartott az újratömés és rosszabb lett, mint volt. A használt dob-piacon meg hiába keresek olyan dobot ami 76mm-es csőre felhúzható, az átlag 54-es és fűnyíró motorokra való, nem mozdonyra. Az egyetlen vigaszom, hogy itt már a RAMAIR szívóhang izgalmasabb, mint sok motor cső nélkül...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ja, a két gyári rakétasilóra nwm vágyom, a Devil 4:1 rendszer 15 kilóval könnyebb, mint a gyári 4:2, és ez a fogyókúra legalább annyit javított a kezelhetőségen, kanyarstabilitáson, mint a 190/55-ös hátsó gumi.
Ha esetleg még keresgélsz :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zz-r_1200-7772863
Üdv.:Péter