Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a hirdetéseim között találsz elérhetőséget (ne itt "szemeteljünk" az önreklámmal ), tudok segíteni a beszerzésében.
És ezt hol lehet megvenni? Én a DID láncot találtam 19800ért
megvan az kevesebből is, az E modellhez legutóbb 15-16 körül volt a japán Morse lánc.
"nem tudom hogy vajon hengerfelyes-e vagy sem. (A szerelőm szerint hengerfelyes mert ezek azok szoktak lenni.) "

A motor valódi hibáját felénk nem úgy állapítják meg, hogy "azok szoktak lenni..." keress talán egy másik szerelőt, aki pontosan megmondja, mi a baj, netán meg is javítja.
ha középen áll a mutató, az miért is magas?
" Mert nekem a 2-es rublikánál ahogyan a képen is látjátok tehát középen."

A képen nem az látszik.
Azt tudom. 20ezer egy valamirevaló vezlánc. Szerelőbe megbízok, isten őrizz h magam álljak ilyennek neki . Köszi az infókat!
Sziasztok! Tudnátok egy kis infót adni? Kawasaki zzr 600-as mocim nem tudom hogy vajon hengerfelyes-e vagy sem. (A szerelőm szerint hengerfelyes mert ezek azok szoktak lenni.)
Szóval nincs víz az olajban és a víz sem olajos de a hőmérő elég magas hőt mutat és nem tudom hogy ez normális vagy nem.Általában középen áll a hőmérő mutató mikor bemelegszik.persze nem most ősszel.

A kérdésem az hogy nektek a mocitokon hl áll a mutató mondjuk vásosban? Mert nekem a 2-es rublikánál ahogyan a képen is látjátok tehát középen.
Előre is köszönöm a válaszokak
Alapból a lánc nem olcsó dolog, és eléggé figyelni kell, szóval célszerű ügyeskezű szerelőt választani :)
Na király én is vmi hasonlóra gondoltam csak nem tudtam h kivitelezhető e ez . Akkor ez nem olyan költséges művelet ha jól gondolom
Ki nem kell szedni hozzá, viszont középen van vezérelve... Ebből adódik, hogy az új láncot úgy lehet beszerelni, hogy a régit szétnittelik, az újjal összekötik, majd szépen átvezetik, lehetőleg a vezérműtengelyeket is forgatva, mintha menne a motor, így nem mászik el a beállítás. Utána lehet szétfűzni a kettőt, majd összenittelni az újat.
Szevasztok! Tudna valaki infót szolgáltatni, hogy hogy zajlik egy ZZR600-ba a vezérműlánc csere? Ki kell hozzá emelni a blokkot vagy meg lehet oldani a helyén? Csak azért kérdezem, mert fel akarok készülni a legrosszabbra is ha nézünk szelephézagot és számolni akarok ezzel a költséggel is. Köszi előre is!
Sziasztok!
Eladó lenne egy gyári zzr 600E-s kipufogó garnitúra.Jó állapotban nincs kibelezve nem zörög stb. Érdeklőden ezen az emailen. gewehr2@freemail.hu
Ár.22.000ft
Bocsesz hogy ide írtam és belezavartam az egyéb eszmecserékbe.
Jah, értem.

Olajfolyás lényegében nem nagyon van. Nagyszervíznél majd megszakértésre kerül és ha kell, akkor a szelepfedél tömítés cserélve lesz. Most tél előtt még egy olajcsere szerintem beugrik, a többi viszont valószínűleg inkább tavasszal. Illetve még most a kormánycsapágyon is próbálunk húzni, ha lehet, ha nem lehet, akkor majd csere. Aztán fékfolyadék csere, esetleg fém fékcsövek, szelephézag, légszűrő, szinkron, bla-bla-bla...
zx12 :)

olajfolyás?
Hogy mi került képbe?
Ennek igazán örülök:) Én szerettem nagyon a zzr-t, épp ezért is gondolkodtam az 1200-ben, csak hát semmi felhozatal... Így került a képbe a1 2-es, nem kényelmetlenebb mint az 1100 volt. Viszont megy mint a barom:) de tartok tőle hogy korántsem lenne olyan tartos és igénytelen mint a zzr.
ZX12-vel én is kacérkodtam, de aztán jól megbeszéltem magammal, hogy nincs nekem arra szükségem.
Eddig abszolút nem bántam meg, hogy a kék villám mellett döntöttem. Bár az 1100D formáiba szerelmes vagyok még mindig, de mint beszéltünk is róla, már nem éreztem olyan kényelmesnek, míg az 1200-s az én túldimenzionált méreteimhez sokkal jobban passzol és egyelőre harmonikus a kapcsolat.
Hidd el Witya, legtöbbünknek ugyanez a gondja! :-(
Ez aműködés a hét-nyolc évvel ezelőtti állapotukhoz képest inkább már csak vegetálás. Alig van ott miben válogatni. Talán a kezdőmotor kategóriában van még választék. Én idén vagy kétszer is voltam náluk nézelődni, de két ZX12-esen kivűl semmi emlitésre méltó nem volt, abból is a jobb állapotút épp akkor vettték meg. Egy kicsit elgondolkoztam azon is......
A mézes madzag a garanciáról meg a cseremotorról soknak bejön. Nem számolnak utánna, és ugy vannak vele hogy a magán személy ugyis át fogja baszni., Ennek mondjuk van is alapja..........
A hitelük szar, megint csak marketing duma hogy forintalapú meg állandó meg sajátjuk a hitel nem banki. De aha végig számolod a stabil forint alapú hitelüktől még a személyi kölcsön is jobb.
Nekem a fő gondom, hogy legalább 200000 HUF-tal magasabb az 1 millió forintos motornál az ár, ha hitelt szeretnél az még barátságtalanabbá teszi a képet.
Azt is számolgattam, de szintén nem volt szimpi.
Azoknak lehet elsősorban jó hely, akiknek nincs konkrét elképzelésük, mert jó esetben van választék és ha 1-2 százas ide-vagy oda nem számít, mert fontosabb a kényelmes ügyintézés, a nagy cégbe vetett bizalom, akkor jó eséllyel egymásra találhat eladó s vevő.
Sokan a hitellehetőség miatt mennek hozzájuk.
Engem még sem tudtak meggyőzni se akkor, se most...

Persze ha még mindig talpon vannak, akkor nem nevezhető elbaltázottnak a módszerük, hisz működik.