Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de kizárólag kawasakis csattal, hogy ne mondhassák, nem célszerszámmal esünk a vasnak
Erre akár egy rossz bőröv is megfelelő lehet...
Szomorú, de témába vágó, az eleséssel kapcsolatban, hogy mennyire "mindegy" mikor dőlsz el ;( Főnököm, a legjobb haverját, szeme láttára úgy veszítette el, hogy előtte állt meg egy kamion mögött, megcsúszott a lába (egyenlőtlen aszfalt, a nyomvonalak ;( ), eldőlt, balra és a szemből jövő másik kamion átment rajta.
Gombát is szeretnék felrakni, meg keretet is.
Szerintem a keret sokkal többet véd, meg talán masszívabb is.
Áronra akkor rácsörgök, és "kifaggatom".
Köszi!

Csak az a baj, hogy meg sem kérdezte...
Egyébként pedig semmilyen motoros nem szórakozik avval, hogy csak úgy eldöntögeti a féltett kincsét..
jó megoldás, de én inkább gombát vennék, szebb. keresd meg áront, ő kb tíz éve Z750-ezik, szerel, épít stb. lehet, h van nála vmi kedvező megoldás, plusz ő biztosan tudja, h hová és milyet kell tenni, h védjen is

Quicksteel Szerviz - Gémes Áron
ráhatás van, sőt, erős szándék is ez ügyben - a tetőn már lelkesen dolgoznak de pszt, ez titok
a legutóbbi álló helyben történt (ahogy láttam), ezért említettem a saját, hasonló esetet
"Gyerekek", ez a bő nyálas dolog a legjobb Andretti-ben!
Azon viccelődni ki hol esik el szerintem nem szép dolog, az magánügy!

Én ott esek el és úgy ahogy én akarom!

Ha meg valaki megszól azért, akkor keményen nem szólok vissza és akkor elmúlik.
Nekem is meg Ő is! Mert mindig úgy kezdődik, hogy visszaütöttem!

Értitek ugye mit akartam ezzel mondani?
Aki nem érti: a tejes fagyikat szeretem (csoki, stracsi ... stb)!

te Kutya, én tudom hogy mér azt hiszem másodszor kérdezem, kérlek, nem tudsz hatni erre a sportmotor.hu-ra kis fejlesztéssel? Tudod, hozzászólások jobb szűrése, javítása és volna biztos még 1-2 ötlet. Dobjunk össze pár Ft-ot? Kezd használhatatlan lenni, vagyis kereshetetlen a fórum. Pedig tömérdek jó adat van már csak itt nálunk, akkor a kereséseket is nem időrendben rakja, már attól kiráz a hideg. Kell programozó (PHP?)? Az is van!
Kutya!

Szerined?

Bukókeret
Helyes!
Na látod, hogy megy ez neked.
Helyes!
Na látod, hogy megy ez neked.
1973? Akkor még nem csak fakerekű biciklik voltak?
Szerintem ha nem tudod az előzményeket, csak jártatod az 1973-as lepcses szádat, akkor jobb, ha előtte megkérdezed hogyan történt.
Ja igen! Bő nyállal ha csendben maradtál volna, bölcs maradtál volna.
Nem az állóhelyzetben történő feldőlésről van szó! Ez előfordulhat bárhol. Rossz talaj, lejtmenetben megállva vagy ilyen más esetben.
Menet közbeni esésről van szó.
Köszi tHUNder!
Neked valami idegi koordinációs bajod is van. 1973 óta motorozok, és még nem estem menet közben. Úgyhogy szerintem aki béna az gyakoroljon. Jó bő nyállal.
elektro-motor!

Most olvastam, hogy mit válaszoltál nekem.
A válasz csak annyi, hogy ......, de jó bőnyállal, és hosszasan!
ne is mond, háromszor dőltem, létszer álló helyzetből, harmadszor pedig bolya kerülés közben majdnem álló helyzetben, lefulladt.
Először 400-asal, kis nyári cipelőben szálltam le. mert "tárgyaláson" voltam és nem akartam motoros cuccban megjelenni, viszont csak motorral tudtam időben odaérni. Második ugye a bójázás, harmadszor meg én aki állandóan hangoztatom, emelkedőn orral neki szabad csak megállni, dobogókő előtt merőlegesen álltam le és a jobb lábam a lejtő felé nem "ért" talajt és pufff .
Hát ez van, sokkal tapasztaltabbak mondogatták már rég: "Két fajta motoros van, aki esett meg aki majd fog."
szerintem senki nem direkt dobálja el a gépét... mondom ezt úgy, hogy a hatkilós, meg a tizennégyes is talajt fogott már nálam, igaz, mindkettő álló helyben.
pont az ilyen esetekre vannak a deknivédők meg a bukógombák, lesz is belőlük a vason, ez fix.
mail ment
Szerintem meg le kellene szokni arról, hogy a motort keljfeljancsinak használod. A védődekli persze nem árt.
Sziasztok!

Tudom nem teljesen ide tartozik, de tudtok Z750-re olajdekni és kuplungdekni védőt esetleg karbonból?
Nézegettem az e-bay-en, de az istennek nem találtam.
Hétvégén volt egy kis malőr, és úgy gondoltam, hogy kell nekem ilyen.
Már túl vagyok rajta, sőt a kuplung cserén is, kicsit jobb lett, de nem hinném hogy ez így jött ki a gyárból.......
Nem ismeri valaki Kovi79-et?
Van egy jó pár videója, ő nagyon vágja a váltókat.......
Az a probléma, hogy magas fordulaton történő váltásnál nincs meg a fordulatszinkron a két fogaskerék között, ezért van a csörgés, szerintem. Ennek az okát kéne megállapítani.
Ha leveszem az olajdeklit, onnan hozzálehet férni a léptetővillákhoz, meg a fogaskerekeken ellenőrizni lehet a körmöket, nincsenek e megkopva. De kéne valaki aki nagyon penge váltótémában........