Szia!
Én is így szoktam járni, nekem a hajszárító, illetve a hősugárzós módszer jött be. Lényeg hogy ülés le, akksi feletti műanyag cucc le, (ez összesen 4 csavar), hajszárítót, vagy hősugárzót beirányítod a levegőszűrőházba, és pár indítózás után röffenik.
Sok sikert hozzá :)
No holnap elmegyek megint a géphez aztán indítózom meg gurítom meg toljuk húzzuk. Édesapám vontatna szívesen de nincs csak a két első teleszkóp amihez kötni lehet, az meg nem biztonságos, mert elhúzza a kormányt. Remélem valahogy beindul, mert egy két hónap és szeretném elővenni. (Ha belegondolok októberben még motoroztam, talán még nov. 1-jén is, tehát nem is állt sokat, de mégis nagyon megviselte.)
féktisztító nem lesz, viszont a benzincsapnak az a réz a gombja az ülés alatt, ha leveszed az ülést elöl a tanknál?
mert majd ezt próbálgatom hátha elkapná valahogy.
Nem egyszerű, mert kb. 30 km-re van tőlem a motor.
Édesapám javasolta, hogy csöpögtessünk a gyertyákra benzint, a Trabant úgy rögtön indult, és ez igaz is csak le kéne venni a tankot. Karburátort nem tisztítok max leveszem egybe az egészet és odaadom szerelőnek, hogy piszmogjon vele :)
Èn mindig úgy teszem el hogy minden héten beinditom és bemelegitem. És mindig ugy vagyok majd holnap ja majd holnap. Aztán eltellik 2 hónap.
Ezért nem téliesítem leirtak szerint. Egyszer már tanulhatnék a hibámból
inditózás után a gyertya kivételekor kiderül hogy kap e denzint mert ha nem akkor csont száraz és akkor sajnos muszáj lesz pucolni,de nézd meg a szikrát is,mert ha valami nem indul akkor az vagy szikra vagy levegő vagy benzin hiány zárd ki mindet szép sorban
sajnos nem egyedi jelenség, mi is megszívtuk párszor, a benzin "belerohadt" a karbiba. legközelebb ki kell járatni ősszel vagy adalékkal megelőzni a dolgot : Teendők téli pihenő előtt.
Hali. Én mindig igy járok vele ahogyan Te. Tavasszal nem indul 2hónap állás után. Elmesélem én hogyan szoktam bár ez nem követendő példa előre jelzem
Ez azért lehet mert elpárolog a benzin a karbikból. A vákum szelep meg csak akkor nyit ha jár a motor. Iditozás sokáig aztán lemerül az aksi. Na én ezt úgy hidalom át hogy mielőt inditózom elötte 1-2 percig nyomom a benzincsap gombját amivel igy kézzel is ki lehet nyitni a vákum csapot. Igy nem kell inditózni. Aztán e levegő szürő szivócsonkjába egy kis féktisztítok sprézek. Igy elindul sec perc alatt persze előtte megpróbálom beindítani spray nélkül is. Persze nekem van szikra
Persze ha túl sokáig nyomod a gombot a tulfolyón kibukik a benzin vagy bele a hengerbe ha nem zár a tűszelep. A féktisztítóval meg csinyán mert vissza is éghet
és kigyulad az egész moci. Ill képes nagyon magas fordulatra felpörögni ami nem jó mert nincs kenés rendesen ilyenkor.
Tele tankkal lett eltéve és én állítottam le, furcsa lenne, ha eldugult volna az összes inkább azt tudom elképzelni, hogy beleszáradt a benzin, az a sárga anyag ami szokott benne lenni, de az is furcsa, hhogy mind a négy egyszerre, meg a GS 500-nál miért nem szokott, ezért gondolnám, hogy esetleg más lehet!?
tank le,légszűrő le, gyertya ki nézd meg hogy van-e szikra. ha van akkor karbi le és alapos tisztítás nekem a karbi volt koszos,mikor megvettem elötte fél évet állt. remélem tudtam segíteni
Valaki járt már úgy, hogy ősszel leállítottam a zzr400-omat (szerintem ugyan az, mint a 600-as, csak a köbcenti a különbség) és most próbáltam indítani, de csak tekeri tekeri és semmi. Szoktam így csinálni, a GS500-ommal is, hogy fél évig nem indítom be, de az ha nehezen is, de indul. Mi lehet? Régi a motor és nem bírja a +10°C-os hőmérsékletet? De ősszel még bírta a 15°C-ot, akkor motoroztam vele és indult!
Vagy beragadt az összes karburátor? Vagy a közös vákumos benzincsap? Arra gondoltunk, hogy pumpával a karburátorok bemenő oldalát megnyomatjuk és ha fennakadtak a tűszelepek.
Elvileg lehet. Csak nem egyszerü. Kutya szerelője csinált már párat hivatalosan. Kérdezetek öt. Lehet olcsobban kijössz ha eladod és veszel egy 600-ast.
Kb ezeket vedd számitásba.
600-blokk. Karburátor sor.. Leömlő. Gyujzás elektronika. Műszer fal. Olajhütő. Lánckerék első hátsó. Lánc szerelés. Ezek ki és beszerelése szerelővel. Papírozás.
Ezt összeszerzed megcsinálod kb 400 ezerbe lenne. Ha komlett törött motort veszel akkor. Külföldről behozott de nem papirozható motor blokkot keg nem tudod lepepiroztatni. SZERINTEM. NEM BIZTOS HOGY IGY VAN EZ CSAK AZ ÈN SAJÀT VÈLEMÉNYEM.
Hali. Nem vagyok szakértő de nekem 4 fordulatra állitottam mert ezt mondták. Aztán 5 re tekertem ki mert ott müködőtt jól. Üveg gyertyával lehetne pontosan beállitani de horror ára lenne ehez a motorhoz. Házilag még ugy is be lehetne állitani hogy 1 henger menne és ahol legmagasabb fordulat számon megy ott jó. Ez 2 hengeresnél müködött de nem tudom (nem próbáltam) 4 hengeresnél müködik e elviszi e a másik 3 nem müködő hengert. Ki kell tekerni a gyertyát de benne hagyni a pipába mert kiveri a trafót had szikrázon csak ne a közelében a hengernek mert nagy pukkanás is lehet a garázsban.. Na szóval szerintem ha van szerelő inkább vidd el oda nem egyszerű ;)
Szia Elméletileg ha nekem nem hazudtak akkor én úgy tudom hogy tipus módosítást nem csinálhatsz rajta mivel a vázadnak a száma is a tipus betűje és számával kezdődik igy a 400 ba csak 400 at a 600 ba csak 600 at cserélhetsz.
Köszönöm a válaszokat, először is!
A gyári első pár kibírta a 20-22 eKm-t, a PR2 ami most van ott van a 18 korul, az a minimum amit "elvárok" a motorgumitól. Nem vagyok ügyes, döntögetős sofőr, inkább egyenesbe és gyorsan de inkább nézelődősen és döcögősen, feltételezem ezért bírtak ennyit nálam.
Mivel szeretem az új kütyüket én is a PR4-en gondolkozom, remélem lesz valami jó áras bevezetés is! Sajnos a 70-75 eFt-os árral számolni kell :( (18eKm és 75eFt az kb 420Ft/100Km), de hát a motorozás élménye (majdnem) mindent megér.
Viszont komolyan furcsa ez a gyors csere (PR1-PR2-PR3-PR4) de szerintem ez csak ilyen piaci húzás. Jaj mert az új az jobb, igaz drágább is, de új!
Éppen a napokban olvastam a PR4 GT és Trail gumikról, érdekes, hogy ilyen gyorsan nyugdíjba küldik a 3-ast, ami elég jó lett pedig. Barbién most is PR3 van, remek abroncs, és Bridgestone T30-at használok, az kicsit sportosabb, de szintén többkomponensű.
A helyedben várnék a PR4-re már csak kíváncsiságból is, és ha sokkal drágább, mint az előd, akkor maradjon a sima 3-as.
Én is így szoktam járni, nekem a hajszárító, illetve a hősugárzós módszer jött be. Lényeg hogy ülés le, akksi feletti műanyag cucc le, (ez összesen 4 csavar), hajszárítót, vagy hősugárzót beirányítod a levegőszűrőházba, és pár indítózás után röffenik.
Sok sikert hozzá :)