Rendőrrel találkoztam már, de csak látásból, megállítani nem állítottak meg műszakin már volt. Le lett kapcsolva tiltó kapcsolóval és átment. A gyári indexes helyzetjelzőkkel ment át!
Bocsánat, teljesen igazad van, elirtam. Visszaolvasva most észre is vettem, de sajnos itt nem lehet belejavitani az elküldött hsz-be.
A semleges fehér úgy 4000 körül van, de az már inkább hidegnek hat.
Miért? Attól mert azt favorizálják nem biztos hogy az a tuti. Nekem se jött be. Maradtam a Tungsram megalightnál. Az lehetséges hogy a szinhőmérséklete miatt vizes uton rosszabb lehet, de száraz uton a hidegebb fény sokkal jobb. A szinével meg semmi baj, az fehéret világít! 3000 K alatt a kék felé húz a fehér fény szine, felette a sárga (piros) felé. De az fehér attól.
Ráadásul az hidegfehéret fog világitani - kivéve a helyzetjelzőt,amiért valóban szólhatnak, de nekem is kék helyzetjelző volt elől amit csak műszaki viszga előtt cseréltem át. Ha világit a tompitott, már pedig annak mindig kéne,akkor nem tünik fel a kék helyzetjelző, csak hidegebbnek tűnik a fényszóró fénye.
A rendőr majd szól érte - de műszakin mindenképp...... Bár nagyon sok autón is látni hogy együtt megy a tompitottal az utólag felszerelt menetfény......
Egyik barátom a repsol olajakra esküszik, én meg a motulra, javasoltam Neki próbálja ki a Motult, egy cbr 600f4 streetfighter motorba rakta ezt az új Ma2es 5100ast. Kérdeztem mi a véleménye róla? Azt mondta, hogy semmi más különbséget nem vesz észre csak, hogy jóval halkabb lett tőle a blokkja. Én az fz1embe 7100ast raktam szintén ezt az új m2est, de hibátlanul működik eddig.
ha a mérés is igazolja, hogy ugyanabból a gyártmányból az egyik kenőanyag lényegesen rosszabb, az éppen elég indok arra, hogy hamisítványra gyanakodj... nekem legalább is az lenne, főleg, amilyen sok kamu Motul jelent meg az utóbbi hónapokban.
Nem kamu Motul volt....mereseket is csinaltak....
pl: Suzuki RF 900 R..MA jelolesu olajjal:
8-9 ezres fordulatnal 90°C foknal (hutofolyadek) +0,7-0,8 barral nagyobb volt az olaj nyomas mint az MA2-nel. Olaj homerseklete + 18°C fokkal nagyobb volt mint az MA2-nel es kisebb volt a motor zaj. Es ugye bar ha hidegebb az olaj az rosszabb hoelvezetesi kepesseget jelent, es igy alacsony a hoelvezetes azokon a helyeken ahova csak az olaj jut el.
Varosban pedig ahol 105°C fokot is elertek, alapjaraton csak 1,5bar volt az olaj nyomas az MA2-vel ami a biztonsagos minimum alatt van.
Hát vegulis csak kompresszio mero kell ami egy nyomasmero orabol es egy a gyertyanyilasba becsavart adapterbol all amiben egy szelep van. Lehet venni is vagy kolcsonkerni vagy a motort szervizbe vinni. Te dontsd el melyik a jarhato ut. A merest full gaznal vegezzuk addig amig a nyomas mar nem emelkedik tovabb, ami kb 5 masodperces tekerest jelent. Gyertyak a pipakba vannak helyezve hogy legyen a szikranak hova ugornia. Nyomasnak kb min 120psi max kb 200psi de ezt a konyvbol keresd ki.
Viszont ha a motor indul akkor nincs gondod ez inkabb a helyes karburator beallitasban fontos hogy mindegyik henger azonos legyen. A tel alkalmas arra hogy a-tol z-ig mindent atnezz hogy aztan tavasszal legyen egy speci geped.
Probalta valaki a Motul 5100 10w40 uj fejleszteset az MA2? A cseh kollegaknak meggyult vele a bajuk allitolag csuszik a kuplung es a motor jarasa is hangosabb. A regi MA-t lassan nem lehetlessz kapni
A karbit kell kitisztani, legfőképp az alapjárati rendszert és ezután egy szinkron. Persze ellenőrizni kell a kompressziót, szívó gumicsonkokat, gyertyákat stb.....
Ezután jó lesz a motorod.
ami negatívum, azt olvastam, hogy gyakrabban kell cserélni mint a hagyományos társát. Ez nem tudom mennyire igaz, nekem még (kopp kopp ) magától nem halt meg egyik izzóm sem :). De amúgy is akartam egy DRL csíkot feltenni, azzal együtt legalább kímélem a nightbrakert...
régi álmom vált valóra azzal a napokban hogy sikerült vennem egy zzr 600-at kispénzű ember vagyok és sokat kellett kínlódnom hogy meglegyen. régóta motorozom de inkább nagy robogókkal,és komolyabb gépem még nem volt,de most végre sikerült. A problémám az hogy abszolút nincs alapjárata, viszont bármikor indul még ebben a hidegben is, de csak félig felhúzott szivatóval tudtam hazahozni. Az eladó elmondása szerint a moci már legalább 5 hónapja nem volt használva. szerelésben nagyjábol képben vagyok gondolom lehet a karbi szutykos vagy valami ilyesmi probléma ebben szeretném a segítségeteket kérni. ja alsó fordulaton nehezen veszi a gázt,fulladozik de 4-5000-től húz mint a barom.segítségeteket előre is köszönöm
A semleges fehér úgy 4000 körül van, de az már inkább hidegnek hat.
pl: Suzuki RF 900 R..MA jelolesu olajjal:
8-9 ezres fordulatnal 90°C foknal (hutofolyadek) +0,7-0,8 barral nagyobb volt az olaj nyomas mint az MA2-nel. Olaj homerseklete + 18°C fokkal nagyobb volt mint az MA2-nel es kisebb volt a motor zaj. Es ugye bar ha hidegebb az olaj az rosszabb hoelvezetesi kepesseget jelent, es igy alacsony a hoelvezetes azokon a helyeken ahova csak az olaj jut el.
Varosban pedig ahol 105°C fokot is elertek, alapjaraton csak 1,5bar volt az olaj nyomas az MA2-vel ami a biztonsagos minimum alatt van.
Viszont ha a motor indul akkor nincs gondod ez inkabb a helyes karburator beallitasban fontos hogy mindegyik henger azonos legyen. A tel alkalmas arra hogy a-tol z-ig mindent atnezz hogy aztan tavasszal legyen egy speci geped.
Ezután jó lesz a motorod.
régi álmom vált valóra azzal a napokban hogy sikerült vennem egy zzr 600-at kispénzű ember vagyok és sokat kellett kínlódnom hogy meglegyen. régóta motorozom de inkább nagy robogókkal,és komolyabb gépem még nem volt,de most végre sikerült. A problémám az hogy abszolút nincs alapjárata, viszont bármikor indul még ebben a hidegben is, de csak félig felhúzott szivatóval tudtam hazahozni. Az eladó elmondása szerint a moci már legalább 5 hónapja nem volt használva. szerelésben nagyjábol képben vagyok gondolom lehet a karbi szutykos vagy valami ilyesmi probléma ebben szeretném a segítségeteket kérni. ja alsó fordulaton nehezen veszi a gázt,fulladozik de 4-5000-től húz mint a barom.segítségeteket előre is köszönöm