Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Benzinpumpa mi más :)
Szia!

A segítséged szeretném kérni!

Cimbivel holnap megyünk 6-os ninját nézni/venni. Ezt nézte ki magának:

http://www.kepesmotor.hu/kawas...

A szokásos dolgokon(lánc,fék,váz,stb) kívül van még vmi extra amire érdemes a kis ninjánál figyelni vételkor?

Bármilyen tippnek örülök!
Sziasztok!

A 400-as zzr-en a vákuumcsapból a karburátor felé tartó üzemanyagcső belemegy egy szűrőn át valamiféle szivattyúszerű alkatrészbe. (2 kábel megy bele, gyújtás ráídva 2,4mV feszültséget mérek, motort be nem indítva.) Ez mi lenne?
Köszönöm a segitségeteket!
Mindenképpen utánna nézünk.
Szép napot,
Zoli
A dobozra Japán volt írva. Nem tudom mi lehet vele, reméljük meg tudunk okozni egy garanciát mert 5600km elég gyenge teljesítmény egy NGK-tól
Néha meg kell hajtani, hogy tisztuljon, ez is okozhatta ezt a problémát.
Látszik is a videón, hogy a szikra nem a középelektróda és a test elektróda között jön létre, hanem szigetelő talp és a testelektróda között ugrál össze vissza. Valószínűleg repedés miatt. Több mint valószínű francia NGK gyertya lehet.
Sűrűn előfordul, hogy a szikra megvan, megfelelő vizuálisan, viszont gyenge a teljesítménye.
Itt egy videó a gyertya működéséről. 5600km alatt mind a négy ezt csinálja. Egyszer elszállt kettő valamikor 2500-3000km körül és most 5600km után a másik kettőnek is vége. Mind a 4 ezt csinálja. http://youtu.be/onZvAfktAsk
Helo, a fektarcsaim a veget jarjak, kozel a 3,5 mm minimumhoz, ha tudtok valami jo alkatresz boltot akik esetleg kulfoldre (szlovakia) is postaznak es nem megy ra a gatyam akkor ide vele . Vagy esetleg jo allapotu hasznalt tarcsakat is vennek. Egyebkent 66ezer km van a gepbe nemtudom mennyire lehet realis egy 93 evjaratnal de a fektarcsak eredetinek tunnek, nektek mennyi km alatt koptak el?
NGK gyertyánál egy dolgot mindig meg kell nézni: A dobozán ne a Made in France felírat legyen...
Én már sokszor jártam így, ugyanezzel a márkával
Utána járok hogy biztos a gyertya rossz-e és a beszerelésről is előkerítem a számlát . 2013.02.05 -én állították ki a számlát a gyertyáról. Honnan tudom megállapítani, hogy tényleg a gyertya hibásodott meg ilyen rövid idő alatt? Gondolkoztam, hogy valami tönkre tette a gyertyát, de ha rossz a trafó akkor nincs szikra és nem a gyertya megy tönkre.
Szamla, hogy nem te ugyeskedted belee, hanem szerelo, ez a gari alapja. Es nem, nem tudok rola, h nem szervizbenlett beepitve ;)
Szét szedem, átnyálazom a rendszert aztán meglátjuk van-e valami más hiba. Beszerelési papírok? Hát az meg mi?
sajna én is jártam már így, annyival bővítve, h kint, szabadon frankón leadta a szikrát, de nyomás alatt, a hengerben már nem, s mindezt 1-2000 km után.
ha minden egyéb hiba kizárva Nálad (kábelek, rossz trafó, érintkezési bibik, stb.), nyugodtan küldd vissza a rossz gyertyákat egy borítékban a beszerelési papírokkal, és ha valóban vmilyen gyártási hiba, azonnal cseréljük gariban, nem kérdés.
SCALARE

Az én mocimban NGK CR9EK gyertya volt. 10000km nél történt az alábbi.

Szívatót ráhúztam, indítózás, 1-1 dadogás majd csak a önindító forgatja a dugattyút, néma csend.Kiszedtem a gyertyákat mind a 4 láthatóan benzines volt.
Megtisztítottam a gyertyát levegőztettem a hengert, vissza, indítás ismét semmi, + kipufogó durranás. A gyertyák ismét benzinesek..

A megoldás négy új gyertya volt. Azt a magyarázatot kaptam, hogy az aktuális nyomáson már nem adta le a megfelelő szikrát..?
Azóta kiválóan működik.

Gondolatom, hogy valami SZAR széria volt ebből a gyertyából...
Kutyától vettem csak nem volt hamis
Scalare,

NGk gyertyát (is) hamisítják...
Nagy kérdés! Mitől tud egy NGK gyertya 5600km alatt tönkre menni? A múltkor rosszalkodott a motor nem indult, szét kaptuk szikra össze vissza van 2 gyertyán. Tartalék gyertyából betettünk a helyére pöcröff indul a gép. Hétvégén voltam motorozni barátnőmmel, zömében 60-80-al mentünk. Nézelődős kirándulós tempóban. A leggyorsabb 110 volt. Hazajöttem begurultam az udvarba és érdekes lett az alapjárat szép lassan esett lefelé. Gondoltam semmi gond csak pillanatnyi elmezavar, mert nem volt gond a motorral útközben. Ma reggel mennék el. Indítom a motort semmi. Szét szedtem, mondom ez gyertya lesz tuti. Gyertya ki az egyiken semmi a másikon halvány. Volt még 2 tartalék, az egyik szépen adott szikrát a másik elégségesen. Betettem, moci beindul bár szerintem 3 hengerrel. Alapjárat elkezd esni motor megáll nem indul. Kb 1 óra szerelés bőrnadrágban(a remény hal meg utoljára) 3 agyvérzés és nem tudom miért Most vettem hozzá télre cuccot több mint 40e-ért gyertya sort most nem tudok hozzá venni, szóval a szép idő kínozni fog :( Ha tudok újat venni nem szeretném megölni. Mi csinálhatta ki. 5600km elég kis élettartam. Ha 56e lenne benne azt mondom, hogy természetes, hogy kipurcan. Már arra is gondoltam, hogy nem szereti ha alacsony fordulaton használom. 8e fölé nem nagyon megy a fordulatszám mérő, 9e ha sietek de attól hogy kicsi a fordulat miért halna meg a gyertya :( Nem tudom mi a fene lehet
Gondolom!
inkább Veletek lettem volna ...
Tedd azt!
Világjáróóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!
... Én meg majd irigykedek