eladással kapcsolatban keress fel a gewehr2@freemail címen.Tervezem az eladását de nem minden áron megfelelő ár értékében vihető
A gép 2003.09 forgalomba helyezésű minden papírja megvan nyomon követhető. szalon állapot hibátlan esztétika + motorikus rész.
Mondhatnám úgy is ,hogy szinte új. A motor e7 1999-2000 gyártású ,2003. 09. beüzemelésű. A többit ha esetleg emailen megkeresel.
üdv Tomi
Szia! Ha gondolod egyszer össze futhatunk valahol és megcsodálhatjuk egymás gépeit:) Jónak nem vagyok elrontója!
Amúgy már tudod az emailcímem ott is megbeszélhetünk valami zzr es bulit:)[O01üdv T
ui .Nekem sem az első zzr-em hanem 4ik,:)
vannak a motoron zsírozók (remélem így hívják őket , pl a beszúrt képen három darab), tudja valaki mennyi van összesen, milyen sűrűséggel kell újratölteni, mivel pontosan. Esetleg valakinek rajza, hol melyik helyezkedik el?
Szerviz lista, hivatalos van? Mikor mit kell cserélni, megnézni, hány km-enként ...
Kattints rá a nick névre jelen esetben tHUNder bal felső sarok piros.
kinyílik, személyes adatok és ott megtalálod, ez az adatlap ami jó ha ki van töltve mindenkinek!
+ ide lehet képeket feltölteni, ha nem magadról legalább a motorodról...
Sziasztok immáron csak irigy szemlélődő vagyok itt a motorosok között .. Ha valaki tud ,hall, lát valami komolyabb nagy zizit vagy hasonló gépszörnyet az kérem jelezze megköszönöm
Valakinek van Szatunás plexije? Milyen? Beszéltem velük és tudnak csinálni túra plexit is és ugyanannyi az ára mint a sima 14900Ft a víztiszta. Szerintem rendelni fogok náluk túra plexit.
Nem, Ha egyszer megérik a döntés,olcsóbbat vennék,kevesebb mint féláron vannak 30-e km.-el,Ő a Német Ebay-on láttam majd 1500 minimálárral,igaz licit még nem volt Rá,úgy írta,igény esetén új karburátor sorral.Hát igazi kincs!Az én 4-kilósomba jelen pillanatban 60600-km-van,meg amennyiről nem tudok,és maximálisan meg vagyok Vele elégedve,nagyon szeretem!A riasztóról a hozzászólásokat Mindenkinek köszönöm!
Jó kis videó :) Izgatott vagyok szeretek technikás pályán kanyarogni, de kicsit parázok, nehogy kiderüljünk ,hogy nem is tudok motorozni. Hétvégén havernak megmutattam parkolóba, hogy miért van a csizma orrán koptató :) Aztán az ő 600-as XR supermotojával is megmutattam, hogy le lehet tenni a nagy endúró lábtartóját is sm szettel :)
Készülj a péntekre el ne felejtsd, 9-re kell menni a Hungaroringhez, előző nap megbeszéljük, hogy hol találkozunk, és menjünk együtt, én tudom az utat, csak össze szedjük a csajokat is.
Kis ízelítő!
Epitettem be mar nehany tavinditos riasztot de azok nem inditottak ha nem uresbe volt. Ha jol emlekszem akkor relevel volt reteszelve. Amikor meg lerakod a mort akkor csak egy csepptoltot kell raakasztani ami egyebkent is ajanlott az aksit kondiban tartani.
Ez ugyan ott a parton, ahol a nagy ZZR találkozót tartottuk anno.
Ja és a Balatont mindenkinek ajánlom, olyan tiszta volt, jó 2 méterre simán lelátni, a vízbe... az ételek finomak voltak, sajnos az árak lefelé nem, csak felfelé változtak...
Nekem is van szinte a kezdetek óta, és semmi bajom vele.
Lemeríti az aksit... használni kel a motort és nincs gond.
Legalább is én hál istennek semmi negatívumot nem tapasztaltam, viszont az utcán nem ülnek rá a gyerekek, nem borogatják, csak visítva elszaladnak,mert megijednek a hangjától! Pedig az enyém nem is olyan hangos...
A táv indítózást nem ajánlom!
Nagyon kell figyelned, hogy mindig üresbe tedd le. Azért nem is terjedt el ez a fajta annyira, az elején sok legenda volt, hogy ment a jaszkarizás, a motor meg elindult, és össze vissza tört, mert sebességben hagyták...
nálunk sokféle volt a csapatban, de elég sok bajlódott az áramellátással - hosszú (több hetes) állás után megette a vas kis akksiját. inkább a külső áramforrásról működőkre voksolnék, riasztós tárcsazár, ilyesmi.
A gép 2003.09 forgalomba helyezésű minden papírja megvan nyomon követhető. szalon állapot hibátlan esztétika + motorikus rész.
Mondhatnám úgy is ,hogy szinte új. A motor e7 1999-2000 gyártású ,2003. 09. beüzemelésű. A többit ha esetleg emailen megkeresel.
üdv Tomi