Gondolkoztam, hogy kéne egy combosabb duda a motorra, néha azért jó ha van mit nyomni. Nem tudom mit lehetne betenni a gyári helyére olyat amit meg is tud hajtani a gép rendesen és szól is. Vélemény?
Á olyan messze nem megyek vele, pont ezért, hogy ne kelljen olyan messziről hazaszállítani, meg már nem is esik jól az olyan hosszú motorozás (régen mentem egy nap 500km-t is), meg a kuplunggal is zoktak gondok lenni, úgyhogy nem lenne jó ha olyan messze menne tönkre az összes többi tönkremeneteli lehetőségről nem is beszélve.
és, ha 300km re szakad el? :)
Szar dolog kifüzni és az újjadra tekerve húzni a gázt hazáig, nekem már volt ilyenben részem.Sőt még rigát simsonnal is húztunk hazáig mezőgazdasági spárgával, szerencsére rendőr nem látta.
Ha a szerelőnek nem sikerül, akkor tiéd a lehetőség, és előre is köszi!
(Most viszik épp a szerelőhöz.)
Hát még mindig nem nagyon foglalkoztat az a bowden így sem, mert már rég nem versenyzek a motorral csak 70-80-al szoktam még egyenesben is menni, max 90-el, de az nekem már gyors. Kanyarban meg olyan lassan, hogy gyakorlatilag nem is döntöm és már jóval előtte lassítok, tehát méh leállítani is van időm nem még behúzni a kuplungot.
Nekem a hangja meg a kinézete miatt kell ez a motor, mert a régi GS500F-em hangja egy kertitraktor ehhez képest.
" az eddigi szerelők akik tanácsokat adtak már a tanácsokból is kifogytak (ez akihez viszem nagyon magabiztosnak tűnik, kíváncsileszek egy két nap szerelés után is az lesz-e :) ). "
Én is magabiztos vagyok, Mátrázni szoktunk járni, útba esel, hátitáskába pár szerszám befér...
"Elhiszem, hogy nincsen, de engem nem zavar, mert megfogja a karburátornál lévő ütköző"
A huzalod karbinál lévő végét!
Te betig a gázszektornál lévőt próbálod túltolni, mivel a gázmarkolat körbetud forogni. Ezért a gázmarkolatnál lévő vége a dió előtt hamar elfog szakadni, mivel hajlításnak van kitéve és közben húzásra van tervezve.
Másik meg ha épp egy kanyar előtt szálkásodik ki akkor nem fogja visszahúzni a karbisoron lévő rugó! A következménye kitudja mi lesz....
Jó értem én, hogy régen nem volt gyerekülés a ZAZ -ban, meg betoncsúszdán játszottam a téren és vasmászókán az oviban és túléltem, de na.... tuti vágod...
Ha a nyitó és záró gázhuzallal együtt szorul valami oka van!
Engem érdekelne! Anyám robogóját úgy is meg akarjuk csinálni. Szerintem abba pont elég lenne, az úgyis csak jóidőben van használva, meg túl nagy teljesítmény nem kell az indításához.
megmaradt egy sokat állt, nem túl combos ytx-9bs akksi (zzr400/600 méret). eredeti feladatát már csak melegen látja el, hidegen motornál küszködik, ezért lecseréltem - ha valaki kisebb vasba (robogó stb) tudja használni, vagy vmi okos töltővel szívesen felélesztené, ingyen elvihető.
Elhiszem, hogy nincsen, de engem nem zavar, mert megfogja a karburátornál lévő ütköző, viszont ha a másikat bekötném a két bowdennel csak bajok lennének, mert a másik éppen hogy mozog, tehát nem engedne annyit, mint amennyit a rendes húzni szeretne így elszaggatná vagy valami mást tenne tönkre, úgyhogy én ezt kihagyom :)
Arra viszont nagyon kíváncsi vagyok, hogy ugyan miért nem indul, úgyhogy ha megtalálja a szerelő a hibát megkérdezem mi volt az, mert az eddigi szerelők akik tanácsokat adtak már a tanácsokból is kifogytak (ez akihez viszem nagyon magabiztosnak tűnik, kíváncsileszek egy két nap szerelés után is az lesz-e :) ).
Még annyi nézd meg a gázhuzal bevezetés kialakitását a szektorba...
Gondold végig mi történik ott ha nem húzod a huzalt hanem tolod, ne adj isten túltolod mikor alapjárati álláshoz értél, hisz nincs ütközője a markolatnak!
A simson gazmarkolaton volt hatarolo utkozo es baszott eros rugo a karbiban.
Ezek a gozmarkolatok gazhuzal nelkul korbetudnak forogni, es nemelyik sportmotor megy 300 tnem jatek....
Mz n sok embernek kilazult a tolattyu megvezeto es az elfordulo tolattyu megakadt az alapjarat alitosavarban joval fentebb!
Így néz ki a biztitábla kiszerelve van rajta két relé az egyik az önindítóé a másik az első világításé mostmár csak azt nem tudom hogy miként kéne letesztelni hogy jó-e bár a nyák is elég szarul néz ki de abba nem találtam szakadást
Sziasztok!
Tegnap gurultam egy kicsit,valamiért alacsony fordulaton dadogott egy henger. Ma szétszedtem,és észrevettem,hogy a négyes henger gyertyapipája el van repedve. Valószínűleg ott a hiba. A kérdésem az lenne,hogy valakinek lenne-e egy bontott pipája eladó?
Aggodalomra semmi ok, szezon után lesz még zöld ZZR.
A látványterv csak össze lett csapva, a szín a ZX-12R metál-lime zöldje: http://www.colorrite.com/produ...
A minta meg az eredeti amilyen volt is kékben.
nem vok biztos benne ,de úgy rémlik,van.
holnap megnézem és rád irok