Nekem is produkált hasonlót, azt nézd meg, hogy a túlfolyó tartályban a víz alapjáraton nem buborékozik e, mert akkor hengerfejes, nálam ezt diagnosztizálták, be lett síkolva, tömítéscsere stb, utána ugyanezt csinálta, a szerelő már lemondott róla, és a végére kiderítettem, hogy a termosztát volt a hibás, a kupak tömítő gyűrűje megadta magát az idő vas fogának...
A hengerfejezés kivétel nézd végig a dolgokat...
Remélem tudtam segíteni...
Legközelebb ha a piros közelébe járok csekkolom, most ügye már láttam hátul a vizet, meg az órán a helyzetet, egyből lelőttem a szerkezetet, hallani nem hallom, látni nem láttam.
Gondolom hogy menni kellett, kellene neki.
Sziasztok! 2 hónappal ezelőtt megvettem életem első Kawasakiát. 94-es évjárat. Sajnos máris egy problémám adódott. Kuplungot kell cserélnem. A segitségetekre lenne szükségem. A 600as ZZR kuplungja passzolni fog? Köszi a segitséget! :)
Egy kérdés a mai városi araszolásba a zizi felforralta vizet. egy kicsit kiengedett a túlfolyón, meg is álltam, amúgy minden rendben vele. Csak kérdés ez mennyire normális? ott a ventillátor, azt gondolnám hűtse magát, na meg ma nem is volt annyira egetrengető meleg.
Oké dugó 4-6 villamos felújjítás nem volt egyszerű. Legutóbb túrázáskor szépen alacsonyan tartotta a hőt, no de volt menetszél is rendesen.
én most vettem nemrég, nagy tapasztalatom nincs vele,
annyi hogy sokat állt kb. 1 évet és foglalkozni kellet vele.
egy kari szinkron hiányzik mert hidegen leállogat, melegen ha odahúzod neki sok anyagot kap a fűst arról árulkodik.
amúgy nem volt még kawasakim annyira nem ismerem.
Most vasárnap elmennénk pár ismerőssel kerülni egyet. Nem tudom hányan sikerül össze jönni. Csak egy rövid gurulás lesz. Szokványos útvonal semmi extra. Budaörs, Bicske, Zsámbék, Tinnye,Dobogó kő. Kb ilyesmi útvonal, de ez nagyon képlékeny. Csak egy jó hangulatú kényelmes gurulás. Esetleg Egomban elvonulhatunk a parkoló sarkába kicsit, gyakorolni a szűk fordulókat a fincsi meleg aszfalton :) Ha esetleg valakit érdekel jelezze és írok pontosabb infókat. (Most vasárnap 7. )
az a vas - ha tényleg 96-os, és nem csak a papírja - évente 2-3 ezer kilométert futott. ez átlag alatti érték, vagyis készülj fel rá, hogy valójában több lesz benne, ha az óra ennyit is mutat.
egyébként nem sok a futás, ennél lényegesen több kilométerrel is járt már közöttünk hibátlan ZZR, csak az előző gazdán múlik, hogy milyen állapotban van.
A motornak nem sok, de volt e törve, rendesen szervizelve (olaj, olajszűrő), mennyire volt "hajtva", kuplung fog e szépen vagy átcsúszik. Az hogy évjárat és km nem sokat árul el. Szerintem.
Meddig kell leadni a jelentkezést?
Nekem is produkált hasonlót, azt nézd meg, hogy a túlfolyó tartályban a víz alapjáraton nem buborékozik e, mert akkor hengerfejes, nálam ezt diagnosztizálták, be lett síkolva, tömítéscsere stb, utána ugyanezt csinálta, a szerelő már lemondott róla, és a végére kiderítettem, hogy a termosztát volt a hibás, a kupak tömítő gyűrűje megadta magát az idő vas fogának...
A hengerfejezés kivétel nézd végig a dolgokat...
Remélem tudtam segíteni...
Gondolom hogy menni kellett, kellene neki.
Oké dugó 4-6 villamos felújjítás nem volt egyszerű. Legutóbb túrázáskor szépen alacsonyan tartotta a hőt, no de volt menetszél is rendesen.
annyi hogy sokat állt kb. 1 évet és foglalkozni kellet vele.
egy kari szinkron hiányzik mert hidegen leállogat, melegen ha odahúzod neki sok anyagot kap a fűst arról árulkodik.
amúgy nem volt még kawasakim annyira nem ismerem.
Kawasaki ZZR D 400-as henger érdekelne dugókkal gyűrűkkel.thx.
Az enyém 91-es 78000-km. A váltó működik egy kicsit nehézkese,de csak 1-2-es sebességnél!
egyébként nem sok a futás, ennél lényegesen több kilométerrel is járt már közöttünk hibátlan ZZR, csak az előző gazdán múlik, hogy milyen állapotban van.
Tutilámpa
amit a képen látsz csak a dobozok kétségesek, azt amúgy is megtartanám kb 320 €
természetesen a váz papírokkal...