Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megtaláltam az o gyűrűt a négyből kettő benne is van:) Gondolom ez lehet akár a probléma forrása is. Már csak az a kérdés hogy hol a p......ba tudok ilyet venni?
Sziasztok,
Elgondolkodtam egy zzr vásárlásán, viszont a neten nem sok infót találok róla. Mik a típushibái? mire érdemes figyelni a vásárlásnál? mennyire szervízigényes? Illetve mennyire valószínű hogy szét vannak hajtva? szét lehet e egyáltalán? ki mennyire van megelégedve vele? ezekre a kérdésekre várom szíves válaszaitokat, megtiszteltek a segítségetekkel :)
Szia!
Én lecseréltem az összes izzót a motorban ledesre, kivétel az első H4-eset. Azt is leszerettem volna, de sok cikk elolvasása után végül letettem róla. Összegezve azt írták, hogy a fényszóró foncsora a szórt fényhez van készítve a ledes pedig koncentráltabban világít. Nálam ezért maradt elöl a hagyományos izzó, a többin viszont elég sok "wattot" spóroltam...
Van valakinek tapasztalata LED-es izzókkal fényszóróban? Vettünk 1 párat kipróbálni, persze a legolcsóbbat kínából, tényleg csak pórba képen, játszós autóba. Valami úton módon a tompított funkció már most nem akaródzik működni :D 1200Ft-ból volt itthon a pár :D Szeretném a motorba lecserélni ledesre, persze nem a 600Ft-os kategóriára gondoltam. Vélemények, tapasztalatok, ajánlatok?
Szia Mis001.Az e-mail cimem zoli292@freemail.hu.Előre is köszönöm a segítséget!Zoli
Köszönöm szépen!
Köszönöm szépen!
2-t is tudok... + itt a fórumról toth.gyula
privát mail címen küldöm a többi elérhetőséget (nagyon jók és árban szuperek) nekem beváltak és jó szívvel ajánlom őket
Helló.

ZzR 500-600 D kipofogó dob jó lehet ZzR 400 E-re? köszi.
toth.gyula
ok köszi tehát az egy gumigyűrű a dúsíto csavar és a karbi közt? köszi a segítséget
Karburátort bontsd szét teljesen ameddig csak lehet, minden gumi tömítést o gyűrűt cserélj ha szakadt repedt. dúsító csavart kitekered ott van egy rugó alátét o gyűrű, fontos ,hogy az jól tömítsen.
mi a valódi méret? az enyémen 4.1 es sport pufó van
ezt a bizonyos o gyűrűt pontosan hol találom és hogy kell kinéznie ha szar? Ja és ha jól gondolom a dúsító csavar a karbi alján van annak mi a helyes beállítása teljes betekeréstől mennyit kell kifele,vagy van valami írott szabály?
sárkány gábor tel 0612802521
Sziasztok.Nem tud valaki egy jó Kawasaki szerelőt Pesten elérhetőséggel?Válaszotokat előre is köszönöm.Zoli
Koszonom!
igen jó hozzá
Sziasztok!

Van (tobbek kozott) ket elado kipufogo dobom egy ZZR600E modelrol, es jott egy kerdes, hogy ZZR400E modellre jo lehet ez? Erositsetek meg, hogy igen... :)
Minden fúvókát, kehelycsövet alaposan moss el, és győződj meg a fúvókák valódi méretéről.
Karburátor alapos tisztítása még egyszer, valószínűleg az alapjárati rendszer nem tökéletes, sőt az elmondásod szerint biztos is. A keverék álító csavarokkal is lehet gond, illetve az ott lévő o-gyűrűk állapota is okozhatja. Egy karburátor szinkront mindenképpen csinálj, miután tényleg alaposan kipucoltad a rendszert! (BENZIN+FÉKTISZTÍTÓ+KOMPRESSZOR)
Pont ezt szeretném elkerülni,és inkább próbálnám megcsinálni én de ha meghaladja a képességeimet akkor sajnos kénytelen leszek szerelőhöz vinni, csak attól tartok az sokba fog fájni,de azért köszi. Tudnál esetleg valami elérhetőséget adni a szerelőhöz? Ja és mégegy pesten vannak?

Szerintem így nem nagyon lehet megmondani,hogy mi is lehet a hiba ,ezért én inkább elvinném szerelőhöz.Ha érdekel tudok ajánlani 2-t is (jó szakemberek,kedvező árak)
azt még elfelejtettem mondani hogy szívócsonkok,és membránok rendben vannak én nem találok sehol fals levegőt gyertyát még nem néztem nem gondolom hogy az okozhat ilyen hibát bár néha durrog is.