Üdv!Ha a generátortól a feszültség szabályozóig jövő 3 sárga vezetékre rádugom a szakadásvizsgálót és testel mindhárom,akkor zárlatos a generátor?Elindultam ma a motorral,volt kevés töltésem,úgy 13,5 V körül.Egy óra motorozás után semmi töltés.
szia, mire vagy kíváncsi? az útvonal hasonló lesz, mint a 2011-es Tátra kerülés alkalmával, a többi pedig kb. úgy áll, ahogy a leírásban is szerepel.
nézd át, és szólj, ha kérdés van, hamarosan foglaljuk a szállást!
Frissen vásárolt ZZR500 - asomat rendbe tetettem Tóth Gyulával,akiről csak jókat tudok mondani.
Bátran ajánlom mindenkinek. Korrekt ár tisztességes munka.
Itt is szeretnék Neki köszönetet mondani a munkájáért.
Köszönöm Gyula !
Nincs meg a hiba forrása. Szétszedtem a kormánykapcsolót, hogy megnézzem mi a gond. Le kapcsoltam mindent, mondván bekapcsolgatásnál kiderül mi a rossz. A vezetékekkel nincs baj sehol nem ér össze semmi. Szépen bekapcsoltam mindent és működik... Nem tudom mi volt a baj, de vagy a kis manók megcsinálták az éjjel, vagy a szétszedést akarta. Hosszú távon szerintem az lenne a legjobb ha a kormánykapcsoló vezetékszakaszát kicserélnénk új vezetékekre. (Valószínűleg ez is fog történni, megbeszélem apámmal, ő a szaki)
A jobbos kormánykapcsolóban lesz a hiba. Széthúztam a csatlakozókat és elkezdtem össze dugni. Elsőre a kormánykapcsolót tettem rá és egyből leverte. Elfogyott a bizti, meg holnap reggel hajnalba kelek meló miatt, de holnap veszek egy marék biztosítékot és reméljünk meg tudom csinálni, de ettől még szerelőt kap ahogy el tudom vinni.
Csinald a kovetkezot: Abba a biztositekba ami kieg tegyel egy 55W-os izzot vagy esetleg 2-ot. Az izzo vilagitani fog mivel zarlat van valahol. Ezutan szepen egyenkent lehuzgalod a fogyasztokat ugymint hatso lampa, iranyjelzo rele, kormanykapcsolok stb stb....mikor a lampa elalszik ott a hiba. A fesszabalyzo abban az esetben a ludas ha megy ra gyujtas vezetek ha nem es zarlatos akkor a fobiztit lovi ki.
próbáld meg hogy lehúzod a feszszabályzót és akkor elolvad-e a biztosíték
nekem csinált hasonló jelenséget a Hondám és akkor a feszszabályzó volt a ludas
Történt egy "kis" probléma... A múltkor rosszalkodott a féklámpa kapcsolóm és mikor féket húztam egy idő után ellőtte a rendszer a főbiztosítékot. Sikerült megoldani a dolgot egy kis takarítással és biztos ami fix újra szigeteltem a vezetékeket. Azóta több mint 300km-t mentem. Ma felültem a motorra gyújtásra tettem, nyomtam egy önindítót és 1 forgatás után sötétség, na mondom probléma megint biztosíték. Gondolván pillanatnyi elmezavar, kicseréltem a biztosítékot, aztán gyújtásra tettem a motort és nem telt bele 2 mp-be szinte azonnal a kulcs elfordítása után, elégette a biztosítékot. Na most a helyzet az, hogy ez már meg haladja azt amit itthon is elvégezhető feladatnak tartok. Bár apám villanyszerelő és látott már ilyet én elviszem valakihez, hogy tegye rendbe a gépet. A célom az, hogy mikor elhozom a motort olyan állapotban legyen, hogy nyugodt szívvel elindulhassak vele több 100km-re vagy akár külföldre is. A műveletre 50-70eFt-ot tudnék szánni. Kérdés, hogy vigyem el valami Kawasaki szakihoz, vagy dobjam át ide 18km-re tasiékhoz? Legutóbb hozzá vittem, ő tette rendbe a karbikat meg a szelep hézagot. Szerintetek mit csináljak? Vigyem a "tapasztalt öreghez" vagy inkább toljam be egy Kawasaki mesterhez, aki esetleg drágábban rakja rendbe? Most vasárnap mennék motorozni és kidöglik a motor... Ez így ebben a formában tarthatatlan.
Ex-zizisek is jöhetnek?
Meddig kell eldönteni,a részvételünket!
nézd át, és szólj, ha kérdés van, hamarosan foglaljuk a szállást!
esetleg engem is érdekelne a dolog!De bővebb infót,hol tudhatnék meg?
Frissen vásárolt ZZR500 - asomat rendbe tetettem Tóth Gyulával,akiről csak jókat tudok mondani.
Bátran ajánlom mindenkinek. Korrekt ár tisztességes munka.
Itt is szeretnék Neki köszönetet mondani a munkájáért.
Köszönöm Gyula !
nekem csinált hasonló jelenséget a Hondám és akkor a feszszabályzó volt a ludas