Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

minél előbb, h közös szálláson tudjunk szobát foglalni.
Ennyien elindulunk? Hogy készüljek a jövő hét vége tervezésében?
Szia Kutya!

Meddig kell leadni a jelentkezést?
Szia!

Nekem is produkált hasonlót, azt nézd meg, hogy a túlfolyó tartályban a víz alapjáraton nem buborékozik e, mert akkor hengerfejes, nálam ezt diagnosztizálták, be lett síkolva, tömítéscsere stb, utána ugyanezt csinálta, a szerelő már lemondott róla, és a végére kiderítettem, hogy a termosztát volt a hibás, a kupak tömítő gyűrűje megadta magát az idő vas fogának...

A hengerfejezés kivétel nézd végig a dolgokat...
Remélem tudtam segíteni...
Legközelebb ha a piros közelébe járok csekkolom, most ügye már láttam hátul a vizet, meg az órán a helyzetet, egyből lelőttem a szerkezetet, hallani nem hallom, látni nem láttam.
Gondolom hogy menni kellett, kellene neki.
Ventilátor bekapcsolt?
Sziasztok! 2 hónappal ezelőtt megvettem életem első Kawasakiát. 94-es évjárat. Sajnos máris egy problémám adódott. Kuplungot kell cserélnem. A segitségetekre lenne szükségem. A 600as ZZR kuplungja passzolni fog? Köszi a segitséget! :)
Egy kérdés a mai városi araszolásba a zizi felforralta vizet. egy kicsit kiengedett a túlfolyón, meg is álltam, amúgy minden rendben vele. Csak kérdés ez mennyire normális? ott a ventillátor, azt gondolnám hűtse magát, na meg ma nem is volt annyira egetrengető meleg.
Oké dugó 4-6 villamos felújjítás nem volt egyszerű. Legutóbb túrázáskor szépen alacsonyan tartotta a hőt, no de volt menetszél is rendesen.
Engem lehet érdekelne , bár a szombat esti program kissé befolyásolja
én most vettem nemrég, nagy tapasztalatom nincs vele,
annyi hogy sokat állt kb. 1 évet és foglalkozni kellet vele.
egy kari szinkron hiányzik mert hidegen leállogat, melegen ha odahúzod neki sok anyagot kap a fűst arról árulkodik.
amúgy nem volt még kawasakim annyira nem ismerem.
Helló.

Kawasaki ZZR D 400-as henger érdekelne dugókkal gyűrűkkel.thx.
Most vasárnap elmennénk pár ismerőssel kerülni egyet. Nem tudom hányan sikerül össze jönni. Csak egy rövid gurulás lesz. Szokványos útvonal semmi extra. Budaörs, Bicske, Zsámbék, Tinnye,Dobogó kő. Kb ilyesmi útvonal, de ez nagyon képlékeny. Csak egy jó hangulatú kényelmes gurulás. Esetleg Egomban elvonulhatunk a parkoló sarkába kicsit, gyakorolni a szűk fordulókat a fincsi meleg aszfalton :) Ha esetleg valakit érdekel jelezze és írok pontosabb infókat. (Most vasárnap 7. )
Heló!
Az enyém 91-es 78000-km. A váltó működik egy kicsit nehézkese,de csak 1-2-es sebességnél!
Az enyém 96-os és 47e körül mutat az óra. ezerkm-enként 2X eldobja a 2-est ha nem határozottan váltok, amúgy semmi gond vele.
az a vas - ha tényleg 96-os, és nem csak a papírja - évente 2-3 ezer kilométert futott. ez átlag alatti érték, vagyis készülj fel rá, hogy valójában több lesz benne, ha az óra ennyit is mutat.
egyébként nem sok a futás, ennél lényegesen több kilométerrel is járt már közöttünk hibátlan ZZR, csak az előző gazdán múlik, hogy milyen állapotban van.
Itt is érdemes megnézni!

Tutilámpa
Ne is mond :( pedig oly szívesen elmennék már nyugdíjba (4-500 eFt-osba)
castrol Act-evo X-tra 4T 10W-40 olaj volt benne én is azt vettem.
THUNDER. Tessék menni aludni, holnap munka...
mindene jó a fejidom volt törve
nekem soknak tűnt de akkor megnyugodhatok. egy karbi szinkron ráférne mert szeptember óta nem ment. miskolc környékén nem tud valaki jó szerelőt?
A motornak nem sok, de volt e törve, rendesen szervizelve (olaj, olajszűrő), mennyire volt "hajtva", kuplung fog e szépen vagy átcsúszik. Az hogy évjárat és km nem sokat árul el. Szerintem.
Nem, sőt!
sziasztok lenne egy kérdésem zzr 400 96-os motornak a 47 000 km. nem tul sok?
ZZR 1100 -hoz

amit a képen látsz csak a dobozok kétségesek, azt amúgy is megtartanám kb 320 €
természetesen a váz papírokkal...