Na szóval, nem dicsekvést, de nincs amit nem tudok megtalálni . Van index búra ZZR 1100-ra, fehér is meg füstös is (KAWA400 figyelsz Te is? )
az ebay.com -on irjatok be keresesre hogy: zzr 1100 white
vagy:
zzr 1100 smoke
ott lesznek a találatok közt, van szállítás Mo-ra is. Nem olcsó, keresgélni kellene még azért.
ebay.it -én, ebay.co.uk -án stb.
Nem vagyok biztos, de "nektek" 1100-ra más fajta index búrák kellenek mint a 600-as E-kre?
Hmmmmmm..! Csajszi vagy? le a kalappal![O15 végre egy belevaló nŐ, Nagyon szépen köszönöm a tanácsokat már néztem! kimondotta fehér index burákat keresnék de azt sehol.
Ebay-en mindent megtalálsz.
Most tele bombázták nagy zizi cuccokkal, a kidörrentőktől a teljes doboztartó konzolig bármit megtalálsz, most vedd meg ha kell, mert most van! Sok extra is van fenn... túra plexi, kormány emelő, bukó gomba, bagster, stb...
no, kedves egybegyűltek! A nyár végi - immáron hagyományos - ZZR találkozó egyelőre nagyon homályosan rajzolódik, sok-sok ponton bizonytalan még, ezért meglepném a díszes társaságot egy előrehozott és egyben tartalmasabb kanyarral.
A 2008-as (atyaég, rohan az idő!) Kétnapos Tátra-kerülést ismételnénk meg, mégpedig július 13-14-én, azaz két hét múlva!
A részletek: kb. 900 kilométer, szinte autópályamentesen, matrica nem kell. A benzinköltség kb 20 rugó, a szállás 10 euró, kaja, mint itthon, vagy olcsóbb.
Bárki nevezhet, aki üzembiztos, 100-120-as utazóra képes motorral és némi rutinnal rendelkezik. Egyelőre ötlet, kellő létszám esetén leszervezem, levezetem a túrát.
no, kedves egybegyűltek! A nyár végi - immáron hagyományos - ZZR találkozó egyelőre nagyon homályosan rajzolódik, sok-sok ponton bizonytalan még, ezért meglepném a díszes társaságot egy előrehozott és egyben tartalmasabb kanyarral.
A 2008-as (atyaég, rohan az idő!) Kétnapos Tátra-kerülést ismételnénk meg, mégpedig július 13-14-én, azaz két hét múlva!
A részletek: kb. 900 kilométer, szinte autópályamentesen, matrica nem kell. A benzinköltség kb 20 rugó, a szállás 10 euró, kaja, mint itthon, vagy olcsóbb.
Bárki nevezhet, aki üzembiztos, 100-120-as utazóra képes motorral és némi rutinnal rendelkezik. Egyelőre ötlet, kellő létszám esetén leszervezem, levezetem a túrát.
Sajnos ez az amit én a következő üzenetemben is beszúrtam, a "Kawasaki nyalánkságok", ez "csak" 1990-2000 én meg a legújabbat szeretném, a 1990-2006.
Nah mind1, 7200 Ft, lehet ezt veszem meg magamnak névnapra .
Sziasztok! Én nem rég vettem a 1100-esemet! Gyakorlatilag teljesen kezdő vagyok még a jogsim is az okmányirodában ül! Nekem baromi jók a tapasztalataim ezzela típussal! Akitöl vettem annek ez a motor volt az istenek istene! Ő leírása szerint sokkal nagyobb feelingje van ennek a motornak mint a Hayának! vasból tudja azt a 147 lovat! kezes és nagyon könnyen kezelhető! Én 2 személyel használtam idáig mindig és az utas sem panaszkodott a kényelemre! fogyasztása olyan 7 liter, ebben volt minden, város-országút! nagy ccm miatt nem kell vissza váltogatni mint álltalában a nagy motorokra jellemző! egy dolog ami engem zavar az az 1 és 2 sebesség közötti nagy távolság váltáskor!
Nekem 2005 óta van meg. Nagyon jó és tartós stabil gép. Csak ajánlani tudom. A zzr és zx között semmi különbség egyszerre voltak. Csak az amerikai piacra zx11 ninja néven került és ez így van jelenleg is a zzrek esetében. Pl zx14 az 1400 helyett.
Köszi a segítséged, még annyi csak te hogy vagy vele megelégedve, ja és még annyi, azzal nem vagyok tisztába, hogy a ZZR és a ZX11 közt mi a különbség, vagy hogy melyik volt előbb, vagy hogy is van ez, mert nagyon egyformák! mert úgy mond a ZX tartozik a legendákhoz.
Sok minden nincs egyébként se, mert ezekből a motorokból is kevés van és volt anno is. De van ami ugyanaz mint a hatszázasé, az sűrűbb.
Ilyen az index, a tükör, lámpa. Más nem nagyon :)
Fehér index: ebay leginkább, vagy kérdezd Thundert
Matrica vagy vágatni vagy gyári de az horror áron van, kb egy százas az összes. Kipuff az új kb annyi mint az a motor, bontóban szépet nem nagyon. Csináltatni hasonlót esetleg, de az is egy százas körül és kellenek a gyári leömlők mivel ennél a tipusnál nincs oldható rész, egybe van az egész balos és a hengertől a dobig, csak a jobbos van rádugva.
nagyon szép a paripád! de autó csereberéből tudom megoldani azért esett arra a választás, te mit mondasz róla? hol lehet hozzá nézni "csinosító" dolgokat, tényleg pl: fehér index búrákat mert sehol sem találok, matricákat, stb. vagy ezekhez nincs semmi?
no, kedves egybegyűltek! A nyár végi - immáron hagyományos - ZZR találkozó egyelőre nagyon homályosan rajzolódik, sok-sok ponton bizonytalan még, ezért meglepném a díszes társaságot egy előrehozott és egyben tartalmasabb kanyarral.
A 2008-as (atyaég, rohan az idő!) Kétnapos Tátra-kerülést ismételnénk meg, mégpedig július 13-14-én, azaz két hét múlva!
A részletek: kb. 900 kilométer, szinte autópályamentesen, matrica nem kell. A benzinköltség kb 20 rugó, a szállás 10 euró, kaja, mint itthon, vagy olcsóbb.
Bárki nevezhet, aki üzembiztos, 100-120-as utazóra képes motorral és némi rutinnal rendelkezik. Egyelőre ötlet, kellő létszám esetén leszervezem, levezetem a túrát.
az ebay.com -on irjatok be keresesre hogy: zzr 1100 white
vagy:
zzr 1100 smoke
ott lesznek a találatok közt, van szállítás Mo-ra is. Nem olcsó, keresgélni kellene még azért.
ebay.it -én, ebay.co.uk -án stb.
Nem vagyok biztos, de "nektek" 1100-ra más fajta index búrák kellenek mint a 600-as E-kre?
D modell
C modell