Sziasztok !
Segítséged szeretnék kérni !
Történt motorommal, hogy a 2-es henger megfolyt benzinnel, úgy hogy át sem forgatta a motort, ezért új tűszelep garnitúrát tettünk bele, de most olyat csinál, hogy ha kinyitom a benzincsapot akkor néhány másodperc után lefullad a motor. Ha lezárom és kipörgetem a nagyja benzint akkor utána tökéletesen jár, addig amíg újra ki nem nyitom a benzincsapot ! Szerintetek mi lehet a gond, lehet h nagy a benzinszint ? Az új tűszeleptől lehet ?
Két rugó volt fejenként, és sokkal nagyobb élmény (ahogy látszik is az előzésekből), mint kisebb pályákon nyomni. Ha van tíz fő jelentkező, összehozzuk az egyik kora tavaszi hétvégére!
Nemrég vettem egy Kawasaki zzr400 ast...minden rendben van vele annyi kivétellel hogy mikor 3 asba teszem akkor elveszi tőlem a gázt és nem pörög fel a motor visszaugrik 1000 es fordulatra.....tanácsot szeretnék ...mi lehet a baj forrása..előre is köszi ..:)
Ma kivittem a motort :) Elég nyálkás ronda idő volt néhol az eső is szemergett és én mégis maradéktalanul élveztem azt a 35km-t amit ilyen ocsmány időben mentem :) Reméljük rövid lesz a hideg és tudunk motorozni nemsokára :)
Szervusztok!Új vagyok a fórumon.Vettem a Lányomnak egy kis ZZR-250-est.Előjöttek a problémák,/vízpumpa folyás,láncszett csere első teló felújítás, fékbetétek,fékolaj csere,fényezés folyamatban,remélem szép lesz!De a porlasztóból is túlfolyik a benzni!az úszószelep nem zár le.Ha Tudtok segítsetek,hogy hol kapok úszószelepet,vagy porlasztó felújító szettet,KeihinCVK30-as porlasztóhoz!Köszönettel:koko
általában érdemes középértékre, bár a ZX blokkok (főleg a kilencvenes évekből származók) szerették elfogyasztani a hézagot, azoknál inkább a felső érték felé. nézd át, hogy most hogy áll, abból már látni fogod, h fogy vagy nő-e használat közben.
ez nem 100, de úgy emlékszem, h egyezik a kettő.
VAn egy ZZR400-as kavám és nyárára rendbe akarom tenni de lenne 2 kérdésem.
1. Szelephézag értékek megfelelnek-e a ZZR600-as szervizkönyvben leírtakkal?
2. Ha igen akkor tól-ig határban ami megvan adva, hova célszerű beállítani? Az arany közép útra vagy alsó vagy felső határértékre vagy ha a két érték között van akkor hagyjam békén?
na igen, ez még mindig a vastörvények és gumiszabályok országa, ahol a rendelet és a gyakorlati alkalmazás között (néha szerencsére) igencsak méretes szakadék tátong
nem kell túlgondolni, gyakorlatilag bármelyik 10w-40-es mkp kenőanyag jó bele, amelyik szimpatikus. mi használtunk már többfélét (Castrol, Fuchs Silkolene, Repsol, stb.), ebből csak a Repsollal volt gond, de ott sem a gyártó, hanem a kereskedő miatt. (évek óta rohadó, túltárolt olajok voltak.)
szóval nyugodtan, bármit, csak ne hamis legyen. mi egyébként a Fuchs Silkolene-t használjuk legszívesebben, mert annak ismerjük a forrását, tuti, h eredeti terméket kapunk.
- Kutya
- Papajohn
- Milka+Kismilka (ha lehetséges)?
- Witya
-
-
-
-
-
...én stipistop ezzel megyek:
Kérdésem lenne D modell első kerék csapágyát és szimeringjét valaki megtudná mondani
köszi.
- Kutya
- Papajohn
- Milka+Kismilka (ha lehetséges)?
-
-
-
-
-
-
...én stipistop ezzel megyek:
Segítséged szeretnék kérni !
Történt motorommal, hogy a 2-es henger megfolyt benzinnel, úgy hogy át sem forgatta a motort, ezért új tűszelep garnitúrát tettünk bele, de most olyat csinál, hogy ha kinyitom a benzincsapot akkor néhány másodperc után lefullad a motor. Ha lezárom és kipörgetem a nagyja benzint akkor utána tökéletesen jár, addig amíg újra ki nem nyitom a benzincsapot ! Szerintetek mi lehet a gond, lehet h nagy a benzinszint ? Az új tűszeleptől lehet ?
a listát átmásolva iratkozzon fel, aki velünk tartana egy jó bulira, s egyben feltétlenül igényt tart rá, hogy lenyomjuk
Tavaszi gokartozás - Kakucsring:
- Kutya
- Papajohn
- Milka
-
-
-
-
-
-
...én stipistop ezzel megyek:
www.youtu.be/2Xv76qiJFJg
Bocsi!
Mert akkor természetesen igen!
Aki meg meg meg előzni,hét közben a MAN-nal jól ellátom a baját!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Két rugó volt fejenként, és sokkal nagyobb élmény (ahogy látszik is az előzésekből), mint kisebb pályákon nyomni. Ha van tíz fő jelentkező, összehozzuk az egyik kora tavaszi hétvégére!
Nemrég vettem egy Kawasaki zzr400 ast...minden rendben van vele annyi kivétellel hogy mikor 3 asba teszem akkor elveszi tőlem a gázt és nem pörög fel a motor visszaugrik 1000 es fordulatra.....tanácsot szeretnék ...mi lehet a baj forrása..előre is köszi ..:)
ez nem 100, de úgy emlékszem, h egyezik a kettő.
VAn egy ZZR400-as kavám és nyárára rendbe akarom tenni de lenne 2 kérdésem.
1. Szelephézag értékek megfelelnek-e a ZZR600-as szervizkönyvben leírtakkal?
2. Ha igen akkor tól-ig határban ami megvan adva, hova célszerű beállítani? Az arany közép útra vagy alsó vagy felső határértékre vagy ha a két érték között van akkor hagyjam békén?
nem kell túlgondolni, gyakorlatilag bármelyik 10w-40-es mkp kenőanyag jó bele, amelyik szimpatikus. mi használtunk már többfélét (Castrol, Fuchs Silkolene, Repsol, stb.), ebből csak a Repsollal volt gond, de ott sem a gyártó, hanem a kereskedő miatt. (évek óta rohadó, túltárolt olajok voltak.)
szóval nyugodtan, bármit, csak ne hamis legyen. mi egyébként a Fuchs Silkolene-t használjuk legszívesebben, mert annak ismerjük a forrását, tuti, h eredeti terméket kapunk.
ZZR 600-ba ('96- os modell) ki milyen olajat ajánlana? Kinek mi vált be?
A válaszokat előre is köszönöm! :)