Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekünk a pilot road3 és a metzeler z8 vált be eddig a legjobban. a hatszázason, nyugodt stílusban mindegyik legalább 13-15 EKm-es gumi, nyugodtan, bármelyiket.
Szerintetek mi legyen :
1. 120/60R17+160/60R17 (W) Roadsmart II Dunlop
2. 120/60ZR17+160/60ZR17 (W) Michelin PILOT ROAD3
vagy a nemsokára megjelenő
3. 120/60ZR17+160/60ZR17 (W) Michelin PILOT ROAD4

Most a PilotRoad2 volt-van olyan 15eKm futott, lassan 4 éve van fent, egyenlőre hagynám fent, ha összejön akkor a megint nagy nyári túra előtt cserélném, de be kellene spájzolni előre a váltást.
mindenki, hát. ezek már csak ilyen bolondos népek, velem együtt persze
Sziasztok!
Fájó szívvel eladó lett 600-as ZZR-em.
A kialakult 2 porckorongsérvem miatt nem tudok már olyan biztonságosan motorozni ami nekem elfogadható volna.
Felraktam a képesmotorra természetesen,de gondoltam megírom ide a fanoknak is. Tavaly már nem motoroztam egy métert sem ( de persze rendszeresen beindítottam és bemelegítettem) így a vizsga persze lejárt.
Mindenki?
Viszont amire választ keresek hogy ha egy 250es zzrrel szeretném bővíteni a családot. mire figyeljek oda annak megvásárlásánál?
köszönöm szépen!
szia!

a legjobb helyen jársz a kérdéseiddel, ugyanis itt mindenki szereti alapból a ZZR-t, vagy ha nem, hát úgy alakítja át, hogy tökéletes legyen. itt egy csokorra való olvasnivaló, ha érdekel a típus: ZZR Történelem I-II rész
Heló!
Én is tökéletesen elégedett vagyok az enyémmel,pedig nem mai darab. 80000-km nem szívesen cserélném le!
Sziasztok!

Eladó a képen látható kormánykiemelő adapter ZZR-re. Felszerelve volt már, de használva nem. Ár: 15.000 Ft.

+36/20 924-6911
vegh.kosi@gmail.com

Szép napot mindenkinek!

Ákos
Arra figyelj , hogy a karbika ebbe a sorrendbe vannak a motyók: o-gyűrű + alátét + rugó + és ez után tekered bele a csavart. Van olyan, hogy benne van az o gyűrű csak beleragadt. Csapágy boltban biztos tudnak adni ilyet.
amikor rásüt a nap akkor gázos, bár, ha jó helyen van akkor mindegy. Ismerős triumph-ján kis ledes index van nagyon baba, de gyorsan megyünk nehezen látni és miért is ne mennénk gyorsan :)
Nekem a ledes hátsó izzók is, és az index izzók is sokkal jobban láthatóak, mint a hagyományosak, persze nem a legolcsóbb fajták kerültek bele, hátra pl 5-6e volt a 2 db, mert ugye az 2 állású egyszerre fék és helyzetjelző...
Nekem fék lámpám és indexem is ledes volt az előző motoromon és tökéletesen látható volt.
A ledes lámpák néha rosszabbkor láthatóak.

Ez engem is érdekelne, mondjuk nem a fényszóró, nekem oda csak egy erősebb égő lett rögtön berakva, de az indexekbe, na az jó ötlet, máris nézegetem. Sárga ledes égő , mivel fehér index burák vannak a mocin. Csak nem emlékszem milyen a foglalat, milyen égő kell bele . Vannak itt Valahol a régi sárga indexek majd onnan kilesem. Szerintetek több-erősebb fényt adnának a led-esek?
Ledes izzók nem mindig láthatók megfelelően. Pl index.
Miért akarsz csökkenteni ?
Nem az a cél, hogy nappali világosság legyen este, hanem a W számok csökkentése :) a többi izzót kicserélem ledesre, abból baj nem lehet :) Már azzal is nyerek :D
Én elégedett voltam vele, de jött egy 5let
LED és utólagos Xenon nem tudja azt a vetített képet mint a Halogén izzók ...
Én már végigfutottam a témán több hozzáértővel egyetembe és a legjobb megoldás az erősített halogén. Ugyi Kutya
Már egy sima guglizás a: "zzr cikk" is sok mindent "elmond":
zzr története

angol elfogult és tele igazsággal (1-2 hibával is) cikk ;)

A világ legjobb, legszebb mocija!

Ki mennyire van megelégedve a zzr-el? Itt a forúmon szerintem mindenki
A legjobb motor és strapa biró ha kifogsz egy jó állapotut
pl nálam! Adatlap!