"Először is levettem a főtengely végén lévő jeladó deknit, és folyt belőle az olaj. Levettem a rotort, és mögötte nem láttam szimeringet, csak a siklócsapágyat. Ez gyárilag van így és no para?"
Fiatalabb kawákon úgy van.
"Feltűnő volt h a pillangószelepek tengelyvégei nincsenek tömítve semmiféle szimeringgel, kivéve egy karbinál (3.) ahol 1 DB szimering volt a tengely végén. Ez Gyárilag így van kitalálva vagy már buherálták?"
Gyárilag PTFE bevonat tömíti le! Minden tengelyt!
Buherálták akkor a tied és a következő kérdésedre is itt a válasz!
A több levegőhöz hozzá csaltak eladásara több benzint!
"Aztán jött a nagy meglepetés, keverék csavarokból csak 3 volt a 4 karbiba, a 2-es hengerből hiányzott, a másik 3 meg elég érdekes állásban voltak kitekerve, 1-es henger 2,5 fordulat a 3. 4. karbinál 4 fordulat zárástól kifelé! (WTF?) Nekem kicsit soknak tűnik.
"
Nem sok az, ha kopott a karbi, rendbekell rakni és egyből nem lesz ilyen gond.
"Majd belenéztem a szívócsövekbe és 1 hengernél tiszta olaj volt a szelep.... 2 szimering miatt érdemes megbontani a hengerfejet? Akkor már sikoltatnám a hf-et és a hengert, plusz talptömítés hengerfej tömítés, dugattyúk koromtalanítása stb..."
Síkoltatni? Ezt a baromságot a TSZ ben mesélték a traktorosok?
Annyiban tudok segíteni, hogy van 4db asszem NGK gyertyám hozzá, de ez csak egy pólusú, ha megfelel odaadom 1-2 ezerét.
Egyébként állítólag a sok benzin teszi tönkre a gyertyát, ha egyébként a hőértéke stimmel.
Srácok nagyon elszontyolódtam! Sajnos problémám akadt a motorral Ma nézegettem beindítottam, ketyegett kicsit és leállt, nem indult újra. Indítóztam és elkezdett csúnyán durrogni. Levettem a tankot és a légszűrőt megnéztem a 3-as és 4-es gyertyát és félre húznak. Az előző gyertya szett 5000km után tönkre ment, ezt a szettet most vettem 100km-t sem futottak Mitől tud tönkre menni egy gyertya egyik pillanatról a másikra? 5ekm alatt kinyírta a 10e-res gyertya szettet és most kevesebb mint 100km alatt kinyírta a másik 10e-res gyertya szettet Nagyon nagyon szomorú lettem, mikor láttam, hogy az zsír új gyertya kukás lett és jóformán nem is motoroztam vele Az NGK gondolom még mindig a régi és a motor más részével van gond Már csak az a probléma, hogy most vettem egy 43eFt-os csomagot a motorhoz és boldog lennék ha nem kéne még egyszer ennyit rákölteni erre az ismeretlen hibára Valaki mondjon valamit
No most meg volt a hidegindító spré (először kevéssel, utána sokkal is próbálkoztunk, de persze nem ért semmit), meg még egy ellenőrzés, hogy a karburátorok kapnak-e benzint (kapnak), meg nagy lejtő (vagy 15%-os :) ) meggurítás és ugyan az, mint öniondítóval, néha mintha elkapná aztán már az se. Utána még egy kis durrogás a kipufogóba.
Az egyik neves motorszserelő azt mondta ezek a kis gépekben gyakran kevés a kompresszió, de ha öntök bele egy kis olajat a gyertyák helyén, éppen csak annyit, hogy a gyűrűkhöz befolyva az olaj tömítsen (logikus), úgy próbáljam. Az is meg volt. Természetesen így is ugyan az.
A napokban megbontottam a kawát (ZZR 400) és kicsit elszomorodtam.
Először is levettem a főtengely végén lévő jeladó deknit, és folyt belőle az olaj. Levettem a rotort, és mögötte nem láttam szimeringet, csak a siklócsapágyat. Ez gyárilag van így és no para?
Aztán jöttek a gyertyák kifelé. Képet mellékeltem, nem vagyok megelégedve a gyertyaképpel. Főfúvókák 112-ek, alapjárati fúvókák 35-ek. (csupán a ráírt adatra hivatkozok, a pontos mérést még nem végeztem el)
Aztán lejött a karbisor, amit atomjaira szedtem. Feltűnő volt h a pillangószelepek tengelyvégei nincsenek tömítve semmiféle szimeringgel, kivéve egy karbinál (3.) ahol 1 DB szimering volt a tengely végén. Ez Gyárilag így van kitalálva vagy már buherálták?
Aztán jött a nagy meglepetés, keverék csavarokból csak 3 volt a 4 karbiba, a 2-es hengerből hiányzott, a másik 3 meg elég érdekes állásban voltak kitekerve, 1-es henger 2,5 fordulat a 3. 4. karbinál 4 fordulat zárástól kifelé! (WTF?) Nekem kicsit soknak tűnik.
Majd belenéztem a szívócsövekbe és 1 hengernél tiszta olaj volt a szelep.... 2 szimering miatt érdemes megbontani a hengerfejet? Akkor már sikoltatnám a hf-et és a hengert, plusz talptömítés hengerfej tömítés, dugattyúk koromtalanítása stb...
Plusz közbejött egy kuplunglamella szett csere is. Vezérműláncot meg nem kell cserélni hála az égnek.
http://youtu.be/nNyLiejNkSs Könyörgöm ilyet senki ne tegyen a motorjával! Mindegy, hogy ZZR vagy más ezt nem érdemli, a tiltás nem ezért van benne! Itt azért kulturált embereket ismertem meg, de kiakasztanak az ilyenek!
70km. Kiscsaládot elviszem a Vasadparkba és akkor én megnézem
a gépet Bár lemondtam az utcai motorozásról, inkább quadozás megy, de elég jó ajánlat és ha szép megveszem. Megnézem mennyibe lenne a nevemen.
Nem kell agyon pörgetni, de azért nem egy traktor. 3000 től használható. Állítólag az 500 asokat az osztrák piacra készítették.
Nekem bejött. Pl a ZX6r már annyira nem jött be, de az is bitang volt.
Én nem bántam meg
Nem tudom bele merjek -e fogni. Későbbiekben eladható-e ha mégis úgy adódna.
Megbízható gépnek tűnik, látszik hogy gazdája van, de nem is tudom mit nézzek rajta, próbakörnél mire figyeljek...
Kuplung hang, vez.lánc csörgés, Alapjárata egyenletes ? Nem tudom
nyomatékból gyorsul-e ? vagy mekkora fordulatnál kell tartani ahhoz hogy ne legyen "lomha" ? Illetve meddig lehet kihúzatni? Nah nem mintha én pályára venném, de inkább legyen nyomatékos mint kihegyezett (yamaha R6r) egy seggrakéta.
Szegeden van 298ezer. Újrakezdésnek gondoltam, a babakocsi mellé... ha érted
Arra hogy Varaderoval, Vfr800 tartsam a tempót 170-180.
Nekem V2 1000 volt hosszabb ideig, Hát igen.... nem egy kutya.
Nekem volt 500-as. Nagyon kellemes kis gép.
A 400-as hoz képest rakéta.
Nekem nem volt vele gondom, vásárlás után a kötelező szervíz és gogogo.
Kényelem rendbe volt, futóműve jó, fogyasztása 5 liter körül (Én húzom neki szinte mindig) nem gazdaságos üzemmódba.
Melyik gépet szeretnéd megvenni ? nem sok van kínálatba.
Fiatalabb kawákon úgy van.
"Feltűnő volt h a pillangószelepek tengelyvégei nincsenek tömítve semmiféle szimeringgel, kivéve egy karbinál (3.) ahol 1 DB szimering volt a tengely végén. Ez Gyárilag így van kitalálva vagy már buherálták?"
Gyárilag PTFE bevonat tömíti le! Minden tengelyt!
Buherálták akkor a tied és a következő kérdésedre is itt a válasz!
A több levegőhöz hozzá csaltak eladásara több benzint!
"Aztán jött a nagy meglepetés, keverék csavarokból csak 3 volt a 4 karbiba, a 2-es hengerből hiányzott, a másik 3 meg elég érdekes állásban voltak kitekerve, 1-es henger 2,5 fordulat a 3. 4. karbinál 4 fordulat zárástól kifelé! (WTF?) Nekem kicsit soknak tűnik.
"
Nem sok az, ha kopott a karbi, rendbekell rakni és egyből nem lesz ilyen gond.
"Majd belenéztem a szívócsövekbe és 1 hengernél tiszta olaj volt a szelep.... 2 szimering miatt érdemes megbontani a hengerfejet? Akkor már sikoltatnám a hf-et és a hengert, plusz talptömítés hengerfej tömítés, dugattyúk koromtalanítása stb..."
Síkoltatni? Ezt a baromságot a TSZ ben mesélték a traktorosok?
Egyébként állítólag a sok benzin teszi tönkre a gyertyát, ha egyébként a hőértéke stimmel.
Az egyik neves motorszserelő azt mondta ezek a kis gépekben gyakran kevés a kompresszió, de ha öntök bele egy kis olajat a gyertyák helyén, éppen csak annyit, hogy a gyűrűkhöz befolyva az olaj tömítsen (logikus), úgy próbáljam. Az is meg volt. Természetesen így is ugyan az.
A napokban megbontottam a kawát (ZZR 400) és kicsit elszomorodtam.
Először is levettem a főtengely végén lévő jeladó deknit, és folyt belőle az olaj. Levettem a rotort, és mögötte nem láttam szimeringet, csak a siklócsapágyat. Ez gyárilag van így és no para?
Aztán jöttek a gyertyák kifelé. Képet mellékeltem, nem vagyok megelégedve a gyertyaképpel. Főfúvókák 112-ek, alapjárati fúvókák 35-ek. (csupán a ráírt adatra hivatkozok, a pontos mérést még nem végeztem el)
Aztán lejött a karbisor, amit atomjaira szedtem. Feltűnő volt h a pillangószelepek tengelyvégei nincsenek tömítve semmiféle szimeringgel, kivéve egy karbinál (3.) ahol 1 DB szimering volt a tengely végén. Ez Gyárilag így van kitalálva vagy már buherálták?
Aztán jött a nagy meglepetés, keverék csavarokból csak 3 volt a 4 karbiba, a 2-es hengerből hiányzott, a másik 3 meg elég érdekes állásban voltak kitekerve, 1-es henger 2,5 fordulat a 3. 4. karbinál 4 fordulat zárástól kifelé! (WTF?) Nekem kicsit soknak tűnik.
Majd belenéztem a szívócsövekbe és 1 hengernél tiszta olaj volt a szelep.... 2 szimering miatt érdemes megbontani a hengerfejet? Akkor már sikoltatnám a hf-et és a hengert, plusz talptömítés hengerfej tömítés, dugattyúk koromtalanítása stb...
Plusz közbejött egy kuplunglamella szett csere is. Vezérműláncot meg nem kell cserélni hála az égnek.
A motorban 45 ezer km-van ami valós.
http://www.youtube.com/watch?v...
lehet válogatni :)
a gépet Bár lemondtam az utcai motorozásról, inkább quadozás megy, de elég jó ajánlat és ha szép megveszem. Megnézem mennyibe lenne a nevemen.
Köszönöm az infót. fontolóra veszem.
Gondolom olcsóbb fenntartani mivel 499ccm.
Napi használtra is alkalmas lehet, régi konstrukció :D
Nekem bejött. Pl a ZX6r már annyira nem jött be, de az is bitang volt.
Én nem bántam meg
Megbízható gépnek tűnik, látszik hogy gazdája van, de nem is tudom mit nézzek rajta, próbakörnél mire figyeljek...
Kuplung hang, vez.lánc csörgés, Alapjárata egyenletes ? Nem tudom
180 as tempót tudsz vele menni, Én 200 fölött is mentem vele a Német autópályán
Arra hogy Varaderoval, Vfr800 tartsam a tempót 170-180.
Nekem V2 1000 volt hosszabb ideig, Hát igen.... nem egy kutya.
Nekem volt 500-as. Nagyon kellemes kis gép.
A 400-as hoz képest rakéta.
Nekem nem volt vele gondom, vásárlás után a kötelező szervíz és gogogo.
Kényelem rendbe volt, futóműve jó, fogyasztása 5 liter körül (Én húzom neki szinte mindig) nem gazdaságos üzemmódba.
Melyik gépet szeretnéd megvenni ? nem sok van kínálatba.