Igen, segítettél! Egy kicsit megnyugtató tudni hogy a tied is hasonlóan reagál. Amugy igen 91-es D ez enyém is.
De azért persze, meg fogok kérdezni egy másik szerelöt is majd hézagolásnál. Köszönöm szépen a válaszokat. : )
Hali!
Nekem is középen kapcsol be a ventillátor, gondolom a tied is a D modell, (1991).
Nekem tavaly síkolták be a gép hengerfejét, mert a szerelő azt HITTE hengerfejes. Tünetek a következők voltak: kinyomta a túlfolyón hátul a vizet, alapjáraton a kiegyenlítő tartályban buborékok keletkeztek. Ez tipikus hengerfej tünet. De miután minden meg lett csinálva pár km és ugyanezt csinálta. A szerelő széttette a kezét, és azt mondta, nem tud mit tenni, lehet a hengerfej van megrepedve (nyomáspróbázták is a műhelyben vagyis kevés az esélye.) addig szarakodtam amíg rájöttem, hogy a termosztátsapkának a tömítése ment tönkre, kicseréltem egy bontottra az egész termosztátot, és azóta (6e km) nem csinál semmit.
Nem tudom neked mik a tünetek, de városban azért nyáron hamar bekapcsol a ventillátor.
Ha nem Te szereled, nézesd meg egy másik szakival...
Remélem segítettem valamit...
az mit bizonyít, hogy középtájt kapcsol be a venti? szerintem korántsem azt, hogy hengerfejes a gép... találgatások helyett érdemes lenne megmutatni egy szerelőnek, aki meg is találja a hibát, ha van egyáltalán
A képen nem az látszik? Hát persze, nem fogok csak azért elégetni egy csomó benzint hogy a mutató ott legyen. Azért szerkesztettem oda egy kettest hogy tudjátok nekem hol szokott álli a mutató. Én csak kiváncsi volnék hogy nektek is a Kawánál hasonlót tapasztaltok?
Ja és azért gondolom hogy magas a hőmérséklet mert középtájt kapcsol be a hűtőventilátor.
Sziasztok!Kis segítségre volna szükségen..hétvégén árokban kötöttem ki és kissé szétszórt lett a ZZR600 . Alkatrész beszerzésével kapcsolatban tudna nekem segíteni valaki?Főleg idomokra lenne szükségem . Előre is köszi.
De azért persze, meg fogok kérdezni egy másik szerelöt is majd hézagolásnál. Köszönöm szépen a válaszokat. : )
Nekem is középen kapcsol be a ventillátor, gondolom a tied is a D modell, (1991).
Nekem tavaly síkolták be a gép hengerfejét, mert a szerelő azt HITTE hengerfejes. Tünetek a következők voltak: kinyomta a túlfolyón hátul a vizet, alapjáraton a kiegyenlítő tartályban buborékok keletkeztek. Ez tipikus hengerfej tünet. De miután minden meg lett csinálva pár km és ugyanezt csinálta. A szerelő széttette a kezét, és azt mondta, nem tud mit tenni, lehet a hengerfej van megrepedve (nyomáspróbázták is a műhelyben vagyis kevés az esélye.) addig szarakodtam amíg rájöttem, hogy a termosztátsapkának a tömítése ment tönkre, kicseréltem egy bontottra az egész termosztátot, és azóta (6e km) nem csinál semmit.
Nem tudom neked mik a tünetek, de városban azért nyáron hamar bekapcsol a ventillátor.
Ha nem Te szereled, nézesd meg egy másik szakival...
Remélem segítettem valamit...
Van nálunk 11980ft gyári Adatlap
Nem nagyítottam a képet, alapesetben meg nem tűntek fel a vizuális trükkök.
Ja és azért gondolom hogy magas a hőmérséklet mert középtájt kapcsol be a hűtőventilátor.