Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az, hogy minden jó, csak éppen nem indul.
Akkor
Gyengécske akku
Az az akku úgy tekerte, hogy majd lerepült az önindító.

ZZR- nem sz*r!

Bocsi de egy gyengécske többször épp hogy töltöt akku nem tud intenziv szirát adni.
Attól függetlenül, hogy az én motoromnál nem jött be köszönöm mindenkinek a segítőkész tippjeit.
Időm nincs, meg nem tudok ilyen bonyolult dolgokat megcsinálni, már számtalanszor jártam úgy, hogy a végén jobb volt, mint lett lett :D, vagy legalábbis nem sikerült és tök fölöslegesen dolgoztam egy hetet rajta, úgyhogy inkább elviszem szerelőhöz. (Szerelővel is jártam már úgy, hogy nem sikerült a javítás, de akkor max. nem fizetem ki.)
Ha nincs türelmed hozzá, ne csináld.. szvsz
Furcsa, hogy egyszerre mind a 4 karburátor úgy megy tönkre áltában, hogy egyetlen egy se jó (az is tönkremenetel ha eldugult)
Ráadásul azt meg se tudom csinálni, akkor szerelő, ahoz meg el kell vinni 35km-re.
(Bezzeg amikor a versenyzsigulin is csak egy karbi volt, csak ez nagy torokátmérős, nem kellett 4-et szétszedni és javítani. Egyre talán még lenne időm és tehetségem, de 4-re! Inkább enne 2-3literrel többet 100km-enként az egy karbi miatt, az a 7-8 liter se lenne sok az autómhoz képest)
No még próbálkozok hidegindítóval, de légszűrőn keresztül, mert még egyszer nem veszem le a tankot (tegnap vagy 3-4-szer levettem), meg amúgy se szeretem ha port szív.
Ha úgy se akkor utánfutón elvisszük a szerelőhöz.
"az egyik hengerbe öntöttem benzint is" na az nem volt egy veszélytelen mutatvány, hajlottak már el így hajtókarok...
ha nem indul egy-két perc indítózás után a vas, nagyjából egyszerű a történet: hidegindító (lehetőleg légszűrőbetét nélkül, kis adagokban) vagy benzin a szívótorokba, és ha úgy sem megy, akkor karbi tisztítás. a többivel kár az időt tölteni...
Sziasztok!

Először is, érdemleges választ szeretnék kapni.
ZZR 500 motor érdekelne, milyen megbízható gép? Van-e tipushibája, illetve mit kell tudni a gépről? Mennyire erős, kényelmes, 2személlyel, kanyarvadászatra, fogyasztása,.. Akinek van ilyen, vagy ismeri kérem írjon. Köszönöm.
Még annyi adalék, hogy akkora gyertyahézag volt, hogy én is közé vértem volna, összébbnyomtam, de természetesen nem ért semmit.
Szervusztok!

Ma egész nap indítóztuk azt a sz*rt.
Elképesztő.
Volt hajszárító 2-es fokozaton a szívótorokba (vagy 1200W-os), inekcióstűvel benzin a karburátorokba, közvetlenül a karburátorok szívótorkaiba, meg amit még el lehet képzelni. Gyertyák. Még ki is cseréltem a két pólusút egy pólusúra, mert alig adott szikrát a régi. Még a hengert meg a karburátorokat is hősugárzóztuk. Meg vagy 7-szer feltöltettük az akkut. Egyszer kétszer elkezdte elkapni, de utána semmi. Ez csak annyi volt, hogy ha közben elveszem az önindítót már meg is áll, tehát szinte semmi se volt. Volt szívatóval, meg anélkül. Sőt az egyik hengerbe öntöttem benzint is, hogy hátha legalább az az egy henger beindul, de le se sz*ta. Eggész nap ketten dolgoztunk rajta. Még egy terv maradt péntekre: hidegindító spré a levegőszűrőbe, utána meg szerelő.

Azért jó ha fel van töltve az adatlapod. Nem tudni milyen évjáratú motorod van. Én arra tippeltem 91-93 közötti azért irtam a91-93 között vákum csapos. 93 után rendes csapos tartalékkak szivattyúval.
lesz időm kipróbálom, és beszámolok.
Az 1.1-en biztosan nem működik a dolog úgy, mint mondjuk a 7R-en így maradt a direkt kötés nyomógombbal az ülés alatt. Be is vált.
Halihóó! Szeretném legyártatni a hátsó rugóstag rugóját és a legtöbb helyen csak 10mm anyagvastagságig vállalják, viszont a gyári rugó anyagvastagsága 11mm. Szerintetek legyártassam 10mm-esből vagy az nem lesz olyan erős? A boltban kapható progresszív hátsó rugó vajon milyen vastag?
Több hozzászóló itt és más topikban is direkt betápot emleget az AC nál, amit el lehet kerülni!
Ha oldaltámaszon sebességbe rakva indítóztok az AC -tól nem, csak a gyújtástól veszi el az áramot a sztender érzékelője (ha van és ha működik), így szépen feltölti az úszóházakat.
Jaa és a benzincsapot mindig nyissátok ki!
Szia!

Tudok segiteni Adatlap!
A tölcséres megoldás szimpatikusabb
Zzr 400-hoz kellene kuplung szett. (kopó és fém lamella + rúgók) Valakinek tapasztalata van-e ez ügyben? Melyik webshopból milyen márkájú?
én már járattam ki a karburátorból az összes benzint alig bírtam beindítani, mert az ac pumpa csak az önindítózás közben, vagy járó motornál nyom. zzr 400 e ( én ősszel szétszedtem a karburátort atomjaira, összes gumi gyűrűt kicseréltem összeraktam beállítottam az alapbeállítást, egy hete gumicső, tölcsér, felöntöttem benzinnel, kettőt fordult a motor és járt.) ha az ac -nak adol áramot kattog és felnyomja a karbit, csak vigyáz nehogy ne zárjon valamelyik tűszelep. a tankot, levegőszűrőt, nem tart sokáig levenni.
ez csak az én véleményem sok sikert!
Mindenkinek köszi a tippeket
Ezen van AC? :O

A vontatás is jó, csak balesetveszélyes.

Kéne egy nagy lejtő.
Szerintem a vontatás nem a legjobb módszer ,de ez szerény véleményem.
Én most a hétvégén ébresztettem téli álmából,és nekem se indult pöcc-röff ,szívató rá-indítózás-szünet-indítózás-szünet-indítózás...ez ment egy ideig és mikor már a szétszedésen gondolkoztam pöffent egyet-egyet,és azután egyszercsak beindult,bár egy ideig gázadásra fulladt,majd szépen beállt újra (melegen már kicsit megrángattam a bajszát,ez is kellett hozzá-legalábbis gyanítom,mivel néhány fekete pamacs is távozott)
Az előző mocimnál (ZXR750) viszont a következő volt a móka:AC vezetéket spoiler mögül kibányászni,csatit szét,AC-nak fix12V amíg a karbikat tele nem nyomta(akkor megállt),szivató,csatit össze,indítás és ddzzsssíííííííí .Ez mindig bevált.A ZiZin nem tudom ez mennyire alkalmazható,mennyire lehet az AC vezetékhez hozzáférni.(nem kellett még megnéznem)
Aha, szuper, még ez a legjobb, legegyszerűbb, nagyon jól hangzik, nagyon tetszik. :)