Feltöltöttem az akksit és beindult a szerkezet. Nem tudom mennyire befolyásolja a karbin az a kis repedés majd este kiderül. Megyek gurulni. Azért ha valaki tud karbit jelezze!
Tud valaki Fót, Dunakeszi, Budapest Újpest-Újpalota-Óbuda-Békás környékén olyan megbízható és nem drága szerelőt aki már látott ZZR-t és patentra megtudja csinálni a karburátor cserét, takarítást, szinkront ?
Kedves egybegyűltek! Ugyan a vasam még a szervizben pihen, de a tartalék géppel mégis csak nekivágunk: aki csatlakozna egy rövid (ca 200 km) kanyarhoz az északi határvidéken, azt várjuk ma délelőtt háromnegyed tízkor az M3 kivezető Shell parkolójában! Esőruha nem kell...
Most beindul.
Annyit mondott, hogy le kellett volna engedni az összes úszóházból a benzint és utána újratölteni és beindul. De miután mi csak akkor engedtük le és töltöttük újra amikor már hidegindító sprével bespréztük és olajat is töltöttünk a hengerekbe egy nagyon picit persze, csak, éppenhogy befojjon és tömítsenek a dugattyúgyűrűk (akkor még nem tudtuk, hogy van-e kompresszió), ezért szerinte a hengereket ki kellett volna takarítani, kifúvatni levegővel és utána próbálkozni.
Úgy tudom ő csak ennyit csinált, hengertakarítás, bár gyanús, hogy valami más volt a kulcsa a dolognak, hogy beindult, mert akinek nagy az olajfogyasztása annak is megy olaj a hengerekbe mégis be szokott indulni...
A télen valami okból (vagy csak most vettem észre) meg van repedve az egyik szélső karbim háza fent a légbeszívónál. ki lehet cserélni csak egy karbit a sorban? Ha igen , van valakinek. (Kawasaki ZZR 400 1992)
kszönöm
Ha valaki tud segítsen, így nem tudok gurulni
Szép napot,kellemes kirándulást!
Annyit mondott, hogy le kellett volna engedni az összes úszóházból a benzint és utána újratölteni és beindul. De miután mi csak akkor engedtük le és töltöttük újra amikor már hidegindító sprével bespréztük és olajat is töltöttünk a hengerekbe egy nagyon picit persze, csak, éppenhogy befojjon és tömítsenek a dugattyúgyűrűk (akkor még nem tudtuk, hogy van-e kompresszió), ezért szerinte a hengereket ki kellett volna takarítani, kifúvatni levegővel és utána próbálkozni.
Úgy tudom ő csak ennyit csinált, hengertakarítás, bár gyanús, hogy valami más volt a kulcsa a dolognak, hogy beindult, mert akinek nagy az olajfogyasztása annak is megy olaj a hengerekbe mégis be szokott indulni...
A télen valami okból (vagy csak most vettem észre) meg van repedve az egyik szélső karbim háza fent a légbeszívónál. ki lehet cserélni csak egy karbit a sorban? Ha igen , van valakinek. (Kawasaki ZZR 400 1992)
Segítségeket előre is köszönöm.
Akkor most jó? Üzemel a zzr?
Talán meg van a hiba miért nem indult a zzr hogy meg válsz ezektől a gyertyáktól ;)
Gyertya ZZR400 Kawasaki.
4db új 3000Ft/db áron 2pólusú, NGK.
8db használt, de jó 500Ft/db áron ebből 4db 2pólusú, NGK és 4db egypólusú Champion.
Szállítás Eger, Gyöngyös és Budapest egyes részein megoldható.