Sziasztok! Kis félreértés miatt sikerült egy givi M5 platnit beszereznem, viszont nekem M3 kellene. Szóval ha esetleg valakinek pont ilyen kell akkor eladnám vagy M3-as platnira cserélném.
Így igaz, műszaki nélkül nem lehet forgalomba helyezni. Azt nem láttam hogy a páciensnek nincs rajta.
A 15 napos átírást meg lehet oldani.
Vettem -sicc.. akitől hallottam hogy vettek már úgy gépet hogy két papírt irtak (két dátummal). A régi tulaj (már ha jó arc vagy haver) csak akkor ment bejelenteni hogy eladta amikor odaszóltam-- akarommondani odaszóltak hogy na, most kész a gép, menjél jelentsd be, megyek én is átiratni. Eredeti vétel Januárban, átiratva Májusra :)
De mondom, ezt hallottam, unokatesóm régi kollégiumi szobatársának sógorától...
Segítségeteket szeretném kérni, nagyon fontos lenne!
Van egy ZZR 250-em 91' EX250H. Vezérléssel kapcsolatban kellene egy kis segítség. Elszakadt a vez.lánc és vettem egy eliminátor hengerfejet rá. Abban a vez tengelyeken 41 és 42 szám van. Az enyémbe pedig 37 38 azt hiszem, most így fejből passz. A lényeg h nem egyforma számok vannak rajta.
Olyan kérdésem lenne hogy szám alapján melyik a kipufogó és a karbi felöli tengely illetve hogy át kellene-e cserélnem őket? Mert nem egyformák az látszik. De ahogy most össze raktam így nem akad össze minden okés, de vissza fúj elég rendesen a karbikfelé és olyan mintha a hengerbe nem folyna benzin egyáltalán és így be sem indul.
A másik kérdés hogy ha lent a T-nél van a jel akkor hova kell tenni a két tengelyt? Mert egyáltalán nem ésszerű és nem tudom hogy el lehet e tolni a vezérlést vagy nem, vagy egyáltalán melyik tengely melyik. Ezekkel az EX-IN-ekkel kezdek besokalni és nem találok róla semmilyen leírást. A Manuál amit találtam abba meg minden van csak ez nincs.
Nagyon szépen köszönöm előre is aki veszi a fáradságot és segít!
Abban teljesen igazad van,hogy műszaki nélkül csak "eszmei" értéke van a motornak,tehát érdemes rászánni azt a pénzt és levizsgáztatni a motort,mivel így (friss műszaki) sokkal könnyebb eladni.
Az,hogy mi helyeződik vissza automatikusan és hogyan szerintem okmányirodára válogatja...(mellesleg egy sor másik kérdés vetődik fel) Egy példa: néhány okmányirodában volt mód arra,hogy kifizetve dupla átírást a nevedre kerüljön rendezetlen papíros (többször nem átíratott) jármű,de ez NEM SZABÁLYOS!
Mint előző hsz-ben írtam,tudnék még anomáliákat sorolni,de ez a topic itt nem erre való.
Nem utolsó sorban jelezném,hogy bármit veszel(műszakis,műszaki nélküli,ideiglenesen kivont,stb...) 15 napon belül át kell íratnod!
Szerintem a biztosítás-adó-vizsga-okmányiroda történetek megérnének egy külön misét
Tudnék én is mesélni anomáliákat,amiket megtapasztaltam a saját bőrömön
én tavaly állítottam vissza egy motort, úgy vettem hogy nem járt le a kivonás, és nem volt már rajta műszaki. (közben járt le) összeraktam eredet, műszaki vizsga, és úgy mentem az okmányirodába. (ja és eredet, műszaki vizsgához kel egy meghatalmazás nem elég az adásvételi, ez egy hasznos infó. ) és azt kérdezték most, vagy a lejáratot megvárom mert most fizetnem kell. kíváncsi lennék rá mennyiért akarta eladni, mert a műszaki nem nagy pénz, és ahogy mondod könnyebb is eladni. ez egy 93.-om előtti modell az adatlapján látható. egy kicsit vissza olvastam mert nem voltam teljesen képben én kérek elnézést.
mivel most nincs rajta műszaki, ahogy írta, mégiscsak muszáj lesz neki. anélkül szerintem hiába akarja eladni, és az sem igaz, hogy automatikusan visszahelyeződik - ha nincs rajta vizsga a visszahelyezés napján, előbb be kell mutatnia az érvényes vizsgalapot az okmányirodában, és csak úgy áll újra forgalomba.
ha a kivonás ideje alatt akarod vissza állítani akkor kel fizetni kb.2600 ft. és ha lejár úgy igaz ahogy mondod. nem kel csinálni semmit. (ha van érvényes műszaki)
Az enyém is majd 3 évet állt egy Modenai szalonban mire eladták az első tulajnak tehát semmi sem lehetetlen. Én láttam Mozdonykám eredeti olasz papírjait. Az EU-ba lépés előtt viszont azt írták be ami a vámpapírra írva volt, arra meg jó pénzért ráíródott akármi. Akkoriban ugye a behozatalnak sokáig 8 év volt a felső korhatára ezért sok gépjármű fiatalodott éveket papíron az első hazai forgalomba helyezés előtt. Persze ettől még nem jobb, vagy rosszabb, a gondos vevő úgyis állapotot vesz, nem gyártási évet és kilométeróra-állást.
1. ideiglenesen ki lehet vonatni 2 300 ft ért 180 napra. Viszont utána hatósági vizsgára kell vinni, mivel az ideiglenes kivonatásból nem állhat újra forgalomba érvényes műszaki nélkül.
2. sztem, ha eladnád, mindenképpen vizsgáztasd le előtte - alig 5 rugó, és sokkal könnyebben elmegy. hahu és képesmotor sztem a legjobb ilyenre.
Akkor legalább nyugodt szívvel adhatod el persze ha megfelelő áron kínálod. Ugyebár nem egy divatmotor (akármennyire jó is) és a piac is pang, minden csak a tényleges értékénél jóval kevesebbért adható el hacsak nem feszít rajtad dávidcsillag és nem fogsz madarat. Nekem eszembe sem jut eladni a Mozdonyt, ha csak áll a garázsban és nézegetem meg néha meghallgatom a hangját, az is megéri azt az évi kb. 22.000Ft-ot ami a GJ-adó,a kgfb. és a baleseti adó névre keresztelt sokadik ocsmány lehúzás összege. Gondold át újra. Olyan ember mondja neked aki költött már 200.000Ft-ot egy motorra, hogy utána 220-ért el tudja adni. Ha jó karban van akkor műszakiztast le és használd, minden más pazarlásnak minősül.
Attól, hogy nem érvényes a műszaki attól még kgfb-t és gépjárműadót ugyanúgy fizetni kell. Ha kivonattad a forgalomból ideiglenesen az csak 6 hónapra szól, utána ugyanúgy fizetni kell mindent. Ha kivonattad végleg akkor legfeljebb alkatrésznek adhatod el. Ha egyik sem akkor nem ostromoltak téged felszólításokkal? - mert akkor sokkal tartozol a helyi önkormányzatnak amit be is hajtanak és következő gépjárművednek igen magas lesz a biztosítási díja ha "nemfizet"-tel szűnt meg. Amúgy egyedül a hasznaltauto.hu oldalon van értelme de ha van mögötte biztosítsi díj és adótartozás akkor nagyon kiszúrsz a leendő vevőddel hiába nem az ő sara. Ha nincs ilyesmi akkor tekintsd a válaszomat részben tárgytalannak, csak a tisztánlátás végett írtam.
Sziasztok,
rég jártam itt, sajnos egy ideje nem ültem nyeregbe.
Két kérdésben szorulok segítségre:
1. '95-ös évjáratú, 400-as ZZR-emet nem vizsgáztattam le tavaly, így nincs is forgalomba helyezve - milyen nyomtatvány vagy kérvényt, és kinek kell leadni ahhoz, hogy ezek fényében ne kelljen gépjárműadót és biztosítást fizetni rá a köv. évre?
2. nem is tervezem, hogy újra levizsgáztatom, ezért megválnék tőle - expressz, apro.hu hirdetésekkel nem jutottam semmire. tudnátok valamit tanácsolni, hogy lehetne megválni tőle? most csak áll egy helyben szegény.
A 15 napos átírást meg lehet oldani.
Vettem -sicc.. akitől hallottam hogy vettek már úgy gépet hogy két papírt irtak (két dátummal). A régi tulaj (már ha jó arc vagy haver) csak akkor ment bejelenteni hogy eladta amikor odaszóltam-- akarommondani odaszóltak hogy na, most kész a gép, menjél jelentsd be, megyek én is átiratni. Eredeti vétel Januárban, átiratva Májusra :)
De mondom, ezt hallottam, unokatesóm régi kollégiumi szobatársának sógorától...
Segítségeteket szeretném kérni, nagyon fontos lenne!
Van egy ZZR 250-em 91' EX250H. Vezérléssel kapcsolatban kellene egy kis segítség. Elszakadt a vez.lánc és vettem egy eliminátor hengerfejet rá. Abban a vez tengelyeken 41 és 42 szám van. Az enyémbe pedig 37 38 azt hiszem, most így fejből passz. A lényeg h nem egyforma számok vannak rajta.
Olyan kérdésem lenne hogy szám alapján melyik a kipufogó és a karbi felöli tengely illetve hogy át kellene-e cserélnem őket? Mert nem egyformák az látszik. De ahogy most össze raktam így nem akad össze minden okés, de vissza fúj elég rendesen a karbikfelé és olyan mintha a hengerbe nem folyna benzin egyáltalán és így be sem indul.
A másik kérdés hogy ha lent a T-nél van a jel akkor hova kell tenni a két tengelyt? Mert egyáltalán nem ésszerű és nem tudom hogy el lehet e tolni a vezérlést vagy nem, vagy egyáltalán melyik tengely melyik. Ezekkel az EX-IN-ekkel kezdek besokalni és nem találok róla semmilyen leírást. A Manuál amit találtam abba meg minden van csak ez nincs.
Nagyon szépen köszönöm előre is aki veszi a fáradságot és segít!
Szép estét!
Az,hogy mi helyeződik vissza automatikusan és hogyan szerintem okmányirodára válogatja...(mellesleg egy sor másik kérdés vetődik fel) Egy példa: néhány okmányirodában volt mód arra,hogy kifizetve dupla átírást a nevedre kerüljön rendezetlen papíros (többször nem átíratott) jármű,de ez NEM SZABÁLYOS!
Mint előző hsz-ben írtam,tudnék még anomáliákat sorolni,de ez a topic itt nem erre való.
Nem utolsó sorban jelezném,hogy bármit veszel(műszakis,műszaki nélküli,ideiglenesen kivont,stb...) 15 napon belül át kell íratnod!
Tudnék én is mesélni anomáliákat,amiket megtapasztaltam a saját bőrömön
2. sztem, ha eladnád, mindenképpen vizsgáztasd le előtte - alig 5 rugó, és sokkal könnyebben elmegy. hahu és képesmotor sztem a legjobb ilyenre.
Nincs rajta tartozás, minden eddigi kötelezettségnek eleget tettem - amikor csekk jött, fizettem, mint a katonatiszt :D
rég jártam itt, sajnos egy ideje nem ültem nyeregbe.
Két kérdésben szorulok segítségre:
1. '95-ös évjáratú, 400-as ZZR-emet nem vizsgáztattam le tavaly, így nincs is forgalomba helyezve - milyen nyomtatvány vagy kérvényt, és kinek kell leadni ahhoz, hogy ezek fényében ne kelljen gépjárműadót és biztosítást fizetni rá a köv. évre?
2. nem is tervezem, hogy újra levizsgáztatom, ezért megválnék tőle - expressz, apro.hu hirdetésekkel nem jutottam semmire. tudnátok valamit tanácsolni, hogy lehetne megválni tőle? most csak áll egy helyben szegény.
Előre is köszönöm, mindenkinek.