Én anno, rengeteg évvel ezelőtt XX-et vittem volna be hozzájuk eladni. A moci akkori piaci értéke 1.7-1.8 millió között volt, ők 1.3-at mondtak rá, feltéve, hogy kifogástalan állapotú, tehát nem kell rá költeni. Térdcsapkodós kacagás lett a vége részemről.
Idén voltam náluk motorvásárlási szándékkal. Brrr...
Mondjuk nem is értem, mit vártam, de a lényeg, hogy a kínálati áraik emberesek voltak, úgyhogy maradt a kéztől vásárlás.
Nem volt tervembe,csak ugy mentem nezelodni,mert amugy is ott volt dolgom.
Egzebbkent jo ketszazezerrel kerulnek tobbe a motorok,vgy megtobbe a piaci arhoz kepest.
Ha rám hallgatsz nem onnan veszel motort. A különbözetet meg vagy extrákra vagy jobb vételre vagy benzinre költöd. Ha csak egy százast teszel félre mondjuk vétel utáni nem várt vagy részben várt javitásra még akkor is jobban jársz. És nem biztos hogy szükség lesz rá.
Olajcserével mindenképp számolj, meg egy két aprósággal. Gumi, lánc lehetőleg legyen rendbe vagy ha gyanus bele kell alkudni. Azok huzósabbak egy ekkora teljesitményű gépnél. Fékbetét meg belefér ha ugy adódik, de egy akku is.
Ezt azért ne vedd készpénznek
Számolj utánna......Elég rendes felárral árusitanak a piaci árakhoz képest. Nem törvényszerű, hogy adott időn belül minden második vagy harmadik motorral egyértelműen visszavezethető probléma lesz, azt a két három darabot meg amelyikkel valóban gond van még igy is nagy haszonnal ingyen megjavitják, de akár ki is cserélik.
Én onnan vettem, de nem tőlük anno
A tulajjal egyeztem meg, de náluk volt már kirakva - így ott tudtam megnézni. Szerinted milyen átvizsgálást csináltak rajta? Vagy gondolod, hogy az eladás után fogják elvégezni?
Amig csak úgy kérdezősködtem a gép felől, nagyon kedvesek voltak, minden nagyon tuti, a legjobb vétel meg minden. Aztán benyögtem hogy a gazdival már megegyeztem, (majd háromszázzal olcsóbb ár volt az övé) rögtön ugy néztek mint a véresrongyra. Aztán mikor már nyélbeütöttük az üzletet, úgy kibaszták onnan a motort, hogy csak na. Valahonnan hátulról a koszból szállítottam el egy héttel később. Ráadásul az előző gazdáját is ők nyaggatták hogy vigye be oda - csak hát beszámittatni nem akarta.
Azért is kérdem ezt az átvizsgálás meg leszervizelés kérdést, mert nekem meg a régi gazdinka se mondta senki ott hogy ugyanmár fizessen bármit is, illetve fékbetét cserével kellett kezdeni, de ez benne volt az alkuban is. Na már most ha tőlük veszem meg, akkor akár azonnal tolhattam volna kifelé onnan.
Hát akkor az lesz hogy használom a blokkot amíg meg nem adja magát utána meg csereblokk. Meg akarom tartani, mert jó moci! Nem tudom van-e még egy olyan jó konstrukció mint a ZZR. A fékeken kívül mindennel meg vagyok elégedve.
ha benzin kerül az olajba, az előbb-utóbb mást is tönkretesz, és ezen aligha segít sűrűbb kenőanyag alkalmazása nézni kell egy jobb állapotú blokkot, ha mindenképp meg akarod tartani.
Hát ők többet kérnek a motorért, de valóban leszervizelik, ezt az is mutatja, hogy olyan garanciát vállalnak rá, ha x km-en belül megáll a motor akkor kimennek a helyszínre mentés szerviz, garanciában. Legalábbis régebben ez még ment az tuti.
A probléma csak annyi, hogy ha 2 év után azt mondja hogy HELÓ meghaltam akkor megéri e leamortizálni mégjobban, vagy érdemesebb lenne megválni tőle. Ha belefogok egy felújításba 200ezer alatt nem állok meg.
Olajat nem kell rá locsolni, viszont az olaj benzin szagú! Tehát a henger tuti kopott. Azt mondta a szerelő hogy ő 90%ra mondja hogy a henger kopottsága miatt van ez a veszteség, mert hogy nagyon egyenletesen kopottak. Nincs nagy differencia a hengerek között. Télen megejtünk egy szelephézagolást és akkor is kiderül pár dolog. És szerinted szinten meddig lehet szinten tartani ezt a kopottsági értéket? Szal hány évig használható még a motor és mit kell csinálni hogy az is maradjon? Sűrűbb olajcsere, esetleg mehetne bele nagyobb viszkozitású olaj (15W50)?
Az igazat megvallva nagyon szeretem a gépet, nagyon tetszik, keveset fogyaszt, jól megy, jól lehet vele túrázgatni. Nem szívesen válnék meg tőle. Ti mit gondoltok?
Akkor hol a probléma?Élvezd Vele a Motorozást!
"ez már olyan nagy költség lenne hogy simán veszek egy injektoros motort ha eladom a ezt" - ami könnyen lehet, hogy pont ugyanilyen értékeket produkál majd... attól, hogy fiatalabb, még simán lehet rosszabb állapotban.
egyébként nagyon nem mindegy, h mi okozza a nyomásveszteséget (henger, hengerfej?), és a tünetei sem. ha csak annyi történik, hogy ezrenként rá kell locsolni 3-4 deci olajat, én nem bántanám - ha más gond is akad, akkor már érdemes agyalni a csereblokkon vagy a motorcserén.
Az általunk ismert ZZR-600 ámerikában ZX6E, ez a képen valamikor 2004-2006 közt "jelent" meg, jól "bezavartak" ezekkel a nevekkel.
Azt hiszem csak amerikai piacon.
Sokan pl nem is tudják pontosan h a D az 1990-1992-ig volt, az E pedig 1993-2006. Japánban a 400-ast (E) még 2007-ig gyártották, egy évvel tovább mint a 600-ast. Amcsikkal beszélgetve meglepően hallották a ZZR modellekről amiket mi itt ismerünk: 250, 400, 500, 600, 1100, 1200 és 1400. Van egy jó fórum is, a www.zx6e.net, sok kép, leírás ... Nekem onnan segítettek beszerezni pár cuccot.
Idén voltam náluk motorvásárlási szándékkal. Brrr...
Mondjuk nem is értem, mit vártam, de a lényeg, hogy a kínálati áraik emberesek voltak, úgyhogy maradt a kéztől vásárlás.
Egzebbkent jo ketszazezerrel kerulnek tobbe a motorok,vgy megtobbe a piaci arhoz kepest.
Olajcserével mindenképp számolj, meg egy két aprósággal. Gumi, lánc lehetőleg legyen rendbe vagy ha gyanus bele kell alkudni. Azok huzósabbak egy ekkora teljesitményű gépnél. Fékbetét meg belefér ha ugy adódik, de egy akku is.
Számolj utánna......Elég rendes felárral árusitanak a piaci árakhoz képest. Nem törvényszerű, hogy adott időn belül minden második vagy harmadik motorral egyértelműen visszavezethető probléma lesz, azt a két három darabot meg amelyikkel valóban gond van még igy is nagy haszonnal ingyen megjavitják, de akár ki is cserélik.
Én onnan vettem, de nem tőlük anno
A tulajjal egyeztem meg, de náluk volt már kirakva - így ott tudtam megnézni. Szerinted milyen átvizsgálást csináltak rajta? Vagy gondolod, hogy az eladás után fogják elvégezni?
Amig csak úgy kérdezősködtem a gép felől, nagyon kedvesek voltak, minden nagyon tuti, a legjobb vétel meg minden. Aztán benyögtem hogy a gazdival már megegyeztem, (majd háromszázzal olcsóbb ár volt az övé) rögtön ugy néztek mint a véresrongyra. Aztán mikor már nyélbeütöttük az üzletet, úgy kibaszták onnan a motort, hogy csak na. Valahonnan hátulról a koszból szállítottam el egy héttel később. Ráadásul az előző gazdáját is ők nyaggatták hogy vigye be oda - csak hát beszámittatni nem akarta.
Azért is kérdem ezt az átvizsgálás meg leszervizelés kérdést, mert nekem meg a régi gazdinka se mondta senki ott hogy ugyanmár fizessen bármit is, illetve fékbetét cserével kellett kezdeni, de ez benne volt az alkuban is. Na már most ha tőlük veszem meg, akkor akár azonnal tolhattam volna kifelé onnan.
Pici segítségre volna szükségem: zzr600 első lánckerék szimeringem kimúlt és nem találok sehol Valaki tud infót ezzel kapcsolatban?
Akkor hol a probléma?Élvezd Vele a Motorozást!
egyébként nagyon nem mindegy, h mi okozza a nyomásveszteséget (henger, hengerfej?), és a tünetei sem. ha csak annyi történik, hogy ezrenként rá kell locsolni 3-4 deci olajat, én nem bántanám - ha más gond is akad, akkor már érdemes agyalni a csereblokkon vagy a motorcserén.
Azt hiszem csak amerikai piacon.
Sokan pl nem is tudják pontosan h a D az 1990-1992-ig volt, az E pedig 1993-2006. Japánban a 400-ast (E) még 2007-ig gyártották, egy évvel tovább mint a 600-ast. Amcsikkal beszélgetve meglepően hallották a ZZR modellekről amiket mi itt ismerünk: 250, 400, 500, 600, 1100, 1200 és 1400. Van egy jó fórum is, a www.zx6e.net, sok kép, leírás ... Nekem onnan segítettek beszerezni pár cuccot.