Szerintem,ha nincs más ok,akkor ne bontsd le ok nélkül a hengerfejet. Karbi szinkron,szelepek beállítása elég lehet.
Nekem az előző motor (ZXR-750) művelt hasonlót Repsol olajjal.Miután lecseréltem az olajat megszűnt a hiba.
Engem igazából nem zavar, csak annyi bajom van, hogy nem tudom be lett-e lőve hozzá a karburátor, vagy csak simán rá lett téve a rendszer. Lassan már nekiállok szétszedni és ki fog derülni minden. :)
Igen valószínű hogy egy átalakított mocit kaptál ,mivel a 400-asokat két elvezetéses rendszerrel látták el...megnyugtatlak az én mocim is ilyen átalakításon esett át..de mikor megvettem tájékoztatva lettem és megkaptam hozzá az eredeti két elvezetéses rendszert is..
üdv mindenkinek!
Van esetleg valakinek zzr600D-hez hátsó telója jó ocsoé eladó,mert az enyémnek ha lenyomom a hátulját akkor lentmarad és vagy nagyon lassan jön fel vagy ha kézzel felhúzom,ebböl azt sikerült kikövetkeztetnem hogy szarrá ment cáfoljon meg valaki ha nem így van.
Megmondom őszintén Nov. végén vettem a motort, nagyon sokat nem használtam, a kuplungja néha néha csúszik mikor már jól felmelegedett hosszabb táv megtétele után. Gázreakció hibátlan, én nem éreztem rendellenességet, nagyon szépen húz. Úgy is szétbontom nemsokára szezon előtti karbantartásokat megcsinálom, lehet leveszem a hengerfejet és belenézek.
nem valószínű, hogy gyári lenne, de ha nincs baj vele (nem égnek be a szelepek, nem túl hangos, nincs "lyuk" a nyomatékgörbében), akkor kár hozzápiszkálni.
A zzr400-as kawámon csak egy oldali (kuplung felőli) kipufogó rendszer van egy FINSTER végdobbal. Gyárilag volt olyan modell ami csak egy elvezetéses volt vagy ez már nem gyári rendszer a motoron? A bal oldali kipufogóvégdob felfogató hely megvan.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a zzr 600-as D modell indítóreléje vajon jó-e a 400-as D modellébe?
Ugyan is az enyém megadta magát és ebay-en találtam egész jó áron. ZX600 néven van hirdetve. Gondoltam ha jó bele akkor megrendelném.
Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszokat.
adatlap -így már biztosan megtalálod