Szomorú, de témába vágó, az eleséssel kapcsolatban, hogy mennyire "mindegy" mikor dőlsz el ;( Főnököm, a legjobb haverját, szeme láttára úgy veszítette el, hogy előtte állt meg egy kamion mögött, megcsúszott a lába (egyenlőtlen aszfalt, a nyomvonalak ;( ), eldőlt, balra és a szemből jövő másik kamion átment rajta.
jó megoldás, de én inkább gombát vennék, szebb. keresd meg áront, ő kb tíz éve Z750-ezik, szerel, épít stb. lehet, h van nála vmi kedvező megoldás, plusz ő biztosan tudja, h hová és milyet kell tenni, h védjen is
te Kutya, én tudom hogy mér azt hiszem másodszor kérdezem, kérlek, nem tudsz hatni erre a sportmotor.hu-ra kis fejlesztéssel? Tudod, hozzászólások jobb szűrése, javítása és volna biztos még 1-2 ötlet. Dobjunk össze pár Ft-ot? Kezd használhatatlan lenni, vagyis kereshetetlen a fórum. Pedig tömérdek jó adat van már csak itt nálunk, akkor a kereséseket is nem időrendben rakja, már attól kiráz a hideg. Kell programozó (PHP?)? Az is van!
1973? Akkor még nem csak fakerekű biciklik voltak?
Szerintem ha nem tudod az előzményeket, csak jártatod az 1973-as lepcses szádat, akkor jobb, ha előtte megkérdezed hogyan történt.
Ja igen! Bő nyállal ha csendben maradtál volna, bölcs maradtál volna.
Nem az állóhelyzetben történő feldőlésről van szó! Ez előfordulhat bárhol. Rossz talaj, lejtmenetben megállva vagy ilyen más esetben.
Menet közbeni esésről van szó.
Neked valami idegi koordinációs bajod is van. 1973 óta motorozok, és még nem estem menet közben. Úgyhogy szerintem aki béna az gyakoroljon. Jó bő nyállal.
ne is mond, háromszor dőltem, létszer álló helyzetből, harmadszor pedig bolya kerülés közben majdnem álló helyzetben, lefulladt.
Először 400-asal, kis nyári cipelőben szálltam le. mert "tárgyaláson" voltam és nem akartam motoros cuccban megjelenni, viszont csak motorral tudtam időben odaérni. Második ugye a bójázás, harmadszor meg én aki állandóan hangoztatom, emelkedőn orral neki szabad csak megállni, dobogókő előtt merőlegesen álltam le és a jobb lábam a lejtő felé nem "ért" talajt és pufff .
Hát ez van, sokkal tapasztaltabbak mondogatták már rég: "Két fajta motoros van, aki esett meg aki majd fog."
szerintem senki nem direkt dobálja el a gépét... mondom ezt úgy, hogy a hatkilós, meg a tizennégyes is talajt fogott már nálam, igaz, mindkettő álló helyben.
pont az ilyen esetekre vannak a deknivédők meg a bukógombák, lesz is belőlük a vason, ez fix.
Tudom nem teljesen ide tartozik, de tudtok Z750-re olajdekni és kuplungdekni védőt esetleg karbonból?
Nézegettem az e-bay-en, de az istennek nem találtam.
Hétvégén volt egy kis malőr, és úgy gondoltam, hogy kell nekem ilyen.
Már túl vagyok rajta, sőt a kuplung cserén is, kicsit jobb lett, de nem hinném hogy ez így jött ki a gyárból.......
Nem ismeri valaki Kovi79-et?
Van egy jó pár videója, ő nagyon vágja a váltókat.......
Az a probléma, hogy magas fordulaton történő váltásnál nincs meg a fordulatszinkron a két fogaskerék között, ezért van a csörgés, szerintem. Ennek az okát kéne megállapítani.
Ha leveszem az olajdeklit, onnan hozzálehet férni a léptetővillákhoz, meg a fogaskerekeken ellenőrizni lehet a körmöket, nincsenek e megkopva. De kéne valaki aki nagyon penge váltótémában........
Szerintem a keret sokkal többet véd, meg talán masszívabb is.
Áronra akkor rácsörgök, és "kifaggatom".
Csak az a baj, hogy meg sem kérdezte...
Egyébként pedig semmilyen motoros nem szórakozik avval, hogy csak úgy eldöntögeti a féltett kincsét..
Quicksteel Szerviz - Gémes Áron
Azon viccelődni ki hol esik el szerintem nem szép dolog, az magánügy!
Én ott esek el és úgy ahogy én akarom!
Ha meg valaki megszól azért, akkor keményen nem szólok vissza és akkor elmúlik.
Nekem is meg Ő is! Mert mindig úgy kezdődik, hogy visszaütöttem!
Értitek ugye mit akartam ezzel mondani?
Aki nem érti: a tejes fagyikat szeretem (csoki, stracsi ... stb)!
Szerined?
Bukókeret
Na látod, hogy megy ez neked.
Na látod, hogy megy ez neked.
Szerintem ha nem tudod az előzményeket, csak jártatod az 1973-as lepcses szádat, akkor jobb, ha előtte megkérdezed hogyan történt.
Ja igen! Bő nyállal ha csendben maradtál volna, bölcs maradtál volna.
Menet közbeni esésről van szó.
Most olvastam, hogy mit válaszoltál nekem.
A válasz csak annyi, hogy ......, de jó bőnyállal, és hosszasan!
Először 400-asal, kis nyári cipelőben szálltam le. mert "tárgyaláson" voltam és nem akartam motoros cuccban megjelenni, viszont csak motorral tudtam időben odaérni. Második ugye a bójázás, harmadszor meg én aki állandóan hangoztatom, emelkedőn orral neki szabad csak megállni, dobogókő előtt merőlegesen álltam le és a jobb lábam a lejtő felé nem "ért" talajt és pufff .
Hát ez van, sokkal tapasztaltabbak mondogatták már rég: "Két fajta motoros van, aki esett meg aki majd fog."
pont az ilyen esetekre vannak a deknivédők meg a bukógombák, lesz is belőlük a vason, ez fix.
Tudom nem teljesen ide tartozik, de tudtok Z750-re olajdekni és kuplungdekni védőt esetleg karbonból?
Nézegettem az e-bay-en, de az istennek nem találtam.
Hétvégén volt egy kis malőr, és úgy gondoltam, hogy kell nekem ilyen.
Nem ismeri valaki Kovi79-et?
Van egy jó pár videója, ő nagyon vágja a váltókat.......
Az a probléma, hogy magas fordulaton történő váltásnál nincs meg a fordulatszinkron a két fogaskerék között, ezért van a csörgés, szerintem. Ennek az okát kéne megállapítani.
Ha leveszem az olajdeklit, onnan hozzálehet férni a léptetővillákhoz, meg a fogaskerekeken ellenőrizni lehet a körmöket, nincsenek e megkopva. De kéne valaki aki nagyon penge váltótémában........