Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húúúúú!Megpróbálom!Nálam az a gáz,hogy kedd,szerda körül látom biztosra hogy haza tudok-e jönni péntekre!
nincs márkagőg - jöhetnek, csak időben szóljanak róla
Szia!

Ex-zizisek is jöhetnek?
Holnap nem jön senki gurulni? Dobogókő a végcél, rövid a táv, de utána még mehetünk kinek hogy van benzine és kedve :)
ha nincs töltésed, előbb a fesz.szabályzónál kutakodj: száz esetből 99-szer ott van a hiba...
Üdv!Ha a generátortól a feszültség szabályozóig jövő 3 sárga vezetékre rádugom a szakadásvizsgálót és testel mindhárom,akkor zárlatos a generátor?Elindultam ma a motorral,volt kevés töltésem,úgy 13,5 V körül.Egy óra motorozás után semmi töltés.
ok, ha tudsz, kérlek hétfőig jelezz, akkor hívjuk a szokásos szállásadónkat a létszámmal.
Így már nem sok kérdésem maradt!Köszönöm!
Meddig kell eldönteni,a részvételünket!
szia, mire vagy kíváncsi? az útvonal hasonló lesz, mint a 2011-es Tátra kerülés alkalmával, a többi pedig kb. úgy áll, ahogy a leírásban is szerepel.
nézd át, és szólj, ha kérdés van, hamarosan foglaljuk a szállást!
Szia kutya!
esetleg engem is érdekelne a dolog!De bővebb infót,hol tudhatnék meg?
Titusz a Kawasakiba, szerintem nem okoz gondot neki.
Sziasztok !

Frissen vásárolt ZZR500 - asomat rendbe tetettem Tóth Gyulával,akiről csak jókat tudok mondani.
Bátran ajánlom mindenkinek. Korrekt ár tisztességes munka.
Itt is szeretnék Neki köszönetet mondani a munkájáért.
Köszönöm Gyula !
Nincs meg a hiba forrása. Szétszedtem a kormánykapcsolót, hogy megnézzem mi a gond. Le kapcsoltam mindent, mondván bekapcsolgatásnál kiderül mi a rossz. A vezetékekkel nincs baj sehol nem ér össze semmi. Szépen bekapcsoltam mindent és működik... Nem tudom mi volt a baj, de vagy a kis manók megcsinálták az éjjel, vagy a szétszedést akarta. Hosszú távon szerintem az lenne a legjobb ha a kormánykapcsoló vezetékszakaszát kicserélnénk új vezetékekre. (Valószínűleg ez is fog történni, megbeszélem apámmal, ő a szaki)
A jobbos kormánykapcsolóban lesz a hiba. Széthúztam a csatlakozókat és elkezdtem össze dugni. Elsőre a kormánykapcsolót tettem rá és egyből leverte. Elfogyott a bizti, meg holnap reggel hajnalba kelek meló miatt, de holnap veszek egy marék biztosítékot és reméljünk meg tudom csinálni, de ettől még szerelőt kap ahogy el tudom vinni.
Csinald a kovetkezot: Abba a biztositekba ami kieg tegyel egy 55W-os izzot vagy esetleg 2-ot. Az izzo vilagitani fog mivel zarlat van valahol. Ezutan szepen egyenkent lehuzgalod a fogyasztokat ugymint hatso lampa, iranyjelzo rele, kormanykapcsolok stb stb....mikor a lampa elalszik ott a hiba. A fesszabalyzo abban az esetben a ludas ha megy ra gyujtas vezetek ha nem es zarlatos akkor a fobiztit lovi ki.
Lehúztam és úgyis, bár sokkal kisebb biztit tudtam csak betenni mert a nagyok elfogytak.
Megpróbálom, de már csak 15A-es biztim van és a fesszabomat néztem mikor kerestem a sérülést, tűzősaruval van megcsinálva -_-
próbáld meg hogy lehúzod a feszszabályzót és akkor elolvad-e a biztosíték
nekem csinált hasonló jelenséget a Hondám és akkor a feszszabályzó volt a ludas
Levettem a burkolatot hátha látok egyértelmű sérülést, de nem vagyok olyan szerencsés, hogy csak ennyi lenne.
nem motorszerelő kell neki, inkább egy autóvillamossági szaki. ki kell mérni hol a hiba, cserélni a hibás részt, és jó idő.
Történt egy "kis" probléma... A múltkor rosszalkodott a féklámpa kapcsolóm és mikor féket húztam egy idő után ellőtte a rendszer a főbiztosítékot. Sikerült megoldani a dolgot egy kis takarítással és biztos ami fix újra szigeteltem a vezetékeket. Azóta több mint 300km-t mentem. Ma felültem a motorra gyújtásra tettem, nyomtam egy önindítót és 1 forgatás után sötétség, na mondom probléma megint biztosíték. Gondolván pillanatnyi elmezavar, kicseréltem a biztosítékot, aztán gyújtásra tettem a motort és nem telt bele 2 mp-be szinte azonnal a kulcs elfordítása után, elégette a biztosítékot. Na most a helyzet az, hogy ez már meg haladja azt amit itthon is elvégezhető feladatnak tartok. Bár apám villanyszerelő és látott már ilyet én elviszem valakihez, hogy tegye rendbe a gépet. A célom az, hogy mikor elhozom a motort olyan állapotban legyen, hogy nyugodt szívvel elindulhassak vele több 100km-re vagy akár külföldre is. A műveletre 50-70eFt-ot tudnék szánni. Kérdés, hogy vigyem el valami Kawasaki szakihoz, vagy dobjam át ide 18km-re tasiékhoz? Legutóbb hozzá vittem, ő tette rendbe a karbikat meg a szelep hézagot. Szerintetek mit csináljak? Vigyem a "tapasztalt öreghez" vagy inkább toljam be egy Kawasaki mesterhez, aki esetleg drágábban rakja rendbe? Most vasárnap mennék motorozni és kidöglik a motor... Ez így ebben a formában tarthatatlan.
Jól van, de majd megkínállak Titeket is!
arra CSAK TE fened a fogad
Oké! Arra már én is fenem a fogam!
persze, öt-hat motorral már simán. a többi lusta meg jó lemarad a Tátra Teáról