Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

véleményem és tudásom szerint az aktuális motorhoz állítod be
van két karbi sorom és az egyik 3 egész kör. a másik 4 egész kör. a simson viszont nem egy rossz kiinduló. van egy alap beállítás és utána szinkronizálod az alapjáratot a szinkron nem csak a pillangó szelep beállításából áll én így gondolom de lehet hogy rosszul.
(a drága műszerrel is lehet rossz szinkront csinálni)
... ez elég furán hangzó kérdés, bár lehet csak nekem
amolyan simsonos
helló!
tudja valaki a zzr 400 e alapjárati csavar gyári beállításának adatait? ( Keihin)
Hali!

Anno nekem is csinált ilyet, sőt a vége az lett, hogy szinte fenn akadt a gáz. Megoldás nálam a karburátor kipuculása volt, ugyanis annyi rozsdapor volt már benne a tankból, hogy az úszó alig ment vissza. Persze ezek után egyből ment egy benyaszűrő is a tank utáni részre, mert nálam az valamiért hiányzott.

Remélem segített valamit...
Sziasztok! Lenne egy kérdésem hozzátok ismét, miért van az a jelenség a zizin hogy menet közben váltáskor ha behúzom a kuplungot akor 4,5ezres fordulatnál nem esik le azonnal a fordulat hanem csak egy kis késéssel, remélem el tudtam magyarázni érthetően. Amugy most volt hézagolva és becsiszolva is a szelepek. Előre is köszi.
Szerintem ha van eszuk csinalnak egy 400as es egy 1000-es feltoltottet..
Suzuki is bemutatta a 600-as töltött blokkját. Én kezdőként nagyon tudnék örülni egy kis downsizingnak is, mondjuk globálisan forgalmazott turbó 400-as vasnak, aminek azért lenne ereje, de jó könnyű is maradhatna mellette.
1Etertek
Az a visitas...jujujuj alig varom hogy halljam
könyörgöm, hagyják rajta a ram-airt, már csak a megszokott pofa miatt is, és ott hallgatva tényleg olyan lesz, mintha a "száján" át szörcsögné a levegőt
Ki mire hasznalja kutya..
Van ki turazik van aki nem normalis
Nem veletlenul az autom is turbos,chippes stb stb a hetkoznapok 95%-Ban teljesen felesleges, illetve nem teljesen hiszen milyen jo nyomatekbol autokazni..
De megis mibol elne meg a proptech ago veghjana ha nem lennenek koztunk bolondok..es ha mindezt esszel parositjuk akkor akar balesetmentesen is tudunk motorozni vagy autozni.
De egy biztos a sajat tapasztalatombol tudom mondani mas ugy motorozni hogy nem kell forgatnod egy elozesnel foleg nem valtogatnod..
Ugyhogy jojjon ki vegre egy feltoltott ezres
Es ami meg nagyon fontos lesz ennel: a feltoltott motor hangorkanuma...
Na az lesz igazan odabaszooos
tőlem éppen pár napja a lámpánál állva kérdezte meg egy boyracer az ültetett vasból:

- mennyit forgatod gyorsulás közben a paripát?
- nem tudom... - mondtam. eltakarja az órát a navigáció
- naaaa, de mégis!
- legyen elég, hogy tízezernél kettesben már nagyon félek rajta
Persze persze mindig mondjak az okosok hogy minek annyi ugysem tudod kihasznalni..en azt mondom ide azzal a 200 nm-rel es a sok loerovel
Kigyorsitasoknal es gyorsulasnal igenis hasznalom az erot
A lenyeg hogy turbos vagy kompresszoros legyen ami ha jol emlexem 0.5 bar korul fog tolteni..
Vannak olyan hulyek akiknek kell hogy gyorsulasnal a nyal a tarkojukhoz folyjon
ha valóban bejön a 200 Nm (ami simán megvan egy ilyen blokkból), és a tömeg csökken mondjuk 10%-kal, a lovak már cseszettül nem fognak számítani... gurultam már 200 Nm+ vassal, hát, mocskos egy perverzitás ilyennel utcára lépni egyébként meg tökmindegy, milyen erős lesz, ennyit már átlag motoros nem tud útra vinni, vagyis megint az elektronika pontossága, ügyessége lesz a döntő.
Mondjuk lenne 1000cc 240 loero es 180-200 nm..arra azt mondanam elegseges
éljen a sok-sok forgatónyomaték!
Ha az bejon..elmegyek havat lapatolni de veszek egyet..
Jo sok havat..
az ezer cm3 és a 220 ló is csak tippelt, nincs még valós adat, de igaz, jön a kompresszoros gép - nagyon izgalmas lesz, tényleg ez a jövő. Egyszerre válthatja a két 1,4-es blokkot a kompresszoros újdonság - Sportmotor.hu
Szia kutya
Vhol olvastam hogy a tokyoi szalonon bemutattak a kawasaki standon az elso szeriaban gyartott kompresszor feltoltott motort. Ezt tervezik beletenni az uj zx14-be. Igaz 1000cm csak, es jelenleg 220 loeros, lehetseges hogy a 14-esben novelik a craftot.
Mit tudsz errol?igaz nem igaz..
Többet mint gondolnád!
Okoska! mit tudsz te erröl
Az az igazság hogy a gyártók nagyon is kihasználják hogy viszonylag ritka piacra gyártják az alkatrészeket. Vannak olyan dolgok amik egy autónál és egy motornál nem igazán különböznek (igénybevétel szempontjából sem) és mégis lerabolnak. Példának tudom hozni a termosztátot. Autóba fillérekért kapsz motorba meg legalább ötszörös áron. Emlékszem kellett még annó termosztát az RF-embe és valami 12ezerért akartak adni egy újat. Megnéztem az átmérőjét és vettem a suzuki swiftbe valót 1500ért... ÉS ugyan ez van mondjuk a vezérlésbe való alkatrészekkel is. Ha egy audi feszítőpatronját megéri 10ezerért adni nehogy már egy motorba valót ennek a háromszorosáért kelljen adni..
Nézd, van az, amikor "még jó, hogy lehet kapni" áron vannak dolgok
Nekem most van egy ~100 köbcentis kis gépem - nem motor -, amihez kellene dugattyú, henger. Olyan árat kaptam rá, ami duplája, mint a komplett gép volt Ja, és használt cucc
Viszont máshol nincs hozzá, ebayen sem.