Jó nem vitatkozok olyanokkal akiknek 5 óra egy olaj csere meg évente cserélik a teleszkóp szimmeringet
Te úgy gondolod én meg így gondolom.
De semmi gond egyszere egymásmellett lévő nyári lenge szelőn a 20fokban indítsál be egy 1990es zzr1100 -t gsxr1100 -t fzr1000 -t cbr1000f -t. Várj vele 1,5,10,20 perceket és minden időköznél minegyiknek mérd meg az olajhőfokát! Utána megengedem, hogy kioktass.
"sima mezei", tehát nem "csillag" fejű.
Szélesége? Hmmm jó kérdés, elég keskeny, ami pont befér...
Kúpós hernyócsavar a képen is látod.
De hidd el felesleges tekerned a leírtak alapján amíg nem cseréled ki a tűszelepfészken az O gyűrűket! 9x1,2mm viton vagy nbr. A mai etanolos benyákhoz inkább csak viton...
A képen látod is hol van a tűszelep is meg az O gyűrű is.
És még egy kérdés, valahol mintha írtad volna, hogy a keverékcsavarhoz milyen bitfej kell, de már nem találom, megírnád még egyszer, de ha lehet ne a jelét, hanem, hogy lapos x mm széles.
Meg, hogy a kettő közül melyik az alapjárati csavarja. Köszi szépen még egyszer mindent.
Ugyan annyi idő alatt van olyan motor aminek az olajhőmérséklete magasabb.
Mit nem lehet ezen érteni?
Több térfogatú olaj, több energia kell azonos delta t -hez.
Több térfogatú alkatrészek, több energia kell azonos delta t -hez.
Több térfogatú víz, több energia kell azonos delta t -hez.
stb....
Elindulnak csapatba hárman-négyen és akiknek olyan gépe, hogy egy perc után forró az olaj már tövigtépi és az nem lesz attól csapágyas, igaz a szar hűtésű gépeknél meg előjön az oválisra kopott hengersor aztán enni fogja az olajat(pl. fzr1000 kb. ugyan abból a korszakból).
Jani!
Első ránézésre ez nem egy hibátlan gép. Szerintem keresgélj tovább! 1000 font körül már kifoghatsz eredeti állapotú darabokat is. Ha a kicsit szögletesebb formák sem bántják a szemed, akkor az első generációt (90-92)is nézd át, mert motorikusan lényegében ugyanaz, mint az általad is linkelt 93 utáni széria!
Javaslom az eBay-t is megkukkolni. Mindig vannak az általad keresett ársávban 1.1-es ZZR-ek.
Melyik belsőégésű motort nem csinálja ki ha hidegen cibálják neki?
Csak nem fér a fejembe, hogy ez miért ZZR specifikus jelenség?
(költői kérdés mert nem az.)
Nem én találtam ki, hanem a kóklerek
A gond hidd el nem a szar olaj, mint te mondod, a gond amit leírtam.
Hamar kezdik el cibálni a bajszát meg hidegen koppig húzott szivatókar után nyomják meg a startgombot.
Havernak a régi gépei amin átfordul a km óra:gpz1000rx, zzr1100.
A 12r be nem fordult át, de ment neki az is, mint a barom.
Menj már ezzel a csapágyas városi legendáddal a pék f...ba. Tudom, hogy a NAGY "h" buzi kóklerek szeretik ezt emlegetni de legfeljebb akkor lehet gond vele ha tartósan olaj nélkül vagy szar olajjal járnak vele de attól meg bármelyik motorral előfordulhat.
aa hallod te kellenel ide)) én kurvára nem értek a motorokhoz.autókhoz naggyabol igen meg szereltem is sokat,de egy motoron olajat se cseréltem soha. nekem a full alap dolgok is hiányoznak. pl lánc allapota ,fogaskerek milyen legeyn vagy hogy kell kinézni,alapjárat mennyi ? az egyenesfutást megnézni vagy nem tudom olajszivárgás ,azt se tudom hol nézzem . szóval a motoros dolgok meg foleg az ilyen nagy motoros dolgok azok annyiba kimerulnek hogy szeretem oket meg tetszenek ,de nem vágomazt se hogy mottudomén vaklami csorgést zorgest hol nézzek hallgassak meg. szóval itt kint meg nincs egy motoros haverom se aki eljonne megnézné kipróbálná. mah honda dominátor 650 est vezettem eddig 45 Le. szóval azt se vágom hogy kéne ennek menni. elég idióta helyzet ez de ha az embernek nem nagyon van aki segitsen ugy elég nehéz egy motort venno. meg ez a legolcsóbb mert meg van huzva oldalt,és a tobbi az olyan 1200 fonttol van max 2000 ezerig vagy 2500 ig,utánna már az 1200 es jon
Sunyin lesd meg hidegen, hogy indítja be a tulaj és beindulás után hogy bánik vele.
Hogyha nem szakszerűen indítják meg melegítik be akkor lehetnek pont nélküli i betük amire te rakod fel a pontot, utána meg majd kapod a fejedhez, hogy mévettél 1,1es zizit és csapágyas lett...
Másik a koruk és erejük, tömegük miatt alaposan átlesni az első telót, ha görbe a krómszár ici picit akkor egy szimmering egy nyár...
Karbisort is átlesni, ha gyanúsan dúsra van lőve az alapjárat akkor azért, mert fals levegőt szív a pillangótengely mentén...(nincs külön tömitése, csak ptfe bevonat).
Sziasztok. zzr 1100 est vennek nemsokara.angliaban élek ,mi az amit miondenképp meg kel nézni rajta?vannek e tipushibai amiket laikus szemmel meg tudok nezni. elotte enduróztam illetve robogóztam 13 eves koromtol. 600 asokat is nézek. teljesen hobby celra veszem a motort semmi extra. ehez mit szoltok. max 1000 fontot koltenek a motorra.ennyibol lehet venni ? koszi szepen mindenkinek a segitséget elore is. http://www.autotrader.co.uk/cl...
Erre a szakaszra gondoltam: https://goo.gl/maps/gIHLK
Hat ez nem jo hir, azt hittem azert annyira jo hogy elveszheto a motorozas, nade remelem hamar ujra aszfaltozzak .
2010-ben en meg MZ-n nyomtam, es egyebkent sem voltam meg HUN-ba motoros talalkozon.
Azért arra kíváncsi vagyok, hogy a hosszabb, vagy a rövidebb "csőben" lévő csavar az alapjárati levegőcsavar (már ha egyáltalán mindkettőben van csavar, a fényképen az látszik, mintha két cső lenne két oldalt, a motoromon nem tudom megnézni, mert 35km-re lakik tőlem :) )
Gondolom Serényfalva felé mondod hosszú elnyujtott kanyarokat. Másik irányba Edelényfelé sem rossz még pár éve újitották. Hát a bükk borsodi oldala nagyon rossz bár Répáshutáig 4-5 éve aszfaltozták. Onnan a hevesi határig nagyon nem jó. Hevesi táblától Tárkányig jó sőt nagyon jó. Onnan fel a mátráig vannak jó szakaszok. Mátra lábátol Sóskúttól a tetőig nagyon nagyon rossz. Onnan le maradható jó. Ha egyszer terveztek egy gurulást erre szólj idegen vezetlek.
Egy kérdés 2010- ben nem jártatok a siroki motoros találkozón? Vagy Tokajban?
köszi a segítséget, akkor orvosolom a dolgot ha még lehet húzok rajta,ha nem akkor csere. mennyit lóghat max? mert még csak a második osztásnál van úgyhogy tudok rajta húzni.
Hat par napja voltam Aggtelek fele, es ott nem latok kulombseget az aszfalt minosegeben, hosszu elnyutott kanyarok . Aztan a bukk, meg a matra, mondjuk ezeknek nemtudom h. milyen az aszfaltja de ezeven csak odaerek mar .
azt szeretném kérdezni hogy mennyi a lánc megengedett lógása, vagy ti hogy szoktátok beállítani, mert az enyém kb 6 centit mozog le-föl ha rajta ülök ha nem,és menet közben halk ütemes ropogó hangot hallok,de nem kerékcsapágy.
Sőt zizit is szereltem már, nem csak fényképen láttam...