Igaz nem motor de feszültség szabályzó, csak érezd a szopás esetét :(
Nem hiszem, hogy olyan gyártó, mint a Kawa nem tudott volna a kis zizi esetén megbírkozni a feladattal, hisz hány gépén a gyári fesszab van 30éve...
Lőtem neked telefonnal pár képet, de nem a legjobbak.
Első két képen egy 10Amper 16voltos(24volt be) feszültségszabályzó modul van.
Ez ugye max 160watt lenne, a töredékére nincs terhelve, több ilyen modul is van a képen lévő TV adón. Szintén JAPÁN gyáértmány, mint egy Kawasaki.Pontosan NEC!
Ez egy 1976os TV adó része, az első félvezetős darabok egyike, én raktam rendbe, működőképes. Vas árban szereztem.
Mondanom sem kell iott ugye 24órás működés is és 99,9999% üzembiztonság volt a cél. Persze minden adótoronyban tartalék adók is vannak telepítve, elháríthatatlan hiba, vagy kötelezőkarbantartás idejére átkapcsolják.
A képeken látszik hogy túlméretezték, hisz ipari, örök élet...
Sokan összetákolták volna ezt a feladatot egy 7815stabIC+2db 1n4007dióda+1db 2n3055 esetleg 2db 2n3055 tranyó...
Itt picit több van....
Szóval a mondandó lényege, ha összes kicsi zizin a gyári feszszab beszar akkor építeni kell rá tartósabb darabot és lófaszt a gyártó seggébe, ne belőlünk éljen meg.
Építeni kell sajátot, olyan erőset, hogy akár még egy test zárlatos generátornál is az egyenirányitőrészt ne lője ki.Vagy kimenetét rövidre zárva is kibirja.
Talán Érd környékén vagy hol gyárt valaki fesszabokat.
De itt a gallériák közt is pár éve valaki tett fel 900rr -hez és a képek alapján az jött le ért a témához.
Nézd meg az orosz haditechnikát 50éve hibátlan :)
De a felsőkategóriás ipari elektronikai dolgok is :)
Van itthon nekem több mint 50éves frekvencia mérőm és 3Ghz ig használható, szerintem lehet az országban ez az 1db van.Igaz féljtós szekrény méret :D
Olvasd el, mit ír a gyári manuál, utána magyarázz hülyeséget!
Kötelező gyertyacserét nem ír futásteljesítményhez.
6000km után(leírom betüvel is, hogy a szellemi fogyatékosok is felfogják: HAT EZER KILÓMÉTER UTÁN) ír gyertya hézag ellenőrzést és szükség esetén hézag állítást vagy végső esetben cserét!
Azt is szigorúan kiemeli a motorgyártó, a gyertya gyártó, hogy a 10x1 menetű gyertyákat 13Nm re kell húzni.
Képzeld el a gyertyagyártók márkaképviselete garanciális panasszal elfog küldeni a picsába, ha nem tudsz papírt mutatni, hogy szervízbe rakták be(ahol van nyomaték kulcs), sőt a túlhúzott gyertya megállapíthatóű laborban, ahol a gyártó ha van kapacitása bevizsgálja! A gyertya hőértéke is elmászhat túlhúzástól, meg sérülhet a szigetelő test is, stb-stb.
Tehát akik kijelentik gyertyacseréhez nem kell nyomaték kulcs, és ellenkezőjét állítja a gyertya gyártója és a motor gyártója, akkor azok motorszerelés témába ne okoskodjanak.Lehet ezek az emberek más és más dologban okosabbak(pl. agrár gazdaság, számítógép programozás, közgazdászat, stb.) de ehhez a témához hülyék...
Képzeld el voltam olyan laborban ahol különböző dolgoknak a deformációjait mérték!(nyúlás, csavarodás, stb....)
De látod it a topikban is nemrég beigazolódott az igazam, hogy nem kell új gyertyát venni hetente, lásd SzabóAndrás esete!
Befele szegényedik, kifele dúsúl, de kérdezd meg a cicát, ő mindig az ellenkezőjét fogja mondani, mint én.
Olyan, mint az aktuális ellenzéki párt politika. A hatalmon lévő pártnak ellent mond, mind1 jó vagy rossz ő az ellenekzőjét.
Nem tudom megint milyen látomásaid vannak.
70e futott vezláncot blokkba?
Talán kb. egy éve lettetek lehülyézve, mikor nem viseltétek el, hogy ha egy vezlánc cserés akkor szétkell húzni a blokkot és mindent átnézni és összes láncból új meg azért kell széthúzni a blokkot és nem bekontárkodni nittelős did láncot, mert ennyi futás után lehet bent más kopott,cserés alkatrész is?
Ledobott meghajtólánc? Ilyenre se emlékszek, de mikor mondtam a láncot csak szakember cserélje, meg ellenőrize nincse a szakaszosra nyúlva lehülyéztetek, hogy annak jó feszesnek kell lenni.Talán pont az ilyen hülyeségek miatt láttam kúrvasok blokkot aminél már a lánckerék mögötti csapágyfészket hegeszteni kellett, és érdekes azóta mind fut hibátlanul. Van köztük yahaha, honda, kawa, stb... Sajátomat is így vettem és igényesen meglett hegesztve és azóta is tökéletes, pár * 10e lefutott azóta már....
Sziasztok!
Én csináltam egy jónak tűnő megoldást a fesszabályozó problémára.
A hátsó lengőkar alá szereltem így kap menetszelet, kevésbé melegszik. Igaz a kerék teletolja szmötyivel, de elvileg vízálló és bírnia kell ...
Kár vele vitázni, igaz, hogy mi 5 óra alatt cseréltünk olajat, de legalább jó lett. Mi legalább nem tesszük bele a 70ezret futott vezérműláncot a gépeinkbe, hogy elszakadjon, meg a ledobott meghajtóláncot, hogy szétkúrja a kihajtócsapágyat...
Inkabb veletlen volt . Hat en amugy is turazos tempoban mozgok legtobbszor ugy hogy nem gond.
P.S. az idegenvezetesre elfelejtettem reagalni, most megteszem ugy hogy ha arra fele gurulnank akkor jelentkezek, ha elnem felejtem .
szobára, gyerekek... aranyosak vagytok, hogy segítetek, legjobb tudásotok szerint, de kár azon marakodni, hogy a ZX blokkok miért lesznek gatyák már kb. '88 óta a hidegen pörgetéstől, miért mennek szarni a szelepek a sportkip. rendszerektől és hasonlók.
inkább azt találjátok ki (de rögvest!), mi legyen a fesz. szabályzóval, hogy ne szopjon vele az összes ZZR400/500/600 tulajdonos pár évente az tényleg valós probléma
Még valami csak, hogy ne unatkozz: Simsonnál befelé csavarva több üzemanyagot kapott, Te viszont írtad, hogy befelé csavarjam, tehát ezek szerint ez befelé csavarva kap kevesebbet!?
Tuti két csavar van, hisz a cicák szerint én hülyeséget beszélek
Viccet félretéve, ha gondolod valamikor viszek feléd 4db O gyűrűt a tűszelephez és ha nem bízol bennem kicserélheted te is vagy aki a gyertyádat kipucolta.Esetleg ha neki nem lenne 9x1,2 méretben.
Hogyha tovább folytatódik ez a alapjáraton lévő túldúsúlás odáig jutsz el, hogy nem szivató nélkül fog hidegben indulni, hanem egyszer csak a lámpánál várakozva annyi benzin megy a hengeredbe(amelyiknek a karbijában a legszarabb az O gyűrű), miközben a többi három hengered meg hajtani fogja a főtengelyt és átfordul így a benzinben túlfolyt negyedik hengered is, ahol nem tudja összepréselni a benzint és elfog görbülni a hajtókar.
Gondolom így érthető átlag motoros számára is miért mondtam a 4db O gyűrű cseréjét. Legrosszabb átengedi a benyát, a másik három henger miatt még jár a gép, és a negyediknél meg több benzin folyik be az égéstérbe, mint amennyi hely van a sűrítés legvégén...
szép estét!:D
valaki meg tudná mondani nekem egy kawasaki gpz 600-asnak az első telójának a méreteit?(teljeshossz,becsúszóhossz/átmérő,szárak közötti táv stb)
Nem tipushibat irtam, hanem azt hogy kesobb melegszik be, mint par motor es erzekenyebb a hideg erererezesre.
Latom te csak a ket vegletet ismeredhogy meleg-hideg es van benne olaj- nincs benne olaj.....
Leirom ujbol a nagy olajhutoje, sok hovezeto alkatresze, primerhajtas kiakitasa, stb. Stb miatt erzekenyebb a hidegen levo hasznalatra.
Irtam tudok 120-150ekm futott ziziket....
Ugyan azt a 60wattos forrasztopakat nyomd oda egy pici rezlemezre es utana egy nagy rez tombre kozbe lesd meg melyik esetben olvad a forrasztoon
A nagy reztombnel lehet annyi hot elvon sose melegiti meg a pakkka az ont!
Kellemes filmzest, hatha megtanulsz a sivatagban egykerekezni es a vonat tetejen motorral megfordulni
Ha neked egy megfelelő olajhőfog esetleg olajnyomás nélkül terhelt siklócsapágyas négyütemű motorblokk rendellenes csapágykopása az egy bizonyos típushoz köthető hiba akkor te egyet sem szereltél még legfeljebb kontárkodtál. A 20+ éve szerelő "szakikról" meg annyit, hogy a legtöbbjük még a nyomatékkulcsot sem ismeri. Tisztelet a kivételnek, én is ismerek olyanokat akiknek adok a szavára. Na, áldás-békesség, megyek megnézem "A vas" című filmet akiknek a készítői hozzád hasonlóan jól tájékozottak motorkerékpárok tekintetében.
Erdekes en maskepp emlekszek arra mit szereltem.
De ezekszerint bekameraztal engem es mindent latsz....
Mai napom mivel telt? Reszletezd, hatha valamire nem emlekzek ebben a rohano vilagban
Nem hiszem, hogy olyan gyártó, mint a Kawa nem tudott volna a kis zizi esetén megbírkozni a feladattal, hisz hány gépén a gyári fesszab van 30éve...
Lőtem neked telefonnal pár képet, de nem a legjobbak.
Első két képen egy 10Amper 16voltos(24volt be) feszültségszabályzó modul van.
Ez ugye max 160watt lenne, a töredékére nincs terhelve, több ilyen modul is van a képen lévő TV adón. Szintén JAPÁN gyáértmány, mint egy Kawasaki.Pontosan NEC!
Ez egy 1976os TV adó része, az első félvezetős darabok egyike, én raktam rendbe, működőképes. Vas árban szereztem.
Mondanom sem kell iott ugye 24órás működés is és 99,9999% üzembiztonság volt a cél. Persze minden adótoronyban tartalék adók is vannak telepítve, elháríthatatlan hiba, vagy kötelezőkarbantartás idejére átkapcsolják.
A képeken látszik hogy túlméretezték, hisz ipari, örök élet...
Sokan összetákolták volna ezt a feladatot egy 7815stabIC+2db 1n4007dióda+1db 2n3055 esetleg 2db 2n3055 tranyó...
Itt picit több van....
Szóval a mondandó lényege, ha összes kicsi zizin a gyári feszszab beszar akkor építeni kell rá tartósabb darabot és lófaszt a gyártó seggébe, ne belőlünk éljen meg.