kicseréltem a rommá égett csokit de a világításommal ugyanaz a helyzet vagy van vagy nincs hidegen mindig van melegen nemnagyom az elektronikában tényleg van egy relé ami elméletileg kapcsolja a világitást de az bele van forrasztva egy nyákba valahogy tudom tesztelni hogy az-e a hiba? mert ha szar akkor végülis ki tudom forrasztani és kicserélni,de ha nem biztos hogy az a szar akkor nem baszogatom
Azert van nyito es zaro gazhuzal, mert igy kevesbe balesetveszlyes es nagyobb az elettartama. Ha nincs bent a zaro oldali akkor hamarabb megy tonkre a nyito oldali es meg veszelyes is,mert ha kiszalkasodik nem huzza vissza magat a karbi alapra. Zaro oldali huzallal meg te huzod vissza mikor eloretolod a gazkart.
Elkopott a láncfeszítőm EL250 típus (vagy ZZR250), 20 éves, kérlek adjatok tanácsot, hogy mitől kophatott el, és mit kellene cserélni ? Lehetőleg nem szedném szét az egész motort ...
(Lásd kép) javascript:smile(document.frmmsg.body,'53');document.frmmsg.b
ody.focus()
Köszi az adatlapot. Érdekes festése van a zzd-nek. Egyedi és nem egy komersz.
Örülök hogy segíthettem. Ideiglenesen jó a csoki (sorkapocs) én fix kötéssel oldottam meg. Vezeték cserénél vigyáz a vastagságra átmérőre. Csatlakozokat azért még nézd át húzd szét nézd meg az érintkezőket kontakt spré sem lenne rossz. Még valami jutott eszembe sokan a biztosíték háznál is taláktak hibát. Valamilyen relé van az aljában az szokott elszálni.
Most egy gyertyát újra cseréltük és kicsit jobban kapta, utána kicseréltük a többit is, de nem indul. Csak egy kicsi kéne neki.
Olyat mondtak, hogy lehet betámasztanak a szelepek, mert elment a hézag, de 7bar kompressziót mértünk! Nem sok, de állítólag azzal be kéne indulnia (egyforma volt minden hengerben, alig pár tized bár volt az eltérés)
Hétfőn visszük szerelőhöz, azt mondta 3-4 baja lehet azokon kívül amiket próbáltunk, és egy két nap alatt megcsinálja. Hát úgy legyen. (Kíváncsi leszek rá :D )
Ma megnéztem a csatikat és a három sárga ami az alaplaptól jön fel ahogy azt megjósóltad össze volt égve, de nem kicsit szarrá. elötte a vezeték is be van keményedve mint a medvetalp gondolom ez lehet a hiba oka de ha nem is akkor se jó így.Holnap rakok rá új csokit meg kicserélem a vezetéket is. Okozhatja ez a kontakt hiba a harmatgyenge piros szikrát is? Mégegyszer köszi a segitséget. Ja és kitöltöttem az alaplapom rendesen.
Köszi saját termés. Végig jártunk már mindent. Festés sem most volt.
A kis zz-m ugymond àllatorvosi ló. Szinte minden előfordult már vele. Már 4 éve semmi baja szinte. ;)
Hali. Nem nagyon válaszolnak
Egy kitöltött adatlap jól jönne megtisztelés a forumozok felé.
Szerintem elöszőr mérj rá a töltésedre. Nézd végig a vezetékeket ami jön fel 3 sárga vezeték kiszokott melegedni a csatlakozoknál. Minden csatit nézz át. Nekem 2 is szét olvdt a gyenge kontakt miatt. Sőt a cbr- él még szabályzot is vettem aztán az inditó relénél égett szét a csati.. Amit csak tudsz mozgass át hátha csak kontakt hibád van. Googleba ird be generátor tesztet ill fesszabályzó tesztet. Viragosoknál le van irva érdelködj ott is hogyan kell.. Na honda , virago megköveznek itt
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy hideg motornál van első világításom viszont ha bemelegszik ,és a fesszabályzón már tojást lehet sütni akkor megszűnik az első. a hátsó az jó.Már olvastam hogy a zzr nek gyenge pontja 94es 600-as. Megadta magát ez lehet a probléma vagy valami más? mennyire szabad melegednie a fesszabályzónak mert az enyém kurva forró.
Vegig csak huzassal mozgatod.
(Lásd kép) javascript:smile(document.frmmsg.body,'53');document.frmmsg.b
ody.focus()
Köszi az adatlapot. Érdekes festése van a zzd-nek. Egyedi és nem egy komersz.
Örülök hogy segíthettem. Ideiglenesen jó a csoki (sorkapocs) én fix kötéssel oldottam meg. Vezeték cserénél vigyáz a vastagságra átmérőre. Csatlakozokat azért még nézd át húzd szét nézd meg az érintkezőket kontakt spré sem lenne rossz. Még valami jutott eszembe sokan a biztosíték háznál is taláktak hibát. Valamilyen relé van az aljában az szokott elszálni.
Olyat mondtak, hogy lehet betámasztanak a szelepek, mert elment a hézag, de 7bar kompressziót mértünk! Nem sok, de állítólag azzal be kéne indulnia (egyforma volt minden hengerben, alig pár tized bár volt az eltérés)
Hétfőn visszük szerelőhöz, azt mondta 3-4 baja lehet azokon kívül amiket próbáltunk, és egy két nap alatt megcsinálja. Hát úgy legyen. (Kíváncsi leszek rá :D )
A kis zz-m ugymond àllatorvosi ló. Szinte minden előfordult már vele. Már 4 éve semmi baja szinte. ;)
Egy kitöltött adatlap jól jönne megtisztelés a forumozok felé.
Szerintem elöszőr mérj rá a töltésedre. Nézd végig a vezetékeket ami jön fel 3 sárga vezeték kiszokott melegedni a csatlakozoknál. Minden csatit nézz át. Nekem 2 is szét olvdt a gyenge kontakt miatt. Sőt a cbr- él még szabályzot is vettem aztán az inditó relénél égett szét a csati.. Amit csak tudsz mozgass át hátha csak kontakt hibád van. Googleba ird be generátor tesztet ill fesszabályzó tesztet. Viragosoknál le van irva érdelködj ott is hogyan kell.. Na honda , virago megköveznek itt
Olyan problémám lenne hogy hideg motornál van első világításom viszont ha bemelegszik ,és a fesszabályzón már tojást lehet sütni akkor megszűnik az első. a hátsó az jó.Már olvastam hogy a zzr nek gyenge pontja 94es 600-as. Megadta magát ez lehet a probléma vagy valami más? mennyire szabad melegednie a fesszabályzónak mert az enyém kurva forró.
Utoljára egy mega-akció a kawasakis ruházatra a 636topicban
Üdv:
Pálesz
Egyik típustársunknak szüksége lenne egy sérült kilométer órára, vagy kilométer számlálót meghajtó műanyag "csigára"?
Van esetleg valakinek? 250 -es ZZR -hez kéne, de lehet kompatibilis mással is.
Köszi!
http://hegylakok.hu/2014/02/ci...