Nekem van, első napoktól, sima Thor (ebay-en, Kínából) de csak ajánlani tudom. Lehetne távindítást is beépíteni, de kellene vmi relé is, meg mit tudom mi, de nekem csak sima mozgás érzékelés van benne. Nem valami nagy összeg, 30-40 dollár. Megnyugtató és hasznos dolog, állítható érzékelővel, hangos kürt ...
Üdvözlöm egyben az "újakat" de emberek, képeket, persze nem magatokról , a mockokról! Zizkókról! Az adatalapokra, had nézegessük a gyönyörűségeket!
No Üdv!
Hazatért az én zizim, egy közepes szervízből. Olajak, folyadékok szűrők csere, új kipufogók de gyári külső ehhez hangolva szinkronizálva a karbik.
Eszméletlen! Ég és föld. a repedtfazék üvöltésből kellemes basszus lett, és szép ütem, egy kis többlet motorfékkel, és extra nyomatékkal! áááá zsír! olyan mint újra beleszeretni a régi barátnődbe
Hasonló tünetekkel (zx9) az egyik ismerősömnek is volt gondja.. két dolgot találtak amit javítottak is és utána jó lett neki újra a motorja! Az egyik gond az membrán csere lett, a másik meg az airbox cső ami a fejidomról össze köti a vázat vagy blokkot az szét volt jőve neki vagyis nem volt a helyén rendesen!
Nem biztos hogy tudtam segíteni és nem is értek ehhez nagyon, de gondoltam leírom hátha ad ötletet ez az eset!
Na jól van most már :) Szorri, de nem szeret a fórum, ma reggel. manualedereparatie.info/manuale/Kawasaki/Kawasaki_ZZR_600_Service_Repai
r_Manual_w ww.manualedereparatie.info.zip töröld ki a w utáni szóközt és másold ki, nem hajlandó máshogy elfogadni.
www.manualedereparatie.info.zi..." target="_blank">Tessék a könyv. A nehéz indulás lehet gyertya miatt, nekem gyertya csere után sokkal finomabb lett a gép.
Köszi az infot ,Gyulát mindenképp felhívom hátha jó áron adja a teknőt. A gyertyákat se ártana lecserélnem mert 1 évig állt a kicsike és az előző tulaj 5 év alatt nem cserélt gyertyát,ki tudja lehet még az azelőtti sem,karbiszinkron ,szelepállítás volt rajta,most friss a műszaki,de kicsit nehezen akar indulni. Elvileg ha arra is mondasz valami okosat akkor mehetek a mocival gyertyát venni
Illetve egy szervízkönyvet sem ártana beszereznem valahonnan.
A kipuffok karbonosak, nekem nagyon bejönnek,a hangjuk meg eszméletlen szép,bele is szerettem ,jobban tetszik mint a csajom nyávogása hogy miért vettem meg
Vettem egy ZZR 400 at, es van egy olyan gondom, hogy veletlenul rabikaztunk 24 V rol. Azota semmi eletjelet nem ad. Ha valaki tudna tanacsot adni, hogy mi mehetett ki benne nagyon megkoszonnem.
királyfi volt motorjának a tesója, ezen is teherautó kipufogók vannak Olajat 10W40-et teszünk bele a legtöbben,de van aki a 20W40 vagy 20W50-re esküszik. Szervizkönyv is 10w40, 10w50 vagy 20W40, 20W50-et ír, klímától függően. Én még nem próbáltam a 20W-s olajakat, de tervezem, hogy kipróbálom. Olajteknőt bontva Tóth Gyulánál kapsz. Gyula adatlapja.
Üdv Mindenkinek! Most vettem egy 97-es zzr400-ast! Azért ezt mert a korát meghazudtolóan szép motor,nem marad szégyenben sehol a külsővel az tuti. viszont lenne egy két kérdésem. Olajteknője nincs valakinek véletlen,mert az lukas volt,meg lett foltozva viszont így csúnya,kéne rá egy másik. valamint milyen olajat tegyek bele? Ti már biztosan kitapasztaltátok mit szeret a kicsike?
Előre is köszi a választ!
Fecó
Üdvözlöm egyben az "újakat" de emberek, képeket, persze nem magatokról , a mockokról! Zizkókról! Az adatalapokra, had nézegessük a gyönyörűségeket!