karbi takarittás elött nem volt nagy probléma csak nem volt tökéletes sokat állt a motor. pörgött, vissza ejtette a fordulatot csak a sok állás indítás nélkül (kb. egy év.) nem tesz jót.
A szinkron nagyon egyszeru feladat. A vevoknek en csak tanacsolom hogy valoszinu a szinkron nem fog segiteni es tobbnyire nem is segit. De termeszetesen eszembe sem jutna elutasitani valakit aki azzal jon hogy csak szinkront szeretne. Mivel ahogy mondtam a szinkron egy roppant egyszeru dolog kezd azzal es magletod hogy javul e. Nem hiszem hogy jo lesz de javulni fog a jarasa. Negyed gaztol felfele semmi koze a szinkronnak a menet teljesitmenyhez. Ha megtorpan 8-9 ezer kornyeken valassz egy picit nagyobb fofuvokat vagy furj nagyobb lyukat a suber aljan. A subertu mellett van egy vagy 2 furat azokat 10%-al noveld meg. Ezaltal a gep agresszivabb lesz. A fordulat tartas leforgaskor mindig szegeny alapjarati uzemanyag keverekre utal. Ez lehet fals levego vagy az alapjarati rendszer dugulasa vagy uszoszint.
Bal első indexem van, de picit sérült. Egy apró darab van kipattanva belőle, de használható. Mondjuk váltókar is van de törött, gondolom olyan neked is van. Kell?
Én úgy vittem szinkronra, hogy a szerelő csak akkor csinált szinkront ha jó volt a szelep hézag és előtte szét szedte a karbit megnézett mindent majd csak ezek után lőtte be a szinkront. Meg kéne, hogy oldja, ha így csinálta.
sziasztok!
alakul a moci, minden átnézve olaj stb. lecserélve, karbit kellene szinkronizálni.
haver rábeszélt szedjük szét kitakarítani szinkron előtt. ( sokat állt a motor.) a karbi tele volt szemetel, és vizel. és a réz fúvókák zöldek voltak az oxidációtól. kitakarítás útán összeszereltem müködik alapjárat van.
a motor megy de nem esik vissza a fordulat egyből, és 9000 nél megtorpan.
Kérdésem: a szinkron megoldja a problémám?
válaszokat előre is köszönöm!
Szép kis ménes , azt a VFR-t megnéztem volna, volt róla egy jó kis cikk az indexen 1-2 napja. Mert ha nem lett volna ZZR a világon akkor lehet hogy VFR lett volna, habár többet fogyaszt, drágább alkatrészek, nehezebb ... de majdnem olyan szép mint a ZZR .
Milyen börze? Az ami vmi vámterületen van? Milyen sűrűn van és ez milyen volt? Tavaly-tavalyelőtt, amikor az első volt, azt hiszem kimentünk de nagyon gyenge volt. Mikor lesz újból?
Sikerült össze hozni egy 210km-es túrát :) Mivel nem siettünk és meg is álltunk ezért elég sokat ültünk a motoron :) Nagyon jó volt 8 motor jött össze. A szerpentineken kicsit szét szakadtunk, mert a curiserek nem épp kanyarvadászatra vannak kitalálva 45km volt még felmenni Budaörsre így a végén kb 260kmt mentem személy szerint :) Egyik havernak fenn volt a sisakon a GoPro szóval ha minden jól megy videónk is lesz :) Budaörs-Bicske-Zsámbék-Tinnye-Dobogókő-Szentendre és ott szét váltunk, mindenki indult haza :) Szentendre felé összekötő úton mentünk, elég jó minőség, széles és kicsit a forgalom. Nem spiccel álltam a lábtartón akkor egyből lent volt a talp vagy a csizma koptató :) Bemelegítő túra szervezésnek pont elég volt ezt is össze hozni :) Következőnek nagyobbat szervezek, jobb útvonalon
A 2008-as (atyaég, rohan az idő!) Kétnapos Tátra-kerülést ismételnénk meg, mégpedig július 13-14-én, azaz két hét múlva!
A részletek: kb. 900 kilométer, szinte autópályamentesen, matrica nem kell. A benzinköltség kb 20 rugó, a szállás 10 euró, kaja, mint itthon, vagy olcsóbb.
Bárki nevezhet, aki üzembiztos, 100-120-as utazóra képes motorral és némi rutinnal rendelkezik. Egyelőre ötlet, kellő létszám esetén leszervezem, levezetem a túrát.
Jöhetnek a jelentkezők, kérdések, és a többi:
- kutya.
- Barbi
- Peeter 1
- Kawa400
- jose (?)
- Hollo + utas
-Milka+Milkáné
-Géza+Barátné
Tud valaki segíteni? Szükségem lenne 1100D-hez plexire, váltókarra és bal első indexre. A működéshez most csak ezek kellenek, az esztétikai rendbetétel egyenlőre csak álom.
A 2008-as (atyaég, rohan az idő!) Kétnapos Tátra-kerülést ismételnénk meg, mégpedig július 13-14-én, azaz két hét múlva!
A részletek: kb. 900 kilométer, szinte autópályamentesen, matrica nem kell. A benzinköltség kb 20 rugó, a szállás 10 euró, kaja, mint itthon, vagy olcsóbb.
Bárki nevezhet, aki üzembiztos, 100-120-as utazóra képes motorral és némi rutinnal rendelkezik. Egyelőre ötlet, kellő létszám esetén leszervezem, levezetem a túrát.
Jöhetnek a jelentkezők, kérdések, és a többi:
- kutya.
- Barbi
- Peeter 1
- Kawa400
- jose (?)
- Hollo + utas
-Milka+Milkáné
ezért is kell a végleges, pontos létszám, hogy kiderüljön: tudunk-e külön szobát intézni mindenkinek? (egyébként úgy szoktuk, hogy a fiúk, ketten-hárman egy szobában, a párok szintén külön egy-egyben.)
A 2008-as (atyaég, rohan az idő!) Kétnapos Tátra-kerülést ismételnénk meg, mégpedig július 13-14-én, azaz két hét múlva!
A részletek: kb. 900 kilométer, szinte autópályamentesen, matrica nem kell. A benzinköltség kb 20 rugó, a szállás 10 euró, kaja, mint itthon, vagy olcsóbb.
Bárki nevezhet, aki üzembiztos, 100-120-as utazóra képes motorral és némi rutinnal rendelkezik. Egyelőre ötlet, kellő létszám esetén leszervezem, levezetem a túrát.
Jöhetnek a jelentkezők, kérdések, és a többi:
- kutya.
- Barbi
- Peeter 1
- Kawa400
- jose (?)
- Hollo + utas
Amit lejjebb belinkeltél az 3 napos túra volt. Nekem 15.-én reggel munkában kéne lennem, szóval ha a terv úgy szól hogy vasárnap este már a saját ágyunkban alszunk akkor mi párommal csatlakoznánk.
A szálás költséget utaljuk vagy a helyszínen fizetjük?
Pontos részletek, útvonal, indúlás mikorra várható?
alakul a moci, minden átnézve olaj stb. lecserélve, karbit kellene szinkronizálni.
haver rábeszélt szedjük szét kitakarítani szinkron előtt. ( sokat állt a motor.) a karbi tele volt szemetel, és vizel. és a réz fúvókák zöldek voltak az oxidációtól. kitakarítás útán összeszereltem müködik alapjárat van.
a motor megy de nem esik vissza a fordulat egyből, és 9000 nél megtorpan.
Kérdésem: a szinkron megoldja a problémám?
válaszokat előre is köszönöm!
Köszönöm!
A részletek: kb. 900 kilométer, szinte autópályamentesen, matrica nem kell. A benzinköltség kb 20 rugó, a szállás 10 euró, kaja, mint itthon, vagy olcsóbb.
Bárki nevezhet, aki üzembiztos, 100-120-as utazóra képes motorral és némi rutinnal rendelkezik. Egyelőre ötlet, kellő létszám esetén leszervezem, levezetem a túrát.
Jöhetnek a jelentkezők, kérdések, és a többi:
- kutya.
- Barbi
- Peeter 1
- Kawa400
- jose (?)
- Hollo + utas
-Milka+Milkáné
-Géza+Barátné
alakul ez...
Tud valaki segíteni? Szükségem lenne 1100D-hez plexire, váltókarra és bal első indexre. A működéshez most csak ezek kellenek, az esztétikai rendbetétel egyenlőre csak álom.
Köszi!
A részletek: kb. 900 kilométer, szinte autópályamentesen, matrica nem kell. A benzinköltség kb 20 rugó, a szállás 10 euró, kaja, mint itthon, vagy olcsóbb.
Bárki nevezhet, aki üzembiztos, 100-120-as utazóra képes motorral és némi rutinnal rendelkezik. Egyelőre ötlet, kellő létszám esetén leszervezem, levezetem a túrát.
Jöhetnek a jelentkezők, kérdések, és a többi:
- kutya.
- Barbi
- Peeter 1
- Kawa400
- jose (?)
- Hollo + utas
-Milka+Milkáné
alakul ez...
Ömlesztve leszünk vagy motoronként külön szoba?
A részletek: kb. 900 kilométer, szinte autópályamentesen, matrica nem kell. A benzinköltség kb 20 rugó, a szállás 10 euró, kaja, mint itthon, vagy olcsóbb.
Bárki nevezhet, aki üzembiztos, 100-120-as utazóra képes motorral és némi rutinnal rendelkezik. Egyelőre ötlet, kellő létszám esetén leszervezem, levezetem a túrát.
Jöhetnek a jelentkezők, kérdések, és a többi:
- kutya.
- Barbi
- Peeter 1
- Kawa400
- jose (?)
- Hollo + utas
alakul ez...
A szálás költséget utaljuk vagy a helyszínen fizetjük?
Pontos részletek, útvonal, indúlás mikorra várható?