Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor asszem maradok a nightbrakernél... úgy gondolom a tapasztalat amellett szól...
elöl csak fehér fényű izzó lehet a lámpában. lehet, h nem csesztetnek majd érte, és megúszod, de szabálytalan, közúton (elvileg) ilyen nem lehet járműben.
arról nem beszélve, h rosszabbul is látsz ezzel, mint egy fehér fényű, fasza izzóval (mondjuk nightbraker)
Sziasztok!
A zizibe izzónak erre gondoltam. Véleményetek érdekelne a témában... Minden izzó ki lett már cserélve rajta ledesre, szóval a gyári fogyasztás töredéke a jelenlegi, csak az első világítás a régi...
http://www.grando.hu/h-o-d-600...
Nekem festett és nem akartam összekarcolgatni.

Köszi az infót.
Alumonium az egész blokk.

A henger sor is. Karcold meg megtudod.

A henger hüvels belül persze acél.

Mint ahogy a hengerfejben a szelep ülék.
Szervusztok!

Tudja valaki , hogy egy 91-es ZZR400-asnak miből van a blokkja?
Nekem úgy tűnik alu a hengerfej, a hengertömb vas, a forgattyúsház pedig megint alu, de javítsatok ki ha tévedek!
Köszi
Hali! Tegnap szétkaptam a mocit, kíváncsi voltam mit találok a szelepfedél alatt, miért van hidegen kicsit kelepelő hangja. Tehát mondja már el nekem valaki, hogy mit is kell látnom ! Vezérműláncot pl. honnan tudom ha cserélni kell? És honnan tudom h a vez.lánc szar vagy a feszítő? AMit látok, hogy a lánc szép fényes, minden szem rátalál a fogra kb 5 mm lehet mozgatni fel le, sérülés nincs rajta. Tömítés kuka , meg a gyertyanyílásoknál is van vmi gumitömítés na az is egy adag sszar! A gyertyáknál lévő gumitömítésnek van vmi hivatalos neve? Hol lehet beszerezni?
ippen hpgy pár mp-re lácCcik
Itt a videon látszik a nappali menetfény. Szerintem együtt hatásos a tompítottal. Az indexes helyzet jelzõt lehet hogy lekötöm majd. Bár jó szélesség jelzô, de itthon csak teherautókon van.
H.O.D. izzókról mi a éleményetek
Nekem van nappali menetfény. Galériák között meg találjátok. Mutattam rendőrnek és azt mondta, ő nem szólna érte(még tavaly) többször jött szembe rendőr, senki nem állított meg miatta. Ha esetleg megállítottak volna akkor mondtam volna, hogy nem szeretném egy teherautó alatt végezni. Én arra gondoltam, hogy átalakítom, hogy az indexes helyzetjelző helyett ez menjen és egy fényváltással égjen tompított és ez is, ha felkapcsolom.
Kis hozzá értéssel megoldod 6-7e-res E szabványos szettből és egy relével megoldod a kapcsolást :)
Ez természetes
Csakis KÍNAIT, mert hitvány hamisítványt nem tennék fel
Még az kell, hogy megszóljanak
kíváncsi vagyok az eredményre, h mennyivel feltűnőbb lesz, mint a tompított, vagy akár a refi. csak arra figyelj, hogy ne gagyit vegyél, mert azért lepattinthatják a rendszámot (képletesen), E jelű és fényváltós kerüljön fel.
Nekem 1-hez megvan a hely, ha már ilyen véleménnyel vagy TE erről, mint sokat látott Ember így beszerelek Én is egyet
Sokkal jobb. Nalam negy (!) Izzo vilagit alapbol, de igy is ki fogom probalni, h helyette inkabb ket drl hogy mutat. A szimpla lampas motorokon tuti nyero.
En ezt ertem,csak azt nem,hogy ez mennyivel jobb, vagy figyelem felkeltobb mint a tompitott.
vagy ne mennyek melysegekbe
maga nem olvassa a híreket? Az új rendelkezés motorokon is megengedi a nappali menetjelző fény használatát a tompított helyett.

olyan szettet kell venni (kb 15-20 eft/pár), mely tudja az intelligens kapcsolást, vagyis, hogy a DRL bekapcsolása leveszi a tompítottat és fordítva.
Lenne egy nagy kérdésem

Nappali menetfény (DRL) motoron.
Tudásom szerint menet közben kötelező motoron a tompított világítást használni, viszont a nappali menetfénynek ebben az állásban nem szabadna működnie.
Most akkor mi van ?
Motoron állandóan működhet, vagy ...
Ezt nem értem! Ott van egy tekerő gomb és úgy kell belőni, hogy 1400+- 100RPM legyen az alapjárat melegen. (Úgy emlékszem)
Tehát ez az iras is az irja, hogy nagyabol belovod, majd szep lassan kifinomitid.
alapbeallitas szinte mindegyikre ervenyes. nagyon mellenyulni nem lehet,de sokkal egyszerubb olyannal csinaltatni aki nap mint nap ezzel foglalkozik Neki a kezebe, fulebe van a helyes ut es ott a muszer is hozza.
szerencsere nekem ilyen gondom mar nincs az injektorokkal.
http://zxrash.blog.hu/2010/04/...
olvasd végig ha érdekel.
Köszönöm a segitséget, bár 3 szor már kipucoltam a porlasztót és van közte szűrő is, de én fals levegőre tippelek mert mintha lehetne hallani is :-) am az alapjárat valóban motor ės idő függő, ahogy kopik ahogy piszkolódik a motor ugy változik az alapjárat. üdv