Fehér iranyjelző kapható itt ott. Gyári rendszert ha kapsz is horror áron lesz. De inkább esélytelen. Zajosabb mint mondjuk egy honda vagy busa, de nem is kell aggódni a tartossaga miatt. Ha nem verték szét örök darab is lehet. Ugyanazt nézd mint bármely más motoron. Bár szerintem a kilencvenkettes kiadás és társai harmincezer kikometerrel azért nevetsegesek. De a szazhaminc se túl sok egy ilyennek.
Szép estét! Senki sem válaszol a kérdéseimre srácok? senkinek sincs ZZR 1100 ese? nem akarok okoskodni, de a másik oldalon segítettünk egymásnak ki így ki úgy!Komolyan kinéztem egyet és a szakértelmetekre vagyok kiváncsi ezzel a mocival kapcsolatban, bármilyen segítséget, jó indulatú megjegyzést szívesen veszek. Üdv nektek.
Hát nekem sajnos, nincs is rá keret, nem is érek rá akkor és sajnos most a motorom sem üzembiztos :S Valami van a féklámpámmal, lenyomta a fő biztosítékot, kipucoltam a hátsó lámpát, foglalatot és izzókat is, jó volt. Majd 70km után megint elment a biztosíték. Lehúztam az első fék lámpa kapcsolójáról az egyik sarut és 80km alatt hazafelé nem volt baj. Most megnéztem a kapcsolót és a sarukat, illetve a vezetékeket a kapcsolóházban és most megint jó, de amíg nem megyek vele, nem tudom meg, hogy végleg tűnt el a hiba, vagy megint csak időszakosan. Ha újra előjön végig kell néznem a vezetékezést és ez egy túra alatt nem vicces dolog. Aki el tud menni az vigyen fényképezőt és videófelvevő egységet is
no, kedves egybegyűltek! A nyár végi - immáron hagyományos - ZZR találkozó egyelőre nagyon homályosan rajzolódik, sok-sok ponton bizonytalan még, ezért meglepném a díszes társaságot egy előrehozott és egyben tartalmasabb kanyarral.
A 2008-as (atyaég, rohan az idő!) Kétnapos Tátra-kerülést ismételnénk meg, mégpedig július 13-14-én, azaz két hét múlva!
A részletek: kb. 900 kilométer, szinte autópályamentesen, matrica nem kell. A benzinköltség kb 20 rugó, a szállás 10 euró, kaja, mint itthon, vagy olcsóbb.
Bárki nevezhet, aki üzembiztos, 100-120-as utazóra képes motorral és némi rutinnal rendelkezik. Egyelőre ötlet, kellő létszám esetén leszervezem, levezetem a túrát.
Sziasztok! Kis tanácsot szeretnék kérni, de mesélek egy kicsit, hogy megértsetek! Felhasználói Nevembél adódik, hogy Hayabusás vagyok-voltam 10 évig volt Hayabusám, de sajnos elkellet adnom anyagi okok miatt nem azért mert volt rajta hitem, mert nem volt rajta!na mindegy el kellet adnom, de megörülök motor nélkül, van egy kis apróm és kinéztem egy ZZR1100 et ami nagyon tetszik, nem véletlenZZR1100, lehet-e pl: fehér irányjelző búrákat venni rá, de az első kérdésem mit nézzek meg rajta esetleges vásárláskor? Soha nem ültem Kawán milyen a zzr? lehet kicsit küllemre spécizni, 4 az egyben kidörrentö van rajta ami nekem nem jön be vissza alakítanám, na hirtelen enyi, légy szi segytsetek. Köszönöm! széles utat
ilyet néztem én is a tizennégyesre, olcsó is volt, de sajnos nem jó megoldás, mert szélesíteni is kell, nem csak emelni - ha veszel egy felső hidat (anno én 10-ért vettem) abba már szabadon beteheted a legkényelmesebb kormányt, amit csak találsz.
az ABM átalakítót éppen most bővítem én is, a sok pályázás/bójázás alatt kiderült, hogy még kb két centit emelni kell rajta, és közelebb is kell hozni 1-2 centivel. de a kiemelő marad, így csak egy kormányt kell bele keresnem.
Sufni tuningnak még jó is néz ki . Kutya is anno dicsérte, hogy mennyire kényelmesebb. Én már évek óta szemezgetek egy ilyennel vagy hasonlóval: kormányemelő
Ennek az az előnye, hogy nem kell még egy kormányrúd és nem kell hozzá új bovden és fék cső szett, ez mondjuk 2,5 cm-et emel de láttam már ami 3,5-et ígért átalakítások nélkül. Meg fogom egyszer úgy is venni és akkor egy CNC-éssel egy pár másolatot elkészítetek, hogy visszajöjjön az ára .
Befejeztem a kormány projektet. Meg is volt a próba út, 50km-es volt. Mikor elkezdtem a dolgot, csak annyit tudtam, hogy kényelmesebb lesz az üléspozíció, de semmi elképzelésem nem volt, hogyan változik az irányíthatóság és a hosszú távú motorozás. Már a ház elől kifordulva éreztem, hogy ez nagyon jó. Az első pár száz méteren örömködtem, hogy milyen jó így ülni és kényelmes a kormány. A hatalmas meglepődés akkor jött mikor először döntöttem a motort Eszméletlen! A kezelhetőség valami fenomenális. A kormány nem túl széles, nem túl magas. Sokkal élvezetesebb a motorozás és jobb a kanyarodás. Megőrültem az első pár km után, hogy mennyire jó. Tudom páran most nem néznek jó szemmel, hogy miért bántom a gyári technikát a "sufni" tuningommal. Szerintem gyárilag így kellett volna kiadni a motort :) Véleményem szerint a kivitelezés sem lett ronda Várom a vélemények és a negatív kritikát is, de csak finoman a kis lelkemnek
Üdv.
Nekem is Thor van benne,szépen teszi a dolgát bár még új nálam a gép de pozitívum ,hogy van benne riasztó. Olyan mint a fegyver vagy az óvszer, jobb ha van és nem kell mintha nincs mikor kéne
Szóval holnap vezetéstechnika a Hungaroringen, most pénteken
Reggel 8 órakor találkozó a Hősök terén jobb oldalt a zebránál.
Ott bevárjuk azt a 4-5 motort és tovább a Ringre.
M3 -Fót- Mogyoród
Teli tankkal gyertek, de ha valamiért még sem a Hungaroring bejáratánál van egy benzinkút Mol, ha jól emlékszem, Hogy mennyire dolgozik felárral, azt nem tudom...
A 2008-as (atyaég, rohan az idő!) Kétnapos Tátra-kerülést ismételnénk meg, mégpedig július 13-14-én, azaz két hét múlva!
A részletek: kb. 900 kilométer, szinte autópályamentesen, matrica nem kell. A benzinköltség kb 20 rugó, a szállás 10 euró, kaja, mint itthon, vagy olcsóbb.
Bárki nevezhet, aki üzembiztos, 100-120-as utazóra képes motorral és némi rutinnal rendelkezik. Egyelőre ötlet, kellő létszám esetén leszervezem, levezetem a túrát.
Jöhetnek a jelentkezők, kérdések, ésatöbbi.
hülye kérdés lehet, de hogy lehet a világítást kapcsolni a zzr 400 e típusnál ? nem tudom.
Nekem is tetszik!
Szerintem nagyon jó lett az átalakítás! Ügyes vagy!
az ABM átalakítót éppen most bővítem én is, a sok pályázás/bójázás alatt kiderült, hogy még kb két centit emelni kell rajta, és közelebb is kell hozni 1-2 centivel. de a kiemelő marad, így csak egy kormányt kell bele keresnem.
kormányemelő
Ennek az az előnye, hogy nem kell még egy kormányrúd és nem kell hozzá új bovden és fék cső szett, ez mondjuk 2,5 cm-et emel de láttam már ami 3,5-et ígért átalakítások nélkül. Meg fogom egyszer úgy is venni és akkor egy CNC-éssel egy pár másolatot elkészítetek, hogy visszajöjjön az ára .
Nekem is Thor van benne,szépen teszi a dolgát bár még új nálam a gép de pozitívum ,hogy van benne riasztó. Olyan mint a fegyver vagy az óvszer, jobb ha van és nem kell mintha nincs mikor kéne
Szóval holnap vezetéstechnika a Hungaroringen, most pénteken
Reggel 8 órakor találkozó a Hősök terén jobb oldalt a zebránál.
Ott bevárjuk azt a 4-5 motort és tovább a Ringre.
M3 -Fót- Mogyoród
Teli tankkal gyertek, de ha valamiért még sem a Hungaroring bejáratánál van egy benzinkút Mol, ha jól emlékszem, Hogy mennyire dolgozik felárral, azt nem tudom...
Védő felszerelés, tehát motoros ruházat kötelező.
kösz!
szia!