Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát elég csak a szívató lemez húzogatóját leszedni, meg kivenni a szívató pöckeit és utána a furatokon csipesszel benyúlva a furatok aljából kijönnek a tömítések!?

Most egyelőre elég volt a 3 hét szerelés, most szeretnék motorozni egy kicsit, aztán majd lehet szerelni is megint :)

De köszi.
aha azok...
Ja és melyik O-gyűrű enged át, a szívatóé?
ha az O gyűrű kuka, márpedig a leirtadiból ez derül ki, addig ne tekergesd el a keverék csavarokat.
9x1,2 viton vagy nbr tömités kell. A viton jobban bírja a mai alkoholos fos benyát, nbr inkább a régi benyához jó, de a mostani benyákkal nbr is elmegy 3-4évet, annyi időközönként meg bőven illik kipucolni a karbit és bele új o gyűrű meg szinkron.
Szinkron úgy is a gyártó évente ír elő....

Ha úgy van kicserélhetjük nálad egy vasárnap a 4 gyűrűt és lövünk egy szinkront is...(csak egyeztetni kell mátrázáshoz időt...)
Az lenne, amelyik lejjebb nyúlik egy csőben?
ha sok alapon pöfögés után kezd esni az alapjárat és kezd a benzinbe fulladni akkor 100% több benyát kap idő után tehát tuti nő a benyaszinted az uszóházba a rossz O gyűrűk piacc.

Érdemes gyorsan orvosolni, ha annyira tulfolyi a benzin, hogy indításkor többet szíííí be, mint ami befér elgörbül vagy eltörik a hajtókar.

1ccm égéstérbe 1,1ccm benya nem fér be, a folyadék nem összenyomható, valami engedni fog, tapasztalat a hajtókar görbül ki...
ha fokozatosan dúsúl az idővel(irtad tavaly jobb volt) akor gyanúm az átengednek az O gyűrűk a tűszelepfészeknél.
Pikkpakk kilehet cserélni.

Alul van az alapjárati keverékcsavar.
Itt egy kép, googleval találtam

http://897ed61e73c4b65393a6-d0...

Azok a réz csavarok, rugó tartja a kitekeredés ellen, kúpus a vége és a levegőbejutás ellen O gyűrű védi.
úgy emlékszem Aranykulcs a pesti cég neve, akik ilyennel foglalkoznak. felújítanak, lamelláznak, stb. sok vesztésre álló zárat megmentettek már.
Még valami, amikor megyek vele és nem csak álló helyzetben van zúgatva, hanem kijáratom, akkor nem szívja meg magát, és az alapjárat is magasabb lesz utána, mint amikor sokat járt alapjáraton.
Mond ez neked valami?
Igen erre is gondoltam, jól sejtem, hogy azok az alapjárati keverékcsavarok, amik a karbi elején vannak a hengerek felé középen fölül?
Egyébként kell neki szívató hidegen, csak kevesebb, mint tavaly (Tavaly sosem volt ez a túlszívatás probléma).
Meg hidegen nem kell gáz, csak melegen és olyankor is beindul gáz nélkül is, csak lagymatagul, ami alatt azt értem, hogy éppenhogy nagyon lassan felpörögve, csak töf-töf-töf és nem brümm, mint amikor gázt adok. (De hangsúlyozom ez a gázadás csak melegen kell és ezt már tavaly is szerette, gondolom azért, mert úgy több levegőt kap)
Köszi szépen a tippet!
ügyes zárlakatos szétkapja a zárat gond nélkül meg összeteszi.
Átkell lamellázni te kulcsodhoz, a régi záradból akár át is rakható a lamellaszett vagy a betét.
Hirtelen nem ugrik be a tanknál a zár, hogy van kialakítva.

Nagybátjám amíg nem hunyt el rákban volt amikor elvesztett kulcs nélküli szituban a zár alapján a nyerskulcsbol kifaragcsálta a jó kulcsot, meg sok zárat lamellázott át balesetes kocsiknál.
80as években még Ikaruszban kezdte a kenyérkeresést...

Kérdés hol találsz ilyen békebeli embert akinek a "záras" szakember fogalma nem a kulcsmásolásból áll a másológépen. Oké az a gyors könnyű pénzkeresés, na de....
Igen szoktam, de jelenleg csak ha nagyon fontos, mert saját műhely még most épül és olyan munkához nem adnám a nevem, hogy szerszám nélkül a kertben, mint pár ember videót is felrak erről a sportmotorra.

Tiszta körülményt meg varázsolni nem mindig egyszerű, míg nincs kész a műhely, és a precíz munkához több szerszám kell, mint egy teszkós kulcskészlet.Fél éve elkezdtem elég komolyan költeni szerszámra(így nem megy el szerszámkölcsönkéréssel a fél életem), meg vettem lámpatesteket, jön a jóidő betonozunk(egyik melléképületrészből lesz műhely, jelenleg bontott tégla az alja amit nem tartok szerencsésnek padlózathoz, közte ugye por piszok lehet, addig mindig új kartonpapirt és lepedőt teritek a téglákra).Beton tetejére majd ilyen modern műgyantás szétterülős trutyit akarok.

Sajna szabadidőm kevés, mert napi 6órát utazok meló miatt, meló 8óra és még nyomom gőzerővel angol tanulást is. De régen pár évet eltöltöttem járműszervízbe(babettától kamionig volt minden) aztán kb 6év vasút javítás, most meg már jármű tervezésbe tanulok bele tapasztalt kollégáktól, mint zöldfülű ifjú mérnök :)

Terveim szerint nyár közepétől, végétől eljutok arra a szintre szerszám és műhely terén, hogy minőségileg tudjak tevékenykedni.

Bármi segítség kell bátran kereshetsz, adatlapomon van mail cím.
Ez nem oké így!

Hidegen,melegen gázhúzás nélkül kell indulni!
Hidegen meg kell a hideginditókar(szivató), azért van!

Lehet csak az O gyűrűk kuka, lehet a szivató nem zár 100%, lehet a keverék csavar van túl eltekerve,stb.

A tú piszkálása nemcsak alul változtat és a legtöbb keihin karbin nincs több rovátka, mint a mikunin...

Találomra tanács látatlanban, mind a 4 keverék csavart tekerd bentebb 3/4 fordulatot egy bitfejjel, hidegen beférsz kétujjal...
Hátha csak az van túl kitekerve....
Ugyan nem tudom miért kezd el villogni de az enyémen ha gyujtást adssz rá rögtön villog mindkét benzin lámpa és az olaj lámpa indításnál kialszik mindhárom, normál esetben. Úgy tudom az összes első szériáson így van.
Ha fogy a benya (nincs benzincsap- tartalék) újra elkezd villogni de hogy miért van 2 ?
Whaeva ilyen és kész.
Ha találsz újat engem érdekelne a rossz, vagy csak a betöltő nyílás, bár nem tudom a kulcsot, hogy lehetne megoldani.
Sziasztok. Tavaly szezonvégén pereceltem sajnos a zizimmel egy kib@szott beláthatatlan kanyarban egyszercsak előttem termett egy öregasszony kanyaríven, a semmiből jött a vén zombi (400 E)
Nagyából összeraktam a télen de a kuplunk nem emel ki plussz meghalt a hátsó fékem, kéne egy teleszkópszimering csere is. Mielőtt zakóztam vele már akkor is nehezen indult és néha elfogyott belőlle a szufla és lefulladt a pirosnál (úgy tudom ez tipikus gyujtáshiba).
Nem tud valaki egy olcsó és jó szerelőt Baranyában aki keni vágja a ZZR-t?
Sziasztok!
Nem tud valaki bontott tankot ZZR400 (2000-es) E modellre? Legjobb lenne ha zöld.
Érdekelne mennyi, hogy megéri-e javítani és lefújatni a régit. Már javítva volt amikor vettem a gépet, de nem tökéletesen, és kilyukadt. Barbár módon össze volt gittelve, fél cm vastagságban...
A szerelő 1500Ft-ot kért a javításért, ami azt is tartalmazta, hogy egy rakás gyertyámat rendbe rakott, kiégetett és úgy nézett ki a használt is, mint az új. És ma reggel megint nem indult.
Tavaly még szerette a sok szívatót, idén már nem szereti!
(Az általad leírt gyertyahézaggal próbálkoztam meg a szellőztetéssel korábban is, de az kevés volt neki, és az akku is 100-szor fel volt töltve)
Ma reggel a szerelő javaslatára gyertya ki, hengereket kifúvat pumpával a gyertya helyén, aztán beteker az EGYPÓLUSÚ (nem is a kettő) használt gyertyákat, amiket a szerelő nagyon szépen megtisztított és már indult is!
(Az akku nem is volt teljesen feltöltve, mert már megint kezdett lemerülni és kevés volt az idő a teljes töltéshez.)

A nagy ráfizetés a gyertya volt 12eFt-ért, ezért szeretném eladni legalább 6eFt-ért, mert már rengeteg jó gyertyám van (egy híjján 4 garnitúra!)

Az én motorom mindig is mióta meg van a gázadásos indítást szereti főleg melegen, csak idén a szívatóval nagyon óvatosan kell bánni, mert könnyen túlszívja magát. Eleve sokat kap, de szerintem csak alapjáratom, meg kis fordulaton, tehát a súberben a tűt lejjebb kéne rakni (már ha lehet, mint a Simsonnál, mert valami CBR900-nál nincs is állítási lehetőség :D )
De most örülök, hogy így szuperál nem akarok hozzányúl, mert tapasztalatom szerint ilyenkor mindig úgy járok, hogy csak rosszabb lesz :)

Kemény 3 hét volt mire jó lett
Most vettem a motort egy hete . Nagyon jól megy , jó állapotú motor , nem csörög nem zörög , egy karbiszinkron ráférne de hengerfej meg ilyesmi szerintem tökéletes rajta . Jól sejted , a nevemben a 156 az Alfára utal . :) van egy 150 lovas 156 SW és egy 145 1.4 Ts a családban és ezek mellé jött a Zizi :) Te szerelsz motorokat egyébként ?

Hát nem igaz ezt nem is feltételeztem
nevedben mi a 156? alfa?kawameg alfa szeeeeep paros, alfakat imadom
hidegen es melegen is gazadas nelkul kell inditani a jol beallitott motorokat
latatlanba nehez megmondani a karbisorod es a hengerfejed allapota milyen....
lampa? reg csinaltam nagy zizit de ha elokeresem kapcsrajzot megmondhatom, de sok regi gepen azolajnyomas lampa ha eg akkor a benya lampa is mert igy hobban eszrevenni az olajnyomashiany hibat.
ugye nem fizettel ezert sokat?

mondtam kikell szelloztetni es 0.68-0.73 kozti hezaggal inditas kozben minimum 12.5, de inkabb 13.8-14.4 volton....

tuti 3aprosag volt
nagy hezag, gyenge akksi es kabelkoteg csatik meg szarul bekarburalt karbi....

gyertyahezagot 6000 km utan ellenorizni es a gyertyat 13nm re lehuzni.....
Sziasztok !
A minap vásároltam egy ZZr 1100 -at , 1990 -es kiadás de 94 -es motorblokk van benne .
Kérdésem az lenne , hogy amikor ráadom a gyujtást miért kezd el villogni a műszerfalon a két - fuel - feliratú kontrollámpa ? A tank tele van . Ja és melegen ha gázt adok nem indul be , csak alapjáraton .
Ha valaki tud segíteni megköszönném !
Az új gyertya 2 pólusú 4db NGK CR9EK.

Már 2000Ft-ért odaadom a 3300Ft-os gyertyákat, mert nekem tök fölöslegesek.

Kb. 5km-t volt használva, de kiderült, hogy a régiek is jók voltak, nem azért nem akart indult.

Már én is tudom a trükkjét, de azt csak drágán mondom el, mert nekem 3 hétbe telt, hogy kiderült.

Csak nektek, csak itt, csak most: túlszívta magát. A hengereket ki kellett fúvatni pumpával és már indult is!

Ha valaki csak kevesebbet tud adni a gyertyákért, akkor alkuképes.