egy olajcserét még próbálj ki előtte, sokszor segíthet a dolgon. amúgy meg a kawa váltója soha nem lesz olyan, mint egy cbr, vagy vfr - hangos, de tartós.
Sziasztok!
ZZR 400-ason vannak váltóproblémáim, magas fordulaton recseg a felfeléváltás. Kuplung most lett cserélve és jól működik. Nem tudták a szerelők sem megmondani mi okozhatja, azt mondták cseréljek váltót.
Valakinek van esetleg hasonló tapasztalata, és megoldása a problémára?
Köszönöm!
le lehet szedni, egy apró trükkel vékony, kb két ujjnyi szalagot (spanifer szalagját) rátekertem, a leszedéssel megegyező irányban. amikor a felső rétegek már stabilan rászorították az alsókat, csak meg kellett rántani a végét, és szépen letekerte - tök egyszerű volt, igaz, kellett egy tíz perc, mire rájöttem, mivel is kapjam le...
a tizennégyes ilyen szempontból is átgondoltabb, a kipufogók messze elkerülik a sz
rőt, sima, ezer forintos autós leszedővel kaptuk le a filtert - Barbi is simán lekapta a sajátjáról, pedig most csinált először ilyet
Hát valamikor az is sorra kerül. De most egy darabig nem akarok rajta semmit szerelni mert a végén még megutálom az előtt hogy megszerettem volna! Vár még rám egy karbipucc meg egy szinkron és nagyon nem várom! Az fix egy doboz seduxen kéznél lesz
Cserélj gyertyát a ZZR-ben, és a Honda CBF F3-ban, meglátjuk az után mit mondasz
Anno amúgy simán összeroppantottam az olajszűrőt egy méretes vízpumpa fogóval, és azzal csavartam le, de léteznek egyszerű célszerszámok is rá, vagy át is szúrhatod csavarhúzóval, úgy is megy a kukába. Vagyis leadod veszélyes hulladékba ugye . Felcsavarni meg elég kézzel, no meg célszerű, ha már kihűltek a leömlők.
Az meg hogy ki hogyan szerel, vérmérséklet függvénye :) Ha felidegesít valami, inkább otthagyom, és foglalkozom vele később, de elég türelmes vagyok a gépekhez. Egy ismerősöm viszont folyamatosan tud anyázni, meg köpködni, miközben csinálja a dolgot, és nem jön össze, ami csak erősíti a nem jön össze és kókányolunk dolgot...
Nos megcsináltam a fesz.szabályzót, közben lecseréltem az olajat. Jó pár órába telt a művelet, de végül jó a fesz.szabályzó! Töltés van rendesen, cibálásra 14,40V a max. Nem tudom mennyire kell melegednie a szabályzónak, de mondjuk 3 perc járatás után elég meleg volt. Bőven kézben lehet tartani, de azért aggodalomra ad okot. Arra gondoltam beszerzek egy vékony PC hűtőt és rácsavarozom. Mit gondoltok hasznos lenne?
Jah meg még azt el kell mondanom h kihozott a sodromból a paripa. Tuti h akik tervezték nem akarták szerelni, mert mire leszenvedtem az olajszűrőt (ráadásul fogóval) jópár szál hajam kihullott. Kikúrt idegesítő h nem lehet úgy megtervezni egy gépet, hogy kényelmesen lehessen szerelni anyázás és csapkodás nélkül
Nem akarnak "baszkodni" ilyennel, nem fizetődik ki nekik, ez a srác látom azóta eléggé nagy választékkal rendelkezik, mindenféle motor típusra és nem csak dekli védőkkel. Sztem egyszer ha megvan a gipsz (vagy vmi más anyagból) a minta akkor nem nagy kunszt megcsinálni, csak kérdés az anyag maga mennyibe kerül. Nem érdemes legyártani előre csak rendelésre, főleg it Mo-n ahol mindenki bütyköl otthon !
Ott feltételezem mások az anyagi helyzetek és nem szaroznak, megveszik. Habár 2-3 éve amikor voltam akkor "panaszkodott" egy nagy motor bolt tulaj, hogy Németországban már a fiataloknál nem a motor hanem az autó a divat. Motorokat, akkor is újat, idősebb korosztály vásárol többségében, használt motorok meg nagyon nehezen eladhatóak.
Én beszéltem egy komoly üvegszálas,műanyagjavító stbstb-vel foglalkozó emberkével. Rákérdeztem, hogy ilyet tud-e csinál és mondtam, hogy van e-bay-en. Azt mondta, ha ennyiért meg lehet venni, akkor vegyem meg.
Egy miatt jók ezek az esős hétvégék, hogy az ember előszedje cuccait, átnézze, szerelgessen közben. A sok cucc mellett többek közt előkerült a pár évvel ezelőtt, itt is többek által, megvett dekli védő. A régiek még emlékeznek, kevlárból, ebay-ről rendeltük. Sosem raktam fel, mindig "majd" maradt belőle. Most meglett, fel is akarom rakni, kel hozzá hőálló szilikon ha jól tudom, csak nézegetve nem tudom hány fokig legyen hőálló, vagyis röviden és velősen a kérdésem: hány fokra melegszik fel a motor, ott lent a váltó karnál lévő dekli táján?
Másik kérdésem, hogy mielőtt felraknám érdekli e valakit a másolat készítése (gipsz, üvegszál vagy hasonlóból? ), esetleg, hogy tudjunk utánagyárta(t)ni.
ZZR 400-ason vannak váltóproblémáim, magas fordulaton recseg a felfeléváltás. Kuplung most lett cserélve és jól működik. Nem tudták a szerelők sem megmondani mi okozhatja, azt mondták cseréljek váltót.
Valakinek van esetleg hasonló tapasztalata, és megoldása a problémára?
Köszönöm!
a tizennégyes ilyen szempontból is átgondoltabb, a kipufogók messze elkerülik a sz
rőt, sima, ezer forintos autós leszedővel kaptuk le a filtert - Barbi is simán lekapta a sajátjáról, pedig most csinált először ilyet
csak egy kérdés:
mi a különbség , hasonlóság ?
Kawasaki ZZR 1400
Kawasaki zx14r
nem értem
mert szerintem ugyan az, de még is van mind a kettő
Anno amúgy simán összeroppantottam az olajszűrőt egy méretes vízpumpa fogóval, és azzal csavartam le, de léteznek egyszerű célszerszámok is rá, vagy át is szúrhatod csavarhúzóval, úgy is megy a kukába. Vagyis leadod veszélyes hulladékba ugye . Felcsavarni meg elég kézzel, no meg célszerű, ha már kihűltek a leömlők.
Az meg hogy ki hogyan szerel, vérmérséklet függvénye :) Ha felidegesít valami, inkább otthagyom, és foglalkozom vele később, de elég türelmes vagyok a gépekhez. Egy ismerősöm viszont folyamatosan tud anyázni, meg köpködni, miközben csinálja a dolgot, és nem jön össze, ami csak erősíti a nem jön össze és kókányolunk dolgot...
Jah meg még azt el kell mondanom h kihozott a sodromból a paripa. Tuti h akik tervezték nem akarták szerelni, mert mire leszenvedtem az olajszűrőt (ráadásul fogóval) jópár szál hajam kihullott. Kikúrt idegesítő h nem lehet úgy megtervezni egy gépet, hogy kényelmesen lehessen szerelni anyázás és csapkodás nélkül
Lathattalak ma reggel 9 korul a Kerepesi uton?
Ott feltételezem mások az anyagi helyzetek és nem szaroznak, megveszik. Habár 2-3 éve amikor voltam akkor "panaszkodott" egy nagy motor bolt tulaj, hogy Németországban már a fiataloknál nem a motor hanem az autó a divat. Motorokat, akkor is újat, idősebb korosztály vásárol többségében, használt motorok meg nagyon nehezen eladhatóak.
Pedig hasznos cucc, én kipróbáltam
Akkor ez jó kel legyen: Mester?
Másik kérdésem, hogy mielőtt felraknám érdekli e valakit a másolat készítése (gipsz, üvegszál vagy hasonlóból? ), esetleg, hogy tudjunk utánagyárta(t)ni.
Küldtem üzenetet.