Ha a vezérlés biztosan a helyén van, nem korrodáltak a trafó és gyertyakábelek és a gyertyakép jó, valószínűleg szerelőhöz kell vinned - ez egy fokkal bonyolultabb, mint hogy "távgyógyítással" megoldható lenne.
Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni de nagyon nagyon kérlek titeket segítsetek. :(
Van egy zzr 400 asom ..... 3 hónapja szétvettem szelepeket csiszoltam kapott ujj hengerfej tömítést, ujj szelepszár szimeringet , és ki lett hézagolva ,ujj gyertyák, olaj hűtővíz gyertyakábel , azaz kicseréltem egy s mást, na mármost beindult járt leállítottam beindult de már csak 5 ezerig pörgött fel leállítottam, utána viszont már csak szivatóval indult be és ha levettem róla akkor le is ált. Ezekután levettem a karbisort m,egnéztem nem e ment tele piszokkal volt benne egy pci de tettem rá ujj szűrőt is és mégis gondolom a cső belsejéből, összeraktam beindult járt szépen kivittem az útra próbára még odafele a 400 méteren oké de vissza felé már szintén nem pörgött 5 től tovább, és hihetetlen de beindul alapjáraton ugymond ketyeg jeélenleg de 4,5,6 ezertől nem pörög tovább horkol és fullad . egyszerüen nem tudom mi baja van :( porlasztó? vagy a jeladó? sajnos nem tudom így lécci segítsetek , hozzá teszem ami fontos hogy mielőtt szétszedetem már akkor is csinálta ezt a dologt szóval nem csak most . A helyesírási hibák miatt elnézéseteket kérem . Előre is köszönöm Üdv: Honvéd
Nekem pl a bütykölés is kijutott, de betudható a viszonylag alacsony vételárnak. Miután megvolt a tisztességes karbantartás, kopp kopp. Elég jól egyben van a gép, nem kell szerelgetni. Bár ilyen idős motornál kb bármi előjöhet. Én nem vagyok elolvadva zzrtől de el kell ismerni, összességében jó gép. Nyújtja ugyanazt mint egy-két modernebb motor, és nem kell mélyen zsebbe nyúlni érte. Ha hajlandó vagy felülemelkedni néhány apróságon jó választás lehet. (azért vannak mechanikus zörejek, szerintem kicsit nehéz is) Szerintem 600 ast nézzél mindenképp, ma már én is belátom jobban jártam volna vele. főleg az alkatrészek miatt.
Sziasztok! 30 éves koromra motorozásra adtam a fejem, és ha az időjárás is úgy akarja, még novemberben zsebben is tudhatom a jogsit, így rövidesen az első motorral is elkezdek randizni. :) A sport-túra gépek tetszenek a leginkább, szóval ezek között nézelődtem, és elsőre az 50 LE környéke tökéletesen elégnek tűnik. Mivel 2 misit nem tudok hirtelen kiköhögni, ezért a CBR500R-t nem hinném, hogy hazaviszem. :) Szóval nézelődtem alacsonyabb árszegmensekben, így jutottam el a ZZR400-hoz, és ehhez a fórumhoz. A motor maga nagyon tetszik, és a hozzászólásokat olvasva az érzelmi kötődés is könnyen kialakulhat a típussal, amire hajlamos is vagyok. Az 1520 oldalon nyilván sokan megkérdezték, hogy jó-e a motor, kezdő motornak ajánljátok-e, így nem akartam ezzel kezdeni, visszaolvastam picit. Megtaláltam a ZZR történelem cikket, el is olvastam. Szóval számomra nem kérdés, hogy tényleg jó választás lehet, ha jól érzem magam a nyergében, akkor az egy gyönyörű barátság kezdete lehet.
Nézegetve a hirdetéseket vannak is érdemes példányok a piacon, és hát látom, hogy itt is lehetne rögtön egy szerencsés választást is tudhatnék magamnak by karakk. Viszont mivel most kb. egy ilyen motor árát ruhára költöttem, valszeg csak tavasszal jutok vásárlásig, addigra meg ő elkél.
Naszóval azért egy megerősítést csak kérnék tőletek, hogy mennyire jó választás a ZZR abból a szempontból, hogy bütykölni nem szeretném, csak menni vele. Van-e jó szervízháttere, megbízható-e hosszútávon, stb.
Ez nem lehet kérdés :D V4-es fogaskerék vezérelt, fél lengőkaros túrázásra jól használható masina, a világ egyik legszebb motorhangjával :) (Persze ez csak az 800FI-ig van így mert az új már V-Tech és az láncos vezérlést kapott :( )
Remélem,senkit nem untatok az irományommal!Eddig minimum 10 Motorkerékpár volt a tulajdonomban,különfélék,mindet szerettem,a nálam töltött idő alatt mind szép lett,(vagy csak az én szememben)A ZZR mégis más,amikor megláttam,elhatároztam,hogy egy ékszert építek Belőle!Neki is láttam,aztán külföldre kerültem,és a tervem fellelhető,de csak nyomokban,ennek ellenére elmondhatom,jobb Motoron még nem ültem!A H.egy kb.6 éves álom beteljesedése,akkor számomra megfizethetetlen volt,beleszerettem elsősorban a hangjába.Ha kihagytam volna,akkor talán örök vágy maradt volna.Egyenlőre szokjuk egymást.Mi lesz belőle?Nem tudom,minden döntésed utólag derül ki,hogy jó volt,vagy nem.Kösz,hogy úgy gondolod,hogy jól jár Vele Valaki!Remélem!Nem hibátlan,de nagyon szerethető!Egyenlőre nem is tudom elképzelni,hogy bemelegítés után elindul,és nélkülem.....
Alapjaiban véve egy korszerűbb technika. Nem biztos hogy annyival többet ér mint amennyivel többet kérnek érte, viszont mindenképp értéktartobb. Vitathatatlanul jobb a fék és a futómű, jobban viselkedik és kevésbé farasztobb a kanyargós helyeken, könnyebbnek tűnik pedig nem az sulya alapján. kezes motor és könnyű megszokni. Jó a szivato mentesség is
Igen, tegnap elhoztam. Nem nagyon tudtunk semmibe se belekötni, nagyon egyben van, gyári idomok sérülés nélkül. Egyedül a gumik tropák rajta. Láncon kell állítani meg 2 új gumi, karbiszinkron, gyertya csere, olaj+szűrő, aztán haver mehet vele tavasszal.
Szerintem ez fix töltéses csak akkor megy ha jár a motor. Apám motorján (Virago 535) olyan az AC, hogy gyújtásra rakja hallod hogy tölt aztán abba hagyja. Nekem a ZZR-en Akkor látom, hogy folyik a benzin ha jár a motor.
Van egy zzr 400 asom ..... 3 hónapja szétvettem szelepeket csiszoltam kapott ujj hengerfej tömítést, ujj szelepszár szimeringet , és ki lett hézagolva ,ujj gyertyák, olaj hűtővíz gyertyakábel , azaz kicseréltem egy s mást, na mármost beindult járt leállítottam beindult de már csak 5 ezerig pörgött fel leállítottam, utána viszont már csak szivatóval indult be és ha levettem róla akkor le is ált. Ezekután levettem a karbisort m,egnéztem nem e ment tele piszokkal volt benne egy pci de tettem rá ujj szűrőt is és mégis gondolom a cső belsejéből, összeraktam beindult járt szépen kivittem az útra próbára még odafele a 400 méteren oké de vissza felé már szintén nem pörgött 5 től tovább, és hihetetlen de beindul alapjáraton ugymond ketyeg jeélenleg de 4,5,6 ezertől nem pörög tovább horkol és fullad . egyszerüen nem tudom mi baja van :( porlasztó? vagy a jeladó? sajnos nem tudom így lécci segítsetek , hozzá teszem ami fontos hogy mielőtt szétszedetem már akkor is csinálta ezt a dologt szóval nem csak most . A helyesírási hibák miatt elnézéseteket kérem . Előre is köszönöm Üdv: Honvéd
Nekem pl a bütykölés is kijutott, de betudható a viszonylag alacsony vételárnak. Miután megvolt a tisztességes karbantartás, kopp kopp. Elég jól egyben van a gép, nem kell szerelgetni. Bár ilyen idős motornál kb bármi előjöhet. Én nem vagyok elolvadva zzrtől de el kell ismerni, összességében jó gép. Nyújtja ugyanazt mint egy-két modernebb motor, és nem kell mélyen zsebbe nyúlni érte. Ha hajlandó vagy felülemelkedni néhány apróságon jó választás lehet. (azért vannak mechanikus zörejek, szerintem kicsit nehéz is) Szerintem 600 ast nézzél mindenképp, ma már én is belátom jobban jártam volna vele. főleg az alkatrészek miatt.
Jólét!
Nézegetve a hirdetéseket vannak is érdemes példányok a piacon, és hát látom, hogy itt is lehetne rögtön egy szerencsés választást is tudhatnék magamnak by karakk. Viszont mivel most kb. egy ilyen motor árát ruhára költöttem, valszeg csak tavasszal jutok vásárlásig, addigra meg ő elkél.
Naszóval azért egy megerősítést csak kérnék tőletek, hogy mennyire jó választás a ZZR abból a szempontból, hogy bütykölni nem szeretném, csak menni vele. Van-e jó szervízháttere, megbízható-e hosszútávon, stb.
Miert választotad azt a markrt,tipust ?
érdeklődnék mi a véleményed a Hondáról a Kawa után ?
Igen, tegnap elhoztam. Nem nagyon tudtunk semmibe se belekötni, nagyon egyben van, gyári idomok sérülés nélkül. Egyedül a gumik tropák rajta. Láncon kell állítani meg 2 új gumi, karbiszinkron, gyertya csere, olaj+szűrő, aztán haver mehet vele tavasszal.
Bocsánat, hogy nem írtam korábban, de nem nagyon ültem le a gép elé a napokban. Meg is vettétek végül, hogy lekerült a hírdetés?
Az előtte levő benzinszűrőt nem ártana kicserélni