Itt a fórumban is van linkelve szerízkönyv, de most nem találtam hirtelen. googleval tuti találni fogsz vagy ha nincs meg szólj, nekem meg van.(Meg szerintem sokan másoknak is) 600-asét keresd
Üdv Mindenkinek!
Eddig egy másik topic-ot boldogítottam,de a sors úgy hozta,hogy eladtam a motorom és egy ZZR400-t sikerült vásárolnom.
Szeretném a segítségeteket kérni.Kellene például valami szervízkönyv,mert szeretnék több infót megtudni a gépemről,ami 1996-os.
Szerintem a 600-as óracsoportja van rajta,ez mennyire "csalóka" ?
Előre is köszönök minden segítséget!
Nekem ZXR-750 volt.Nagyon jó,nagyon szép meg minden,de én többet nem vennék az tuti!Szóban vagy mailban ki tudom fejteni neked bővebben,ha érdekel.A ZXR igazi sportmotor(legalábbis ami nekem volt),a futóműve olyan,hogy ha átmész egy pénzérmén akkor simán megmondod,hogy fej vagy írás volt-e
Szerintem maradj a ZZR-nél.Jóárasított darabokat mindig lehet találni.
A ZXR kicsit jobban érdekel, mert sportosabbnak tűnik, de ZZR-ből többet látok eladót és aránylag szebb állapotúnak is tűnnek. Nem nagyon tudom hogyan kérdezzem, de a ZXR sokkal sportosabb mint a ZZR? Értem itt az utazási kényelmet, vagy hogy érezhetően erősebb az egyik a másiknál? Köszi!
Szeretnék a sor4nél maradni, nem igazán jönnek be a sor2-esek. Árban naggyából azok férnének bele amik a '90-es években készültek. Ha már ZZR-t vennék, akkor nem 250 hanem nagyobbat szeretnék, ugyanis abból többet láttam kisebb papírral. Külföldi behozatal is érdekelne, csak sajnos nem tudok senkit, aki ilyennel foglalkozna. Köszi az infót!
Sziasztok! Van egy digit voltmérő a mociba, már be is szereltem csak azt nem tudom hogy melyik áramkörhöz kössem, hogy csak a gyújtás ráadásakor működjön. Szerintetek?
ZZR1200-hoz keresek Givi oldaldoboz tartókat. A topcase tartó már megvan, tehát csak az oldalsó kellene hozzá. Újonnan már leltem, de hátha van valakinél elfekvőben.
Szia ati vagyk. amire figyelni kell az kormány cspágy azt úgy tudod megnézni hogy behúzod az első féket és megmozgatod nem szabad kottyania! meg a kuplung dkli alatt ne legyen olaj kézzel nyul oda! telókat nézd! meg a kipufogósort hajlamosk szétrohadni. amúgy nagyon megbizható kis gépek! voltam vele ausburgba 770 km oda! ha kipróbálod és van hely tartsd 5000/min körül nem szabad dadognia! és ha oda mentél a motor legyen hideg! sok sikert! ne félj tőle tényleg meg lehet bizni bennük! üdv! ati
Ha rám halgatsz zzr 400 nekem is az van bővn jó főleg ha most kezdesz. a zxr bitang de garantálom neked hogy megbizható kisgép. és ezen is lenyeled a szemedet úgy gyorsul. sok sikert neked. ovatosan. ati.
Piszkosul más világ a két motor. A ZXR250 egy kis méregzsák ép ésszel felfoghatatlan fordulatszámokon pörög, ha nem a sebességmérőt nézed akkor igazi kis élménymotor bár nagyon nehéz belőle hasznavehető állapotút találni. Üléspozíciója sportos de mai szemmel már akár kényelmesnek is mondható ha nem nőttél akkorára, mint én (194). Hozzátenném, hogy a 20000/perces fordulattól nem kell megijedni, rövid löketű gép lévén a dugattyúsebessége semmivel sem nagyobb, mint bármely egyéb 4T sportmotornak. A ZZR250 egy gazdaságos melóba járó motor kényelmesebb de még túra-sportnak mondható üléspozícióval, külföldről még van esély egyben lévőt találni. Ha nem sietsz, megfelel a 110-120-as utazósebesség akkor varrógéphanggal és hihetetlenül alacsony fogyasztásokkal hálálja meg de ha kell, 160-170-ig fel lehet szenvedni a mutatót. Mellesleg sokkal jobban megy és élettelibb az öreg karbis sorkettő, mint unokája befecskendezővel a Ninja 250R-ben. Azon szó szerint elsírtam magam, olyan gyatra pedig helyükön kezelem a dolgokat, nem vártam tőle sokat. Az én javaslatom még csak nem is a sokszor csak japán belpiacra készült 400-as hanem nézz egy 34 lóerős papírral megáldott ZZR600-at, abban nehéz csalódni. Megbízható bevált technika még a GPZ500-is 60 lóval, sok belőle a nem fojtott de 34 lovas papíros darab de nem megvetendő egy külföldön szépen megőrzött első szériás ZX-6R-is, potom pénzért lehet behozni és a forgalomba helyezés se sokkal több, mint egy hazai tákolmány átíratása és még én is relatív kényelmesen tudtam vele motorozni de nem riad meg a versenypályától sem.
Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, vagyis inkább véleményt. Most csinálok A2 jogsit és ZXR 250-t akartam venni, de nemigazán lehet már találni. Nézegetem a ZZR-eket is mert abból több is van aminek a papírjai kevesebb kW-os, mint egyébként és hát mégiscsak jobb lehet egy 400assal motorozni mint egy 250-el, viszont inkább a sportosabb motorok felé hajlok ezért kerestem ZXR-t. Valaki tudna véleményt írni, hogy mégis észrevehető-e teljesítményben vagy üléspozícióban és egyebekben a különbség a ZZR-nél? Előre is köszi a válaszokat!
Üdv!
'93-as zzr 600-ashoz keresek túrakormányt és a hozzá tartozó kiemelőt. Használt és új is érdekel, eddig nemigen találtam értelmes áron sehol. Ha csak egy oldalt tudtok mondani ahol lehet kapni, annak is örülnék.
Hali furni
Én 25000 ból kigoztam tömítéssel eggyütt bontott joállapotú henger+dugok csapszeggel. Tömitést kawazsoltinál újat. Henger Tóth Gyulánál vagy netten utánanézni. Szerintem ha furatod sokkal-sokkal röbb. De ez csak az én véleményem
Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem hogy henger fúráshoz közeledett a zzr 400as 92-es évjáratú motorom és nem találok olyan helyet ahol kapnék hozzá dugatyú szettet és a blokkhoz tömitéseket. Valaki nem e tudja hogy hol kaphatok hozzá alkatrészt? Üdv
Eloszor meg kellene talalnod mi a hiba. Az lehet a gyujtas doboz (ic igniter) vagy a jelado (pickup coil). Miutan megvan a hiba javaslom gyari alkatresszel helyettesiteni maskulomben falakba utkozhetsz.
Anno en beraktam egy CBR 600-as gyujtasdobozt egy CBR 1000-be es sokkal jobb lett a motor de kellett faragni. Ma mar csak sajat motoromon csinalnam, vevoen nem.
Eddig egy másik topic-ot boldogítottam,de a sors úgy hozta,hogy eladtam a motorom és egy ZZR400-t sikerült vásárolnom.
Szeretném a segítségeteket kérni.Kellene például valami szervízkönyv,mert szeretnék több infót megtudni a gépemről,ami 1996-os.
Szerintem a 600-as óracsoportja van rajta,ez mennyire "csalóka" ?
Előre is köszönök minden segítséget!
Szerintem maradj a ZZR-nél.Jóárasított darabokat mindig lehet találni.
ZZR1200-hoz keresek Givi oldaldoboz tartókat. A topcase tartó már megvan, tehát csak az oldalsó kellene hozzá. Újonnan már leltem, de hátha van valakinél elfekvőben.
kuplung és fékkart tud valaki eladót?
Egy kis segítséget szeretnék kérni, vagyis inkább véleményt. Most csinálok A2 jogsit és ZXR 250-t akartam venni, de nemigazán lehet már találni. Nézegetem a ZZR-eket is mert abból több is van aminek a papírjai kevesebb kW-os, mint egyébként és hát mégiscsak jobb lehet egy 400assal motorozni mint egy 250-el, viszont inkább a sportosabb motorok felé hajlok ezért kerestem ZXR-t. Valaki tudna véleményt írni, hogy mégis észrevehető-e teljesítményben vagy üléspozícióban és egyebekben a különbség a ZZR-nél? Előre is köszi a válaszokat!
'93-as zzr 600-ashoz keresek túrakormányt és a hozzá tartozó kiemelőt. Használt és új is érdekel, eddig nemigen találtam értelmes áron sehol. Ha csak egy oldalt tudtok mondani ahol lehet kapni, annak is örülnék.
Eladó egy "duplabubis" 85%-os sötétített polikarbonát plexi ZZR 1100 D-re (93-01).
Új, csak felpróbáltam, hogy stimmelnek-e a furatok. (a válasz igen)
8000Ft
Én 25000 ból kigoztam tömítéssel eggyütt bontott joállapotú henger+dugok csapszeggel. Tömitést kawazsoltinál újat. Henger Tóth Gyulánál vagy netten utánanézni. Szerintem ha furatod sokkal-sokkal röbb. De ez csak az én véleményem
'a gumi kopjon ne a lelked'
előre is köszi
Anno en beraktam egy CBR 600-as gyujtasdobozt egy CBR 1000-be es sokkal jobb lett a motor de kellett faragni. Ma mar csak sajat motoromon csinalnam, vevoen nem.