Ha még nem csináltál ilyet, akkor egyedül ne állj neki! Jó ha előtte mérsz kompressziót is és jó szinkrontesztered van. Nekem a 3-as hengeremben kicsit kevesebb a kompresszió mint a többiben és szinkronnál a szerelőnek ezt is össze kellett hozni. Szerintem szerelő, aztán ha láttad, hogy csinálja, próbálkozhatsz hozzáértő mellett vagy egyedül. Nagyobb kárt tudsz csinálni mint hasznot. Ja és előtt egy szelephézagot is kéne nézni. A Zizi meg lapkás, szóval nem csak tekergetni kell a hernyócsavart.
Szevasztok! Na végre volt időm szétkapni a mocit, kellemes meglepetés volt, mert semmi gáz nem volt. Kiszedtem a karbisort, holnap bele is kukkantok milyen a helyzet odabent. Az lenne a kérdésem, hogy szeretnék csinálni rajta egy szinkront viszont még soha nem csináltam ilyet. Le tudná írni vki lépésről lépésre hogy kell csinálni? És jól gondolom h a szívócsonk guminál lévő akármire kell majd csatlakoztatni a szinkrontesztert?
Krisztinek külön kiemelve egy kis beszámoló Mai motorozásom annyiból állt, hogy esőtől félve, de kitoltam és lemostam gyorsan. A mosás utáni szokásos láncolajzást is megcsináltam. Sajna a lánc még a szezont lefutja és dobom kifelé ( csak hogy bütykölés is legyen benne ) illetve szerintem a lánckerekeket is ki fogom cserélni, a menesztő gumi szintén cserés, a hátuljánál a csapágyakat igyekszem minél hamarabb kicserélni. A lengőkar csapágyait és a lánckerék csapágyát kell kicserélnem, de a kerékcsapágyak jól :) Minden rosszban van valami jó fel lesz újítva a gép hátulja. A motormosás tökéletes folyamatát a feltöltött galériában vezettem le, mert ott tudok minden képhez szépen külön írni :D . Képek itt :)
Nem tudom még, sajnos. Az a baj, hogy vizsgaidőszak környékén nem tudok semmit, csak azt, hogy mikor vizsgázok. A bőrruháról annyit, hogy az enyém úgy bírja az esőt, hogy a vállamnál beázik, ami nem is zavarna, de amit felfog a bukó a motor és a ruha az a víz mind az alsónadrágomban landol
Ne is mond, brutál idegesítő ez az időjárás, na de hétvégére! Úgy látszik jó időnk lesz, én tegnapelőtt motor "bütykölős" napot tartottam . lemostam, lepolíroztam, beállítottam a gps tartót, felnik 2 után fényesre mosva, lánc lemosva, lefújva. Hűű mint a kutya ..., izé nem Te Kutya, a másikra gondoltam .
Biztos fogják mondani: "de szép a motorod"! Úgy is már rég hallottam ilyet
Na ez már tetszik!
A motor mosás rám is rám fér egész szombatot szakadó esőbe motoroztam, az esküvőre ahogy mentünk kb 3 szór teljesen eláztam, de a bőr ruha jól bírta
Mi valószínűleg vasárnap megyünk.
Még egy főleg neked Scalare!
Lesz 28-án:
"Pest Megyei Baleset-megelőzési Bizottság
Kedves Ismerőseink!
A Pest Megyei Baleset-megelőzési Bizottság által 2013. június 28-án a Hungaroringen kerül megrendezésre a második INGYENES MOTOROS VEZETÉS-TECHNIKAI TRÉNING.
Elsősorban azok jelentkezését várjuk, akik még nem vettek részt a képzésen.
30 főnek tudunk részvételi lehetőséget biztosítani.
A jelentkezéseket az alábbi címre várjuk.
pestmegyeibb@gmail.com
Üdvözlettel: a PMBB"
Ha van kedved, te vagy bárki más jelentkezzen fel a fórumról!
Jó kis képzés, és ingyenes! Megéri.
Ha minden igaz én is ott leszek!
Széles utat!
Örülök, hogy megértetted amit írtam, és nem sértődtél meg, nem bántani akartam senkit így téged sem, ezt tudod remélem... Sőt! Féltelek benneteket, aggódom... jó női szokás...
Tegnap elindultam motorozni, mondván reggel vizsgám volt és sikerült, szóval megérdemlek egy kis gurulást. Mentem úgy 130km-t (pontosan nem emlékszem) az utolsó 20 km-en szépen eláztam. Ráadásul az árvízi terelések miatt a teherautók szerpentinen mennek és én kifogtam egy olyat, hogy egymás mögött ment kettő. Mikor dombnak fel majdnem megálltunk, mert rettentbe kellett tenniük....nem volt olyan élvezetes döcögni mögöttük. Mivel kicsi volt a táv nem álltam meg és nem fotózkodtam na meg az eső miatt is próbáltam hazaérni elázás nélkül, ami nem jött össze. A motor úgy néz ki mintha már évek óta a garázsban állna mozdulatlanul és ma is olyan idő van, hogy nem tudom lemosni Na majd ha vége a vizsgáknak szeretnék barátnőmmel tenni egy utat Kékestetőre :) Majd ott fotózkodunk
Nem sértésnek írtam, de csak a negatív megy a fórumon, ez baj!
Illetve, könyvek, &rash videói tényleg nagyon jók, de a szívsebészt sem lököm félre hoyg menj már, ezt én is meg tudom csinálni, hiszen itt van a könyv, csak kinyitom olvasom és csinálom... ha ez ilyen egyszerű volna..., de nem az. Konkrétan egy két ilyen bütykölt masinával nem szívesen indulok el egy csapatban, mert végig azt nézem mikor fog előttem szétesni darabokra és ebben az esetben merre kerüljem, mert nem jól húzott meg egy csavart stb...
Persze lehet egyszerű dolgokat, hogyne. De az szerelés legyen ne gányolás, és ha lehet olyan ember segítségével, vagy szakfelügyeletével, aki ért is hozzá. Én csaj vagyok nem értek sok mindenhez a motorszerelésben, de néha olyan ostobaságokat csinálnak, pláne elektronikában, hogy az én szemem ketté áll, és nem kell messzire mennem, csak pl az utolsó 5 oldalt olvassátok vissza...
Ilyenekre gondolok...
A motor szerelők x évig tanulják a szakmájukat, feltételezem nem véletlenül.
Belegondolok a szobafestő mázoló is 3 évig, pedig azzal nem tud megölni senkit és csak egy vacak ecsetet húz föl alá... (bocsánat, ha van köztünk festő, nem akartam ezzel megbántani, csak érzékeltetni a különbséget)
Tudom, hogy a pénz nagyúr, és sokan fiatalok vagytok, és tanultok stb de nem hiszem el, hogy ha oda álltok a szüleitek elé, hogy le kell szervizelni, azt mondják majd hogy nem... Hiszen neki is a ti testi épségetek a legfontosabb, és én is azért aggódok, persze csapatban önző módon magamért is...
Remélem tényleg értitek, hogy mit akartam írni, nem elítélem a bütykölést, megvan a helye és ideje, és módja, de nem mindent és nem bárkinek... Veszélyes! Ésszel!
Vigyázzatok magatokra, becsüljétek meg magatokat és nem utolsó sorban a motorotokat aki a nyergében visz benneteket.
Hát igen, egy részből ezek még "egyszerű" gépek, lehet őket "bütykölni", az újak meg tele elektronikával, juj . Mondjuk &rash mélységekbe, életembe nem merészkednék . Nekem marad a "csinosítgatás" (bubis plexi, túra plexi, tank-bra, bagster, mágneses tankvédő, kitűző, fehér indexek, blokkoló, haszontalan de szép vadriasztó, spéci ülés, riasztó, dobozok, gps, zzr póló ...), a szerelést meg szakemberre (kedvencem, 1kx-szor: "ez egy fegyver ölni magunkat megöletni lehet vele" ). Amit szeretnék bele az az ABS és ha minden igaz Kutya szerint 1-2 éven belül lesz univerzális . Másrészt sokan átmeneti gépnek veszik meg most (egyenlőre, még) Őket. Kevesen vagyunk akik "végső megoldásnak" veszik meg, többsége vágyik egy másikra. Nekem pl. ilyen betegségem nincs !
Régi csapat egy részéből majdnem celeb lett (én is rajta vagyok így nem lett semmi belőle )
Így van, sajnos a kor "elérte" a ZZR-eket, és ezzel beestek az otthon mókoló kategóriába, ami ha szakértelemmel párosul, kicsit sem baj, ld. &rash írásai, ami alapján sokan sok mindent megérthettek, mitől is mozog, vagy áll meg a vasuk.
Az első pár ilyen kaland után persze általában rájön az ember, ha talál egy megbízható szakit (jelzem, ez sem könnyű, ezért is sok az otthon bütykölő), akkor olcsóbb egyszer kifizetni a minőségi munkát, mint folyton toldozni.
és az esküvő... hát, gyerekek, vagy tucatszor megnéztem azóta a videót... ezek a nagy pillanatok, a valódi élmények! (és nem mellesleg még pár szavazat, és a hét videója lesz a Sportmotoron )
Elszomorít mostanság ez a fórum...
Állandóan megint a bütykölés, könyörgöm vigyétek már el egy szervizbe, ahol értenek is hozzá, aztán használjátok is már őket, valami pozitívat is írjatok, valaki beleolvas a fórumba tuti nem vesz zzr-t mert azt látja, hogy ezt csak bütykölni kell/lehet. Szép túra beszámolók a motorok "fejlesztése, cicomázása, ápolása, extrákkal való felszerelése" hol marad, amiért érdemes lenne, 3-4 fórumtagon kívül senki... ? Miért van ez?
Oké, csóróság van, stb de azért értitek, amit írok? Csak egy picit gondoljatok bele.
A zzr-t lassan ingyen adják az embereknek, annyira lement irreálisan az ára. Jelenleg többet ér bármelyik alkatrészben, mint egyben...
Ez részben ezért is van, mert csak ezt olvasni, ez a baj, az a baj, itt sufni tuning ott...
Emberek bicikli kormányvég (markolat) a lábtartón átfúrva...?
NE már! Tiszteljük már ezeket a motorokat! Kicsit az egész motorozást.
Persze kérdezzen bárki, meg szívesen segítünk, de ne csak erről szóljon!
Legyen itt valami kis pozitívum is, ha nem telik, valakinek extrákra, semmi baj, akkor csak szimplán használja a motort, ha lehet ne csak 20 km erejéig és csináljon képeket, írjon élmény beszámolót mint régen, ha vissza olvastok a fórum elejére erről szólt!
Hogyan tegyük a már így számunka szinte tökéletes motort még jobbá, és hogy menjünk együtt, vagy külön-külön, de motorozni. Olyan hétvége nem volt, hogy egy napon, csak egyszer tankoltunk volna tele....
Nem a közös bütykölés hozott össze, hanem a közös motorozás.
Azért nincsenek közös motorozások jelenleg, mert nem merjük meghirdetni őket, mert ez a sok sufni tuning otthon bütykölt gépről (ezt ne feltétlenül vegyétek sértésnek, csak gondoljatok bele...) egyszerűen nem tudjuk elképzelni, hogy egy általunk kigondolt normál túrát mondjuk minimum 400 km például kibír -e annak, meg hogy egy csapat másik ember álljon az út szélén, mert trélert várunk, nem igazán vonzó....
Kutya tudna nagyon jó utat ha jól emlékszem Ausztriába, olcsó és jó szállással, de nem meri ő se meghirdetni, mert hogy kétséges, hogy oda érnénk e?
Tényleg akinek nem inge ne vegye magára, és nem megbántani akartam ezzel senkit még téged se Scalare, ne értsd félre kérlek.
Inkább azt szeretném elérni, és azért írtam le mindezt, hogy egy kicsit felnyissam a szemeteket, hogy JA TÉNYLEG!
Olyan jó kis társaság van itt, nemtől, kórtól függetlenül, sőt a cm3, sem számít! Volt olyan aki 250-es el úgy ment a nagyokkal, hogy öröm volt nézni... ez nem számít.
Csak a gépek legyenek szervizeltek, és menet biztosak, a többi jön magától!
Tényleg nem rosszindulatból mondom, olyan szívesen szerveznénk közös gurulásokat ismét, jó látni, amikor ennyi zzr együtt van, van köztetek olyan aki ezt még nem is látta, nem érezhette át. Tudnánk mesélni, fantasztikus érzés. Hányszor fordultunk meg az úton és eredtünk más ismeretlen zzr után, mert egyszerűen csak megláttuk, és szerettük volna, hogy tudjon a mi kis fórumunkról, csapatunkról, volt nem kis döbbenet amikor meglátott minket a tükörben és mosolyogva, szájtátva nézett, milyen találkozó ez... húúú de jó. Közben csak egy sima gurulás volt a srácokkal...
Annyi szép közös emlékünk van, folytassuk ezt az utat, ha lehet választani. Annyi sztori van, amit el tudnánk itt mesélni, remélem még a régiek közül egyen ketten hozzá szólnak, én hiszen a motorom állt 3 évig, nem is voltam olyan aktív, mint ők! Többet tudnának mesélni.
Annak idején még a Tóth Gyulát is láttuk zzr nyergében.
Persze sokan eladták és váltottak ez természetes, de a jó viszony, a barátság megmaradt. Bár némelyik hitetlen lett, de barátok így is.
Pl. múlt hétvégén 5-en egy régi jó barátunk és márkatársunk esküvőjén jelentünk meg 5 motorral, hát könnyeket csaltunk a szemébe!
Hatalmas élmény volt számára.
Tényleg nem akartam megsérteni senkit, ha sajnálatos módon még is sikerült, elnézést kérek.
Szép napot mindenkinek KillBill.
Bocs, hogy idepofátlankodok, de egy ismerős el szeretné adni a kawáját. a lap legalján látható 1100-es.
nincs neki topikja, de hátha valakit lázba hoz.
ár alkuképes.
infó nálam kérhető.
Hali, beszereztem egy uj indito relet, de a felso leveheto resze ahol a bisztositek is van mashogy van jelezve. Vagyis a regi szerint (a fekete) az akkut a bal oldalso erintkezore kell kotni, meg az uj szerint (a zold) a jobb oldalra. Kerdesem hogy egyszeruen csereljem ki a vezetekeket vagy pedig a hasznaljam a regi rele felso reszet?
Hali nekem van egy 500-as dugókkal, annak idején én nem használtam fel, a régi tulaja szerint frankó.
Nem tudom,hogy a gépedbe passzol-e?
Elérhetőség adatlapon.
Én nagyon tisztelem őket.
Ferit, Mikit, és Balázst... nagyon jók, a többieket annyira nem ismerem!
Majd megbeszéljük és hol mikor találkozunk!
Örülök nagyon!
Csak gyere haza, adok én neked szép a motorodat...
Állandóan a csajozás!
Amúgy is mit vagy te kíváncsi a kutya ... csúnyájára?
(csúnyája: magyar népmesékben az elsődleges nemi megkülönböztető jellegek megnevezése) Húú, de szakszerűen definiáltam
Biztos fogják mondani: "de szép a motorod"! Úgy is már rég hallottam ilyet
Na ez már tetszik!
A motor mosás rám is rám fér egész szombatot szakadó esőbe motoroztam, az esküvőre ahogy mentünk kb 3 szór teljesen eláztam, de a bőr ruha jól bírta
Mi valószínűleg vasárnap megyünk.
Még egy főleg neked Scalare!
Lesz 28-án:
"Pest Megyei Baleset-megelőzési Bizottság
Kedves Ismerőseink!
A Pest Megyei Baleset-megelőzési Bizottság által 2013. június 28-án a Hungaroringen kerül megrendezésre a második INGYENES MOTOROS VEZETÉS-TECHNIKAI TRÉNING.
Elsősorban azok jelentkezését várjuk, akik még nem vettek részt a képzésen.
30 főnek tudunk részvételi lehetőséget biztosítani.
A jelentkezéseket az alábbi címre várjuk.
pestmegyeibb@gmail.com
Üdvözlettel: a PMBB"
Ha van kedved, te vagy bárki más jelentkezzen fel a fórumról!
Jó kis képzés, és ingyenes! Megéri.
Ha minden igaz én is ott leszek!
Széles utat!
Örülök, hogy megértetted amit írtam, és nem sértődtél meg, nem bántani akartam senkit így téged sem, ezt tudod remélem... Sőt! Féltelek benneteket, aggódom... jó női szokás...
Puszi, üdvözlöm a kis cserfest is
A listához még: karóra
bögre, sapka, fék és kuplung kar
Illetve, könyvek, &rash videói tényleg nagyon jók, de a szívsebészt sem lököm félre hoyg menj már, ezt én is meg tudom csinálni, hiszen itt van a könyv, csak kinyitom olvasom és csinálom... ha ez ilyen egyszerű volna..., de nem az. Konkrétan egy két ilyen bütykölt masinával nem szívesen indulok el egy csapatban, mert végig azt nézem mikor fog előttem szétesni darabokra és ebben az esetben merre kerüljem, mert nem jól húzott meg egy csavart stb...
Persze lehet egyszerű dolgokat, hogyne. De az szerelés legyen ne gányolás, és ha lehet olyan ember segítségével, vagy szakfelügyeletével, aki ért is hozzá. Én csaj vagyok nem értek sok mindenhez a motorszerelésben, de néha olyan ostobaságokat csinálnak, pláne elektronikában, hogy az én szemem ketté áll, és nem kell messzire mennem, csak pl az utolsó 5 oldalt olvassátok vissza...
Ilyenekre gondolok...
A motor szerelők x évig tanulják a szakmájukat, feltételezem nem véletlenül.
Belegondolok a szobafestő mázoló is 3 évig, pedig azzal nem tud megölni senkit és csak egy vacak ecsetet húz föl alá... (bocsánat, ha van köztünk festő, nem akartam ezzel megbántani, csak érzékeltetni a különbséget)
Tudom, hogy a pénz nagyúr, és sokan fiatalok vagytok, és tanultok stb de nem hiszem el, hogy ha oda álltok a szüleitek elé, hogy le kell szervizelni, azt mondják majd hogy nem... Hiszen neki is a ti testi épségetek a legfontosabb, és én is azért aggódok, persze csapatban önző módon magamért is...
Remélem tényleg értitek, hogy mit akartam írni, nem elítélem a bütykölést, megvan a helye és ideje, és módja, de nem mindent és nem bárkinek... Veszélyes! Ésszel!
Vigyázzatok magatokra, becsüljétek meg magatokat és nem utolsó sorban a motorotokat aki a nyergében visz benneteket.
Basszus nem találom a képeket! Hányba is volt az?
Régi csapat egy részéből majdnem celeb lett (én is rajta vagyok így nem lett semmi belőle )
Az első pár ilyen kaland után persze általában rájön az ember, ha talál egy megbízható szakit (jelzem, ez sem könnyű, ezért is sok az otthon bütykölő), akkor olcsóbb egyszer kifizetni a minőségi munkát, mint folyton toldozni.
és az esküvő... hát, gyerekek, vagy tucatszor megnéztem azóta a videót... ezek a nagy pillanatok, a valódi élmények! (és nem mellesleg még pár szavazat, és a hét videója lesz a Sportmotoron )
Állandóan megint a bütykölés, könyörgöm vigyétek már el egy szervizbe, ahol értenek is hozzá, aztán használjátok is már őket, valami pozitívat is írjatok, valaki beleolvas a fórumba tuti nem vesz zzr-t mert azt látja, hogy ezt csak bütykölni kell/lehet. Szép túra beszámolók a motorok "fejlesztése, cicomázása, ápolása, extrákkal való felszerelése" hol marad, amiért érdemes lenne, 3-4 fórumtagon kívül senki... ? Miért van ez?
Oké, csóróság van, stb de azért értitek, amit írok? Csak egy picit gondoljatok bele.
A zzr-t lassan ingyen adják az embereknek, annyira lement irreálisan az ára. Jelenleg többet ér bármelyik alkatrészben, mint egyben...
Ez részben ezért is van, mert csak ezt olvasni, ez a baj, az a baj, itt sufni tuning ott...
Emberek bicikli kormányvég (markolat) a lábtartón átfúrva...?
NE már! Tiszteljük már ezeket a motorokat! Kicsit az egész motorozást.
Persze kérdezzen bárki, meg szívesen segítünk, de ne csak erről szóljon!
Legyen itt valami kis pozitívum is, ha nem telik, valakinek extrákra, semmi baj, akkor csak szimplán használja a motort, ha lehet ne csak 20 km erejéig és csináljon képeket, írjon élmény beszámolót mint régen, ha vissza olvastok a fórum elejére erről szólt!
Hogyan tegyük a már így számunka szinte tökéletes motort még jobbá, és hogy menjünk együtt, vagy külön-külön, de motorozni. Olyan hétvége nem volt, hogy egy napon, csak egyszer tankoltunk volna tele....
Nem a közös bütykölés hozott össze, hanem a közös motorozás.
Azért nincsenek közös motorozások jelenleg, mert nem merjük meghirdetni őket, mert ez a sok sufni tuning otthon bütykölt gépről (ezt ne feltétlenül vegyétek sértésnek, csak gondoljatok bele...) egyszerűen nem tudjuk elképzelni, hogy egy általunk kigondolt normál túrát mondjuk minimum 400 km például kibír -e annak, meg hogy egy csapat másik ember álljon az út szélén, mert trélert várunk, nem igazán vonzó....
Kutya tudna nagyon jó utat ha jól emlékszem Ausztriába, olcsó és jó szállással, de nem meri ő se meghirdetni, mert hogy kétséges, hogy oda érnénk e?
Tényleg akinek nem inge ne vegye magára, és nem megbántani akartam ezzel senkit még téged se Scalare, ne értsd félre kérlek.
Inkább azt szeretném elérni, és azért írtam le mindezt, hogy egy kicsit felnyissam a szemeteket, hogy JA TÉNYLEG!
Olyan jó kis társaság van itt, nemtől, kórtól függetlenül, sőt a cm3, sem számít! Volt olyan aki 250-es el úgy ment a nagyokkal, hogy öröm volt nézni... ez nem számít.
Csak a gépek legyenek szervizeltek, és menet biztosak, a többi jön magától!
Tényleg nem rosszindulatból mondom, olyan szívesen szerveznénk közös gurulásokat ismét, jó látni, amikor ennyi zzr együtt van, van köztetek olyan aki ezt még nem is látta, nem érezhette át. Tudnánk mesélni, fantasztikus érzés. Hányszor fordultunk meg az úton és eredtünk más ismeretlen zzr után, mert egyszerűen csak megláttuk, és szerettük volna, hogy tudjon a mi kis fórumunkról, csapatunkról, volt nem kis döbbenet amikor meglátott minket a tükörben és mosolyogva, szájtátva nézett, milyen találkozó ez... húúú de jó. Közben csak egy sima gurulás volt a srácokkal...
Annyi szép közös emlékünk van, folytassuk ezt az utat, ha lehet választani. Annyi sztori van, amit el tudnánk itt mesélni, remélem még a régiek közül egyen ketten hozzá szólnak, én hiszen a motorom állt 3 évig, nem is voltam olyan aktív, mint ők! Többet tudnának mesélni.
Annak idején még a Tóth Gyulát is láttuk zzr nyergében.
Persze sokan eladták és váltottak ez természetes, de a jó viszony, a barátság megmaradt. Bár némelyik hitetlen lett, de barátok így is.
Pl. múlt hétvégén 5-en egy régi jó barátunk és márkatársunk esküvőjén jelentünk meg 5 motorral, hát könnyeket csaltunk a szemébe!
Hatalmas élmény volt számára.
Tényleg nem akartam megsérteni senkit, ha sajnálatos módon még is sikerült, elnézést kérek.
Szép napot mindenkinek KillBill.
a lap legalján látható 1100-es.
nincs neki topikja, de hátha valakit lázba hoz.
ár alkuképes.
infó nálam kérhető.
üdv, és bocs!
Nem tudom,hogy a gépedbe passzol-e?
Elérhetőség adatlapon.