Akkor valami jó hír is.
az enyém az egyik legöregebb zizi legalábbis a fórumtali alapján.
kis tétovázás és pöcc röff több mint 3 hónap állás után. Na léptem motorozni :D
Valaki használ a 400-ason 600-as áttételt? Csak mert megnéztem jobban és a mostani áttételem 14/49 a gyári 600-as áttétel amit szettben vettem az pedig 16/48 . Nem lesz ez így sok a 400-asnak? Nem kéne inkább beszereznem egy 14-es első lánckereket ezt meg eladni?
A csodaszerről pedig majd nyilatkozz,hogy mit tapasztaltál.
Én ólompótló adalékot használtam autóban és motorban is,de igazából nagy csodák nem történtek...
Meggyógyult! Takarítás és hézag szűkítés után üzem melegen így indul és forog a motor. http://youtu.be/vjtl2ivtt3E Nem tudom ki mit gondol ezekről a csodaszerekről, én most vettem egy ilyet http://www.japparts.nl/images/... nagybátyám rendszeresen használta autóban. Szerintem rosszat csak nem tesz, kipróbálom.
Érdekes dolgok. Az biztos, hogy nem értek az elektromos rendszerhez, tehát nem tudok hozzászólni, főleg nem javítani :) .
Úgyhogy ha így van akkor tényleg szerelő.
Azért a karburátor elcsavargatás után nem indul jelenség érdekes, mert esetleg lehet, hogy úgy volt beállítva az összes karburátor az enyémnél is, hogy éppenhogy indult, és az a téli állás közbeni lerakódás vagy valami kellettt hozzá, hogy ne induljon.
A szelephézag csak egy ötlet volt,hátha
Elektromos részen próbálnám a hiba okát keresni ,trafó,kábelek,pipák(érdekes lenne,ha egyszerre menne tönkre 4) aztán vezetékek,jeladók,biztitábla,stb...
Nekem a ZXR volt egyszer ilyen tréfás:kicsit tekergettem a karbikat és egyszercsak nem indult ,cseréltem amit tudtam,piszkáltam-birizgáltam-napokig játszottam vele aztán szerelőhöz került...bár nem árulta el,hogy mi volt a baja,de állítólag semmi komoly(kicsit azért játszadozott vele ő is ) és egy rendes karbi szinkront kapott pluszban.
Gyújtótrafók? - tudnak ám csodás parajelenségeket produkálni ha szakadtak vagy oxidosak gyújtókábel csatlakozásnál. Extrém esetben nem csak a gyertyákat de még az ECU-t is hazavágja. A GSX550-nel 3 ECU-t etettem meg mire rájöttünk, hogy gyújtótrafókat kéne cserélni.
A nem megfelelő szelephézag nem okoz ilyet és ugye ha durrog akkor anyag van csak rosszkor illetve hiányosan van elgyújtva.
Az a baj, hogy állítólag az előző tulaj tavaly nyáron tisztíttatta és állíttatta be a karbit, tehát ha igazat mondott, akkor ez fölösleges munka lesz.
a szelephézagot jeladókat nem bántanám, mert nem értek hozzá és nem szeretném ha jobb volt, mint lett lenne (tehát rosszabb :d )
azt egyébként is furcsállnám, ha áltában így elment volna a szelephézag, hiszen az szerintem egyre rosszabb fokozatosan működés közben, kihagy, vagy durrog, vagy gyenge, ez meg teljesen tökéletes erős volt mint a bivaly ősszel amikor leállítottam, és ez azért árulkodó! alapjárata is tökéletes volt!
Ha kipucoljátok a karbikat azzal csak nyerhetsz,bár szerintem nem ott lesz a hiba
Szelephézagokat néztétek?Esetleg egy rossz jeladó vagy valami elektromos hiba...
Nagyon mondják sokan a karburátort, még azt is elfogadom, hogy egyszerre 4 dugult el, de akkor a hidegindító spré közvetlenül a karburátorok szívótorkaiba miért nem segített?
(Édesapám nagyon szét akarja szedni őket, úgyhogy nem ellenkezek ha megcsinálja, meg ha kifizethetem, mert azt persze sose akarja elfogadni, de most úgyse hagyom, de nem biztos, hogy van értelme.)
az enyém az egyik legöregebb zizi legalábbis a fórumtali alapján.
kis tétovázás és pöcc röff több mint 3 hónap állás után. Na léptem motorozni :D