Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hőtan és anyagszerkezetan tanárodtól hányast kaptál? Mert én tuti még aláírást se adnék...
Egypólusú van benne, a legtöbben azzal is használják. Írj k.dani2@citromail.hu-ra vagy Itt is megtalálsz
"Először is levettem a főtengely végén lévő jeladó deknit, és folyt belőle az olaj. Levettem a rotort, és mögötte nem láttam szimeringet, csak a siklócsapágyat. Ez gyárilag van így és no para?"

Fiatalabb kawákon úgy van.

"Feltűnő volt h a pillangószelepek tengelyvégei nincsenek tömítve semmiféle szimeringgel, kivéve egy karbinál (3.) ahol 1 DB szimering volt a tengely végén. Ez Gyárilag így van kitalálva vagy már buherálták?"

Gyárilag PTFE bevonat tömíti le! Minden tengelyt!
Buherálták akkor a tied és a következő kérdésedre is itt a válasz!
A több levegőhöz hozzá csaltak eladásara több benzint!


"Aztán jött a nagy meglepetés, keverék csavarokból csak 3 volt a 4 karbiba, a 2-es hengerből hiányzott, a másik 3 meg elég érdekes állásban voltak kitekerve, 1-es henger 2,5 fordulat a 3. 4. karbinál 4 fordulat zárástól kifelé! (WTF?) Nekem kicsit soknak tűnik.
"

Nem sok az, ha kopott a karbi, rendbekell rakni és egyből nem lesz ilyen gond.


"Majd belenéztem a szívócsövekbe és 1 hengernél tiszta olaj volt a szelep.... 2 szimering miatt érdemes megbontani a hengerfejet? Akkor már sikoltatnám a hf-et és a hengert, plusz talptömítés hengerfej tömítés, dugattyúk koromtalanítása stb..."

Síkoltatni? Ezt a baromságot a TSZ ben mesélték a traktorosok?
Annyiban tudok segíteni, hogy van 4db asszem NGK gyertyám hozzá, de ez csak egy pólusú, ha megfelel odaadom 1-2 ezerét.
Egyébként állítólag a sok benzin teszi tönkre a gyertyát, ha egyébként a hőértéke stimmel.
Srácok nagyon elszontyolódtam! Sajnos problémám akadt a motorral Ma nézegettem beindítottam, ketyegett kicsit és leállt, nem indult újra. Indítóztam és elkezdett csúnyán durrogni. Levettem a tankot és a légszűrőt megnéztem a 3-as és 4-es gyertyát és félre húznak. Az előző gyertya szett 5000km után tönkre ment, ezt a szettet most vettem 100km-t sem futottak Mitől tud tönkre menni egy gyertya egyik pillanatról a másikra? 5ekm alatt kinyírta a 10e-res gyertya szettet és most kevesebb mint 100km alatt kinyírta a másik 10e-res gyertya szettet Nagyon nagyon szomorú lettem, mikor láttam, hogy az zsír új gyertya kukás lett és jóformán nem is motoroztam vele Az NGK gondolom még mindig a régi és a motor más részével van gond Már csak az a probléma, hogy most vettem egy 43eFt-os csomagot a motorhoz és boldog lennék ha nem kéne még egyszer ennyit rákölteni erre az ismeretlen hibára Valaki mondjon valamit
No most meg volt a hidegindító spré (először kevéssel, utána sokkal is próbálkoztunk, de persze nem ért semmit), meg még egy ellenőrzés, hogy a karburátorok kapnak-e benzint (kapnak), meg nagy lejtő (vagy 15%-os :) ) meggurítás és ugyan az, mint öniondítóval, néha mintha elkapná aztán már az se. Utána még egy kis durrogás a kipufogóba.

Az egyik neves motorszserelő azt mondta ezek a kis gépekben gyakran kevés a kompresszió, de ha öntök bele egy kis olajat a gyertyák helyén, éppen csak annyit, hogy a gyűrűkhöz befolyva az olaj tömítsen (logikus), úgy próbáljam. Az is meg volt. Természetesen így is ugyan az.
Sziasztok!

A napokban megbontottam a kawát (ZZR 400) és kicsit elszomorodtam.

Először is levettem a főtengely végén lévő jeladó deknit, és folyt belőle az olaj. Levettem a rotort, és mögötte nem láttam szimeringet, csak a siklócsapágyat. Ez gyárilag van így és no para?

Aztán jöttek a gyertyák kifelé. Képet mellékeltem, nem vagyok megelégedve a gyertyaképpel. Főfúvókák 112-ek, alapjárati fúvókák 35-ek. (csupán a ráírt adatra hivatkozok, a pontos mérést még nem végeztem el)

Aztán lejött a karbisor, amit atomjaira szedtem. Feltűnő volt h a pillangószelepek tengelyvégei nincsenek tömítve semmiféle szimeringgel, kivéve egy karbinál (3.) ahol 1 DB szimering volt a tengely végén. Ez Gyárilag így van kitalálva vagy már buherálták?
Aztán jött a nagy meglepetés, keverék csavarokból csak 3 volt a 4 karbiba, a 2-es hengerből hiányzott, a másik 3 meg elég érdekes állásban voltak kitekerve, 1-es henger 2,5 fordulat a 3. 4. karbinál 4 fordulat zárástól kifelé! (WTF?) Nekem kicsit soknak tűnik.

Majd belenéztem a szívócsövekbe és 1 hengernél tiszta olaj volt a szelep.... 2 szimering miatt érdemes megbontani a hengerfejet? Akkor már sikoltatnám a hf-et és a hengert, plusz talptömítés hengerfej tömítés, dugattyúk koromtalanítása stb...

Plusz közbejött egy kuplunglamella szett csere is. Vezérműláncot meg nem kell cserélni hála az égnek.

A motorban 45 ezer km-van ami valós.
ez egy igazi idióta
http://youtu.be/nNyLiejNkSs Könyörgöm ilyet senki ne tegyen a motorjával! Mindegy, hogy ZZR vagy más ezt nem érdemli, a tiltás nem ezért van benne! Itt azért kulturált embereket ismertem meg, de kiakasztanak az ilyenek!
70km. Kiscsaládot elviszem a Vasadparkba és akkor én megnézem
a gépet Bár lemondtam az utcai motorozásról, inkább quadozás megy, de elég jó ajánlat és ha szép megveszem. Megnézem mennyibe lenne a nevemen.
Amennyiben nincs mesze tőled egy próbát megér
No igen
Köszönöm az infót. fontolóra veszem.
Gondolom olcsóbb fenntartani mivel 499ccm.
Napi használtra is alkalmas lehet, régi konstrukció :D
Fotóim között ott az 500 as is
ugyan az a blokkja mint a 600-asé. Futómű ne lógjon,ne álljon keresztbe, ne csörögjön a motor és gázadásra ne füstöljön (szelepszár szimering)
Nem kell agyon pörgetni, de azért nem egy traktor. 3000 től használható. Állítólag az 500 asokat az osztrák piacra készítették.
Nekem bejött. Pl a ZX6r már annyira nem jött be, de az is bitang volt.
Én nem bántam meg
Nem tudom bele merjek -e fogni. Későbbiekben eladható-e ha mégis úgy adódna.

Megbízható gépnek tűnik, látszik hogy gazdája van, de nem is tudom mit nézzek rajta, próbakörnél mire figyeljek...
Kuplung hang, vez.lánc csörgés, Alapjárata egyenletes ? Nem tudom
Igazából nem merem még elhozni.
nyomatékból gyorsul-e ? vagy mekkora fordulatnál kell tartani ahhoz hogy ne legyen "lomha" ? Illetve meddig lehet kihúzatni? Nah nem mintha én pályára venném, de inkább legyen nyomatékos mint kihegyezett (yamaha R6r) egy seggrakéta.
Esetleg, ha van róla infód kép akár e-mailbe is elküldheted.
180 as tempót tudsz vele menni, Én 200 fölött is mentem vele a Német autópályán
Szegeden van 298ezer. Újrakezdésnek gondoltam, a babakocsi mellé... ha érted
Arra hogy Varaderoval, Vfr800 tartsam a tempót 170-180.
Nekem V2 1000 volt hosszabb ideig, Hát igen.... nem egy kutya.
Szerwusz !

Nekem volt 500-as. Nagyon kellemes kis gép.
A 400-as hoz képest rakéta.
Nekem nem volt vele gondom, vásárlás után a kötelező szervíz és gogogo.
Kényelem rendbe volt, futóműve jó, fogyasztása 5 liter körül (Én húzom neki szinte mindig) nem gazdaságos üzemmódba.
Melyik gépet szeretnéd megvenni ? nem sok van kínálatba.