Nagymamám pont annyit szerelt ZZR-t, mint te (egyet se) és azt üzeni, hogy segg hülye vagy. Én meg sose cseréltem olajat 6R-en. CSak, hogy rádöbbenj végre, hogy kurvára összekeversz valakivel te szerencsecsomag de azért szórakoztató volt az eszmecsere.
Elobb beszeltem telefonon olyannal akinek mar kb. 20eve is volt ilyen japan csoda a popsija alatt es kora alapjan apam lehetne. Azt mondta jot szorakozik rajtad es azt uzeni lehet tobb zzr t javitott, mint gondolnad :-)
'Cakát tudóskám, remélem hoz neked a Jézuska megsült és eldeformálódott ZXT10D főtengelycsapágyfelekből fűzött nyakláncot bár erre esélyed inkább szétesikszerhaccázból lenne de azért kívánom, hogy sikerüljön.
Nem fölösleges, mert amennyit a szívató átenged, annyit ezzel lehet kompenzálni. Igen ez buherálás sajnos, de hogy én nem fogom megint 100-adjára szétszedni az is biztos, mert ez a rengeteg szerelés ugyan úgy nem tesz jót neki, mert már nem egyszer jártam úgy, hogy annyit szereltem autót motort szét össze, hogy a meneteket kivette a sok csavarozás, az egyéb járulékos károkról nem beszélve.
Az meg már csak zárójeles, hogy egy ilyen szerelést külön meg kell szerveznem, mert a motor nincs helyben ahol lakom :)
Köszi szépen.
Több ZZR 1,1-et ismerek ami rég túl van a 100k-n és semmi baja pedig cibálták neki ész nélkül főleg az első 6-7évben amikor még tényleg ez volt a legkeményebb gép amit gyári kiépítésben vehettél utcára.
Kezeltesd magad és ne higgy el f@szságokat pláne ne ragaszkodj hozzá ha már rég megdőlt a mese mert a motorszerelés nem a hitről szól, az a vallás.
1 a csapagyas lesz minden zzr t nem en talaltam ki es irtam tudok olyat amibe 100+ezerkm van
gpz rol szo se volt
szo se volt arrol hogy csak olajmennyiseget kell nezni es sok mociba kevesebb kell 3.5nel ami erosebb a zzr nel, ugye ha erosebb a gep tobb ho lesz ami fut valamit...
egy hocserelos motort meg ne hasonlitsd olajhutoshoz mar mondtam de latom az olvasas neked nem megy
a legolajos gsxr olamenyisegevel meg ne gyere ott nincs viz csak plusz bordak....
olyan motoral meg megint ne gyere aminek a primerhajtasa nem azonos a zizivel....
Te beteg vagy. Általános iskolába ülj vissza ha nem megy az értő olvasás.
1. mellélövés: "Csapágyas ZZR 1,1 városi legendája" (A letörő végű GPZ főtengely mese rokona"
2. mellélövésed helyesbítése:
ZZR 1,1D teljes olaj mennyiség a blokkban 3,5L
ZX-6R 00-01' teljes olaj mennyiség 4.0L
Vedd már észre, hogy tájékozatlanul okoskodsz. Nem bűn csak akkor ne verd magad a 60 év tapasztalatra meg a 8 diplomára és psssszt.!
en se vasaroltam mamis bizit es azert mert van tabletom meg okostelefonom nem fogok okoskodni androidra irt programozasban egy programozonak hisz programozni nem tudok...
mi az egbekiallto baromsag abban, hogy hidegen nem szabad csuma szivatoval felporgetni es hogy kesobb lesz uzem meleg az olaj mint par motoron...
Nyilvános fórum tehát az ugat bele aki akar pláne, ha ontopic gépe van. Viszont amikor valaki jó tanácsként égbekiáltó baromságot ír akkor amúgy is hadd nyávogjak bele. Én ugyan nem vásároltam mami-s bizonyítványt de van némi rálátásom a témára. (A buszon hallottam, ja nem buszozok, mindegy.)
Azta 90% ban magtaláltad BAZ-megye legjobb minőségű utját
Véletlen vagy direkt volt. Ahogy mondják a Bükk nem lett jobb. Aki ismeri melyik szakasz milyen azért motorozható. Mátrát meg direkt nem csinálják nehogy motorozható legyen. Igy is sok a baleset. Turázós tempoban el lehet tötyöni azért.
Még, még, még ennyi nem elég
Egyébként teljesen igazad van, csak leírtál pár ötletet amit meg kell nézni..én hiába értek a használt kocsikhoz a motorok teljesen más történet.. Én is elvittem két motoros ismerőst megnézni a zizit de ... ők nem voltak zizi -ből tapasztaltak.. hát most feljavítom és lesz egy csodajó csodaszép zizi a nyárra
Egyébként az ebay is jó ötlet
Ez meg a 6r HŐCSERÉLŐ, amibe a melegedő víz megy be és hamarabb felfüti üzemi hőfokra az olajat.Nem véletlen alkalmazzák ezt a technikát a modernebb kocsikon, motorokon. A technika nagy előnye a gyorsabb üzemi olajhőfok elérése. http://www.cmsnl.com/kawasaki-...
Azt is megsugom van olyan kocsi aminál tipushiba a hőcserélő és így aljas beletervezett mód adott futás után összefolyik a víz meg az olaj.
A tulaj meg fizet a prémium márkás kocsiért! Igen prémium márkán tudok ilyen tipushibáról, nem egyet láttam sajnos, a márkád nem mondom el, mert egyik kedvenc kocsimárkám.
Olyanokkal én se vitatkozok akik frissen elvégezték a mami büfészakát.
Nem a mamiba végeztem és nem frissen, és ezenkívűl még az egyetemen is tanultam egy s mást a belsőégésű motorokról, sőt a sok éves szerelés alatt tapasztalat is ragadt rám a koszon kívűl...
Mit szedsz? - vagy kivel keversz össze? 5 éves a telószimmenringem és semmi baja illetve eszem ágában sincs beindítani semmilyen Gixxert pláne nem vitázni olyannal aki frissen elvégezte a MAMI büfészakát és azóta kurvanagy szakembernek hiszi magát.
nem az elso 6-7evrol hanem az elso 1-2 percrol volt szo.
Elnezest kerek, aki ilyen meseket nez annak ezutan mindent elhiszek XD
Az meg már csak zárójeles, hogy egy ilyen szerelést külön meg kell szerveznem, mert a motor nincs helyben ahol lakom :)
Köszi szépen.
Kezeltesd magad és ne higgy el f@szságokat pláne ne ragaszkodj hozzá ha már rég megdőlt a mese mert a motorszerelés nem a hitről szól, az a vallás.
Neked küldöm ezt a kis rajzfilmet:
http://southparkreszek.info/ha...
gpz rol szo se volt
szo se volt arrol hogy csak olajmennyiseget kell nezni es sok mociba kevesebb kell 3.5nel ami erosebb a zzr nel, ugye ha erosebb a gep tobb ho lesz ami fut valamit...
egy hocserelos motort meg ne hasonlitsd olajhutoshoz mar mondtam de latom az olvasas neked nem megy
a legolajos gsxr olamenyisegevel meg ne gyere ott nincs viz csak plusz bordak....
olyan motoral meg megint ne gyere aminek a primerhajtasa nem azonos a zizivel....
Ne miért kellene lenni rajta?
1. mellélövés: "Csapágyas ZZR 1,1 városi legendája" (A letörő végű GPZ főtengely mese rokona"
2. mellélövésed helyesbítése:
ZZR 1,1D teljes olaj mennyiség a blokkban 3,5L
ZX-6R 00-01' teljes olaj mennyiség 4.0L
Vedd már észre, hogy tájékozatlanul okoskodsz. Nem bűn csak akkor ne verd magad a 60 év tapasztalatra meg a 8 diplomára és psssszt.!
Mert egy valódi versenygép és ezzel is sporóltak a grammok harcában.
Áááá a cbr-m ben is ilyen a hütő
már mint a második linken
Egy kérdés a 400- ra miért nem tettek olajhütőt a japik?
mi az egbekiallto baromsag abban, hogy hidegen nem szabad csuma szivatoval felporgetni es hogy kesobb lesz uzem meleg az olaj mint par motoron...
Azta 90% ban magtaláltad BAZ-megye legjobb minőségű utját
Véletlen vagy direkt volt. Ahogy mondják a Bükk nem lett jobb. Aki ismeri melyik szakasz milyen azért motorozható. Mátrát meg direkt nem csinálják nehogy motorozható legyen. Igy is sok a baleset. Turázós tempoban el lehet tötyöni azért.
Egyébként teljesen igazad van, csak leírtál pár ötletet amit meg kell nézni..én hiába értek a használt kocsikhoz a motorok teljesen más történet.. Én is elvittem két motoros ismerőst megnézni a zizit de ... ők nem voltak zizi -ből tapasztaltak.. hát most feljavítom és lesz egy csodajó csodaszép zizi a nyárra
Egyébként az ebay is jó ötlet
Valaki kérdezte mit nézzen meg az eladó motoron én meg írtam azt, hogy az eladó hogyan indítja be hidegen és cibálja é egyből a bajszát....
http://www.cmsnl.com/kawasaki-...
Ez meg a 6r HŐCSERÉLŐ, amibe a melegedő víz megy be és hamarabb felfüti üzemi hőfokra az olajat.Nem véletlen alkalmazzák ezt a technikát a modernebb kocsikon, motorokon. A technika nagy előnye a gyorsabb üzemi olajhőfok elérése.
http://www.cmsnl.com/kawasaki-...
Azt is megsugom van olyan kocsi aminál tipushiba a hőcserélő és így aljas beletervezett mód adott futás után összefolyik a víz meg az olaj.
A tulaj meg fizet a prémium márkás kocsiért! Igen prémium márkán tudok ilyen tipushibáról, nem egyet láttam sajnos, a márkád nem mondom el, mert egyik kedvenc kocsimárkám.
Nem a mamiba végeztem és nem frissen, és ezenkívűl még az egyetemen is tanultam egy s mást a belsőégésű motorokról, sőt a sok éves szerelés alatt tapasztalat is ragadt rám a koszon kívűl...
Részemről ennyi.