Szakmainak éppen nem mondanám, de attól még igaz. :-)
Épp ma jött értesítő a hahu-ról nekem levélben, hogy ismét feldobtak egy 1100-est. Ránéztem, valami ezüst színű jószág. Esetleg kukkantsd meg!
Nekem is tervben van egy első generációs 1100-es begyűjtése, de csak akkor, ha találok majd egy hibátlan, sérülésmentes gépet, ráadásul a megaritka kék/ezüst fényezéssel. Szóval lehet, hogy sosem...
Az 1100-es és az 1200-es is jó választás túrázásra. Inkább alkati követelményben látok különbséget. Az 1200-es nagyobb testű. Ebből következőleg, ha átlagos termetű vagy, akkor az 1100-esen szerintem otthonosabban érzed majd magad, ha nagyobbra nőttél (magas vagy, netán nagydarab), akkor az 1200-es jobb választás.
Teljesítmény, fogyasztás terén nincs lényegi különbség. Abszolút magánvélemény, de ez utóbbi két jellemzőben a régit jobbnak tartom.
És persze jóval olcsóbban is megkapod a régit.
Egy kérdésem lenne ZZR 1100 és ZZR 1200 tulajdonosokhoz.
Szeretném lecserélni ZZR400 as gépemet mert mostmár a párom is rákapott a motorozásra és így ketten megyünk valamint szeretjük a hosszú túrázásokat és nyáron tervezünk egy angliai utat is.
A kérdésem az lenne, hogy melyik gép lenne ezekhez a funkciókhoz a megfelelőbb? Kényelem? Fogyasztás? Erő? Megbízhatóság?
köszi a segítséget,de még azt ki kell derítenem hogy nem-e esetleg a generátor a hibás valaki tudja hogy onnan járó motornál mennyi feszkónak kell feljönnie a sárga kábeleken?
Hali!
ha már fesszabályzót cserélsz, érdemesebb csináltatni, mert az jobb mint a gyári többek itt már csináltattak ha jó emlékszem.
Asszem ők azok: http://www.solvart.hu/
De ha tévednék javítsatok ki...
Van egy vadi új első lánckerekem ZZR 1100 C -hez . Érdekel valakit ? Ha nem akkor holnap vissza küldöm a boltba . 6000 huf . 17 fogas , nekem a D tipusú kell sajnos ezt benéztem .
Szia, az átlag ember nem ért a motorszereléshez azt a belenyúlásával rongálja ... tönkreteszi, sajnos olyanok sem értenek hozzá igazán akik ezt hivatalosan csinálják,ide azért nem kevés tudás kell,lássuk ezt azért be,talán nincs is a normális munkához megfelelő idő még inkább normális hozzáállás...
sziasztok!
Ismét egy kis segítségre,megerősítésre lenne szükségem. Az volna a problémám hogy egyszer van első világításom egyszer nincs, egyszer van töltésem egyszer nincs de inkább nincs. mikor beindítom hidegen akkor van mindkettő de ha bemelegszik és leállitom ujra beindítom akkor már nincs,és mellesleg a fesszabályzóm kurva forro. visszaolvastam a fesszabályzóval,és a töltéssel való problémákat itt a fórumon és arra a megállapodásra jutottam hogy valószínüleg az lehet a hibás, de erősítsetek meg, vagy cáfoljatok meg ha nem igy van ja mellesleg a generátorról ami 3 sárga vezeték feljön a csokiba az szarrá volt égve de kicseréltem. Az volna a kérdésem hogy esetleg van valakinek jó fesszabályzója eladó? És hogy valóban ez lehet e a probléma.
Lehet kapni nagyon sok helyen. Árban viszont van eltérés. Én 4-500 forinz körül vettem, de van ahol ezer felett árulják.Nagyvason, bikerworld-ben akár személyesen is. De sok helyen kapható. És elég univerzális cucc, mivel nem csak a zzr-ben használatos ez az átmérő :)
Látom megoldodott a gond, vagyis a hiba oka :)
Így a képek láttán értem már miről van szó.
A blokkodhoz nézd a kiskereket...
Csak felmentünk a Mátrába, de akkora vihar lett
Meg se merem mondani milyen lassan mentünk egy egy kanyarban :(
Most értünk haza, próbálok átmelegedni....
2X3deci forró teát már bevágtam...
Viszont a D-s blokk váltójában hosszabb a kihajtás tengelye úgyhogy arra a lapos lánckerék való. Más különbség nem volt, hiába más a hátsó felni és a lánckerékagy, a hátsó villa és ezáltal a láncvonal ugyanaz.
Épp ma jött értesítő a hahu-ról nekem levélben, hogy ismét feldobtak egy 1100-est. Ránéztem, valami ezüst színű jószág. Esetleg kukkantsd meg!
Nekem is tervben van egy első generációs 1100-es begyűjtése, de csak akkor, ha találok majd egy hibátlan, sérülésmentes gépet, ráadásul a megaritka kék/ezüst fényezéssel. Szóval lehet, hogy sosem...