Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hellóka! Ma elvittem a mocit nyomásveszteség mérésre. Ezeket az értékeket kaptuk hengerenként: 7% 7% 8% 9%. A srác azt mondja hogy ez már eléggé kopottacska motor, tehát ezek az értékek határeset kategóriába vannak. Szerintetek jó vagy rossz? Nahát ha elhiszem a szerelőnek hogy kakika a blokk és legalább 2x annyit futott mint amit a számláló kiír (53ezer most) akkor megéri szerezni bele egy új blokkot? Vagy ez már olyan nagy költség lenne hogy simán veszek egy injektoros motort ha eladom a ezt? Az igazat megvallva nagyon szeretem a gépet, nagyon tetszik, keveset fogyaszt, jól megy, jól lehet vele túrázgatni. Nem szívesen válnék meg tőle. Ti mit gondoltok?
Red Baronnal kapcsolatban van tapasztalat? Megéri a felár? Korrektek?
én is így gondoltam, (átnézek a télen mindent) csak volt pár krossz motorom és a rossz kipufogó jóval több fogyasztást hozott magával (ezek két üteműek voltak) és ott a fojtás is számít, a zzr nél pedig nem állítottak utána semmit, pedig elvileg szelep hézagot is állítani kellene sport kipufogó csere után is. de lehet hogy rosszul tudom.
üresben sem forog többet 10 ezernél? mert az enyém 13 körül szabályoz.
Lassan téli szerviz előtt állok, érdeklődnék, hogy zzr400-hoz használhatom-e a zzr600 szervizkönyv megadott értékeit (szelephézag, csapágyhézag, stb....) A két blokk között a ccm-en kívül mi a különbség? Szelep nyitás szög? Karburátorok? Generátor? stb...
yepp
áhhá, értem!
USA-ban a ZZR-t ZX-nek hívják, és hogy még bonyolultabb legyen, a ZZR gyártásának megszüntetése után az öregebb ZX-6R-t címkézték át ZZR600-nak... tiszta hülyék
hali! ez milyen motor? azon kívül, hogy zzr 600 van ráírva nem illik a képbe, a zzr történelem sem említi.
http://p2m.mbike.com/000/001/9...
Az enyém konkrétan 10e-nél "tilt".
Ha venni akarsz új kiput,akkor teljesen mindegy,hogy most mennyit eszik és miért.Amikor fent van az új cucc,akkor kell a karbikat rendbe tenni,szinkronizálni és esetleg légszűrőt cserélni.
Én mentem már vele dobok nélkül és azon kívül, hogy forma 1-es hangja volt más változást nem tapasztaltam szóval ezt nem hiszem. Inkább a karburátor beállítással és szinkronnal lehet gond. Az én dobjaim most 35cm-esek ami benne van az 30cm perforált cső kitömve és a végében a gyári szűkítő. Kulturált hangja van. Rövid válasz: Nem
Helló! lenne két kérdésem. A kipufogó kibelezése össze függhet a többlet fogyasztással, és hogy 9 ezres fordulatnál megtorpan a paripa? Ez egy zzr 400. és az előző tulaj átalakította szabad kiáramlásúra a hangja miatt, de engem hószú távon, és röviden is zavar. Venni akarok rá gyárit, (bontótat)
csak

Jah ELADÓ a ZX6R em
Mé,mé!
Te mé nézegeted az XX-et?
Sziasztok, na hát rájöttema hibára nem fogjátok elhinni, az előző tulajnál eltünt belőle az AC pumpa , csak direkt csővel volt bekötve èn pedig tettem rá hosszabbat egy kicsit és persze szűrőt is na meg az üres tankba 2,5 liter benzint, szal csodálkoztam hogy dadog a motor.És igy gondolom ezért van az is hogy 9 ezernél szintén elkezd prüszkölni. Apróság de megvezetett rendesen, igy hát kérdés hogy tud e valaki pumpát eladót nem arany áron.:-) Köszönöm a segitségeteket.
nem motorikus cucc!
konkrétan a hátsó felni be a gumi csillapító basz.
Blokk nem volt cserélve minden évszám egyezik a gyártási (felni is) évszámmal. Karc repedés javításmentes gyári idomokkal vettem.
Egyedül a kipufogó volt! tákolt. ezzel csak azt akarom mondani hogy nem kosárból lett összeválogatva, ergo mással is előfordulhat ha japán belpiacost vesz.
A fordulatszám mérő mutatja, kb 12-12,5e f/perc körül van.
Ha alvázszám alapján rendeltél motorikus dolgot, akkor bizony be lehet nézni a dolgot. Főleg, ha valaki korábban kicserélte a blokkot benne.
Köszönöm az infókat elkövetek mindent' még egy kèrdès' mennyit kell neki forogni vagyis meddig pörög ki? úgytudom az ic igniter jeladótól függ.
Hát ez egy zzr 400 k nemérdekel túlzottan mást mit mond ez van a gyári eredeti matricán nem D nem E és pont.
Rendeltem hozzá alvázszám alapján alkatrészt, gyárit! és nem megfelelő jött. Szerintem itt akkor el is mondtam mindent. a 6kilóst se fogod egy véletlen gázadással kerékre venni ;) csakis ész kérdése, szerintem nyugodtan ülj arra, csak megkönnyíted az életed.
Egyszer jártam hasonlóan, beindult a gép, üresben még ki is pörgött talán - nem mostanában volt, az emlékek fakulnak -, terhelésen azonban 6.000f/perc fölé nem ment, a végsebesség 90Km/h volt hatodikban. A hiba annyi volt, hogy a tolattyú membránjai nem voltak rendesen visszarakva, kissé deformáltak voltak, nem tömítettek rendesen. A tolattyúk nem emelkedtek gázadásra, így a súbertű sem emelkedett. Ezt könnyen tudod ellenőrizni, elég lekapni a légszűrőházat. A tolattyúknak gázadásra egyszerre kell felemelkedniük, illetve gázelvételre visszaérkezniük.
A helyedben ezzel kezdeném, azon infók alapján, amit a mostani bejegyzésedben olvastam.
gondolom azért mondod, mert a 400-as az J belpiacos. ezek szerint az alkatrész ellátottság sokkal gyérebb?
a 600-asnál az a 100 paci nem sok elsőre? vagy csukló kérdése?
Na jó ezt Én is tudtam