Van egy ötletem legyen ingyenes a jogsi oktatás is, maximum majd a jogsi kiadás nem 4-5e körül lesz, hanem 40e körül és max 4évig jó, majd 4évente kiadunk 40ezret új plasztik kártyára de ingyen lehet jogsit tenni a,b,c,d,e kategóriákra is Mindjárt írok is a jobbiknak tegyék bele a kampányprogramjukba, úgy is oda van értük mindenki...
Nem lehetne aláírást gyűjteni ez az abszurd baromság ellen?
Pályára felmenet előtt (legalábbis Kakucson és Lime partyn) aláírod, hogy ismered a pálya szabályait és a motorod állapota, bla bla bla bla....
Most megint jön egy újabb szarházi fejőstehén effektus?
Nem volt már elég az ilyenekből az elmúlt 25évben?
Én meg majd akkor minősítem magam speciális hatóságnak, hogy csak én szervizelhetem a 100Le feletti motorokat, ha arra érvényes műszaki vizsgát szeretnének....
A Kawásokat különösen érinti, hogy változtak a hobbiszintű pályázás szabályai:
Ha csak 1-2 körre is felmennél gyakorolni, próbálkozni a hazai pályákra, előbb elvileg ún. minimum vizsgát kell tenned online, ingyenesen. Ez főleg azoknak lehet hasznos, akik pl. a Lime Party-n vagy hasonlón szeretnének ringezni.
Mi van a zzr- ekkel
Egy sem indul? Már kezdek megilyedni lehet az enyém sem indul majd. Karácsonykor volt utoljára azt hiszem indítva
Fel veszem hogy indítom bár sokan sokkot kapnak majd
1. hány embernek van elég hosszú és megfelelő alakpontos és megfelelő keménységű kulcsa?
2. mi van, ha még mióta bebaszaki szamuráj behúzta a gyárban még senki nem lazította ki?(Találkoztam olyan motorral ahol karbi pucoláskor is a szétkapott sornál csak lestem, és énekeltem hangosan, hogy CSAVAROCSKA LÉGY OLY KEDVES TEKEREDJ MÁR KI és gyúrcsók doktorhoz hasonlóan küldtem a csavarnak az energiát)
Szép ötlet, de szerinted kifogja tudni tekerni a csavarokat? :(
Egy erősebb határozottabb szikra befogja gyújtani.
Ha meg dúsabb keveréket kér a gép első tél utáni inditáshoz egy csepp hideginditó spray.(Csak ésszel szakaszosan fújva nagyon picit tekerés közben)
inditás közben le esik a fesz 12,5-13,0 alá?
Ha igen ne lepődj meg, ha nem indul, mert lehet ezen okoks vegyes aránya:
-nagy gyertyahézag
-gyertya elektrodán lerakodott vezető anyag
-szar alapjárati keverék összetétel akár egy kályhacsőtől
-alapjáraton nagyon átöblit akár egy kályhacsőtől
-nem zár minden szeleped rendesen és átöblit( csak öreg motorok..)
-oxidos csatlakozók gyújtáskörben és ezért kicsi a szikra ereje
-nagy jeladó hézag
Próbáljátok bebikázva legalább 13,0 voltról!(izmos tápegység vagy nagy kocsi aksi, vagy mellé állva kocsival)
Utána meg egy szezon eleji karbantartás :)
sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy nektek mikor inditjátok a motort "zzr 600 94-es e" akkor mikor ráadjátok a gyújtást már van első világítás,vagy ha a leállítógombot is startra állítjátok vagy csak akkor ha beindult? nem tudom hogy működik mert már szarul vettem. köszi a segítségeket előre is
Köszi a választ!Amúgy annyira sokat nem állt, december végén még mentünk vele és még 3 hete is beindult (bár tény, hogy akkor sem pöccre). Azért kérdeztem a gyertyát, mert kaptunk egy olyan tippet, hogy amikor 3 hete beröffentettük, nem hagytuk eléggé bemelegedni és beköpte a gyertyákat. De gondoltam biztosabb, ha megkérdem egy ZZR-es topikban végül is minden típusnak megvan a maga csínja-bínja :)
a fehér füst alapból hengerfej hibára utal, de most valószínűleg nem ez a helyzet. próbáld minél melegebb, legalább 20-25 fokos környezetben indítani, úgy, hogy előtte egy kis benzint vagy hidegindítót fecskendezel a légszűrőhöz. valószínűleg életre fog kelni.
ha mégsem, sajnos ki kell takarítani a karburátorokat, "típushiba" a kosszal teli karbi a sokat állt ZZR-eken.
Köszi a válaszokat, formavilágra és elérhető árban csak a 2 emlitett motor tetszik, valamint mindenképp 4 hengerest szeretnék. Ha esetleg valakinek van eladó megfelelően karbantartott 35 vagy alatti papiros egész nyugodtan jelentkezzen. :) vásárlásnál miből tudom kideriteni hogy megfelelően karbantartott/nem széthajtott?
Be akartam röffenteni a kis kawa ZZR 500-amat, de nem akar indulni. Az akksi fel van töltve és fel-fel hörren, de csak fehér füstöt köp magából...szerintetek mi lehet a gond?Beköpte a gyertyát?És ha igen mi a teendő? (nyugi van férfi segítségem nem egyedül fogom szétszedni:P :)) Jó lenne legalább annyira beindítani, hogy a mélygarázsból feljöjjön lábon...
ilyen korban már nem az számít, hogy suzuki vagy kawa, sőt, a típus sem, csak a gazdája. ha jól bánt vele, mindkét típus remek kezdő vas, persze a kawa egy hajszállal azért jobb
lapozd át a hirdetéseket, valószínűleg találsz majd fojtott vagy valamilyen módon "megoldott" 35 kW-os verziót.
kawából egyébként ER-5 öt, GPZ500S-t, ZZR250 -et, csupasz ZR400-at és KLE500-at is találsz A2-es verzióban, érdemes meglesni őket.
Nekem 28kW van a forgalmimban ha jól emlékszem. Szerintem sok 400-asnak kevesebb. Kérdezősködj az eladóknál. Itt szerintem zömében csak pozitív véleményt fogsz hallani a motorról :)
Március-Áprilisban szeretnék egy Kawasaki ZZR 400 vagy egy Suzuki RF 400 R tipusu motort venni. Ehhez szükségem lenne a motorról alkotott véleményekre, vásárláskori veszélyekre valamint az általános éves költségekre (szerviz gumi hasonlók). A problémának a másik oldala, A2-es jogsim van, igy 20-25-35 kw os papirokkal vagy valós 35kw-os folytással és papirral szeretnék találni egyek. Ezzel kapcsolatban milyenek az esélyeim? Előre is köszi a segitséget!
Kérdésem az lenne, hogy a MANN Filter-ről mi a véleményetek?
Most tudok a Bárdiba 2218 Ft-ért ó, illetve Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50-es olajat 2658 Ft/literért.
Szerintetek jó a szűrő? Kocsiban elég TOP kategóriának számít.
Azért kérdezem mert Hiflo-t, vagy K&N-t postaköltséggel együtt tudok rendelni, ez meg itt van a "szomszédban" és még kedvezményes is.
Tudod amíg valami új ingyen van, ez a legjobb marketing, megmondta már Kohn bácsi is. Utána majd belerakjuk az árba az első ingyenest is...
Meg neten át online teszt? Na neeeeee, az csal aki akar!
Ez úgy bűzlik nekem ahogy van!
Pályára felmenet előtt (legalábbis Kakucson és Lime partyn) aláírod, hogy ismered a pálya szabályait és a motorod állapota, bla bla bla bla....
Most megint jön egy újabb szarházi fejőstehén effektus?
Nem volt már elég az ilyenekből az elmúlt 25évben?
Én meg majd akkor minősítem magam speciális hatóságnak, hogy csak én szervizelhetem a 100Le feletti motorokat, ha arra érvényes műszaki vizsgát szeretnének....
Ha csak 1-2 körre is felmennél gyakorolni, próbálkozni a hazai pályákra, előbb elvileg ún. minimum vizsgát kell tenned online, ingyenesen. Ez főleg azoknak lehet hasznos, akik pl. a Lime Party-n vagy hasonlón szeretnének ringezni.
Részletek: Kötelező minimumvizsga hobbimotorosoknak
Egy sem indul? Már kezdek megilyedni lehet az enyém sem indul majd. Karácsonykor volt utoljára azt hiszem indítva
Fel veszem hogy indítom bár sokan sokkot kapnak majd
az volt az első sportgép az udvarban, de úgy gondolom az utolsó is
egy próbát megér a benzinleengedés....ha nem megy akkor tovább kell trükközni
1. hány embernek van elég hosszú és megfelelő alakpontos és megfelelő keménységű kulcsa?
2. mi van, ha még mióta bebaszaki szamuráj behúzta a gyárban még senki nem lazította ki?(Találkoztam olyan motorral ahol karbi pucoláskor is a szétkapott sornál csak lestem, és énekeltem hangosan, hogy CSAVAROCSKA LÉGY OLY KEDVES TEKEREDJ MÁR KI és gyúrcsók doktorhoz hasonlóan küldtem a csavarnak az energiát)
az fz-ből ki tudtam mindet olyan elrendezésben voltak a csavarok
zzr-t nem is láttam még, de csak úgy tervezték hogy hozzáférhető legyen
Egy erősebb határozottabb szikra befogja gyújtani.
Ha meg dúsabb keveréket kér a gép első tél utáni inditáshoz egy csepp hideginditó spray.(Csak ésszel szakaszosan fújva nagyon picit tekerés közben)
utána friss benzinnel egyből be fog indulni ha nincs egyéb hiba
Ha igen ne lepődj meg, ha nem indul, mert lehet ezen okoks vegyes aránya:
-nagy gyertyahézag
-gyertya elektrodán lerakodott vezető anyag
-szar alapjárati keverék összetétel akár egy kályhacsőtől
-alapjáraton nagyon átöblit akár egy kályhacsőtől
-nem zár minden szeleped rendesen és átöblit( csak öreg motorok..)
-oxidos csatlakozók gyújtáskörben és ezért kicsi a szikra ereje
-nagy jeladó hézag
Próbáljátok bebikázva legalább 13,0 voltról!(izmos tápegység vagy nagy kocsi aksi, vagy mellé állva kocsival)
Utána meg egy szezon eleji karbantartás :)
ha mégsem, sajnos ki kell takarítani a karburátorokat, "típushiba" a kosszal teli karbi a sokat állt ZZR-eken.
Be akartam röffenteni a kis kawa ZZR 500-amat, de nem akar indulni. Az akksi fel van töltve és fel-fel hörren, de csak fehér füstöt köp magából...szerintetek mi lehet a gond?Beköpte a gyertyát?És ha igen mi a teendő? (nyugi van férfi segítségem nem egyedül fogom szétszedni:P :)) Jó lenne legalább annyira beindítani, hogy a mélygarázsból feljöjjön lábon...
lapozd át a hirdetéseket, valószínűleg találsz majd fojtott vagy valamilyen módon "megoldott" 35 kW-os verziót.
kawából egyébként ER-5 öt, GPZ500S-t, ZZR250 -et, csupasz ZR400-at és KLE500-at is találsz A2-es verzióban, érdemes meglesni őket.
Március-Áprilisban szeretnék egy Kawasaki ZZR 400 vagy egy Suzuki RF 400 R tipusu motort venni. Ehhez szükségem lenne a motorról alkotott véleményekre, vásárláskori veszélyekre valamint az általános éves költségekre (szerviz gumi hasonlók). A problémának a másik oldala, A2-es jogsim van, igy 20-25-35 kw os papirokkal vagy valós 35kw-os folytással és papirral szeretnék találni egyek. Ezzel kapcsolatban milyenek az esélyeim? Előre is köszi a segitséget!
Kérdésem az lenne, hogy a MANN Filter-ről mi a véleményetek?
Most tudok a Bárdiba 2218 Ft-ért ó, illetve Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50-es olajat 2658 Ft/literért.
Szerintetek jó a szűrő? Kocsiban elég TOP kategóriának számít.
Azért kérdezem mert Hiflo-t, vagy K&N-t postaköltséggel együtt tudok rendelni, ez meg itt van a "szomszédban" és még kedvezményes is.