Létezik olyan, hogy találok olyan sérült plexit olcsón amiből kiegészítő plexit tudok gyártani? Arra gondoltam, hogy a gyári plexihez legjobban egy gyári plexi íve hasonlít ezért, ha fogok egy sérült plexit aminek ép a felső része akkor letudom vágni a felső pár cm-t és onnantól kezdve a rögzítés már kreativitás kérdése. Így nem kell tizen esetleg huszonezer forintokat kiadni egy kiegészítő plexiért. Ilyet gondoltam kivitelezni. Vélemények/ellenjavallatok?
Na most megnéztem a feszszabályzót alaposabban. Az alsó 3 sárga kábel van szanaszét égve. Össze is olvadtak... A kérdés az lenne, hogy honnan lehetne megtudni h a 3 sárga kábel közül melyik hol volt? Jelölés nincs rajtuk ahogy láttam. Ha megnézem a kapcs. rajzot mind a 3 a generátortól jön. Ha felcserélem őket abból lehet vmi baj?
Ma kapott egy karbi szinkront és CO állítást a nagy Z. Határozottan szebb lett az alapjárat, és alacsony fordulaton is kellemesebb lett a működése. A 22 éves technika is lehet rendkívül élvezetes... :)
Nem arra gondolok amikor a csatlakozókat egymásba nyomod, hanem a "nőstény" saru kissé összelapítására, hogy a "kan" szorosan csússzon bele. Nem tudom érted-e mire gondolok?
Sziasztok!
ZZR 400-ason vannak váltóproblémáim, magas fordulaton recseg a felfeléváltás. Kuplung most lett cserélve és jól működik. Nem tudták a szerelők sem megmondani mi okozhatja, azt mondták cseréljek váltót.
Valakinek van esetleg hasonló tapasztalata, és megoldása a problémára?
Köszönöm!
Ez alapján akár lehet a gyújtáskapcsolóban is kontakt hiba. Nem olyan nagy kunszt szétkapni, igaz leszakadós fejű csavarokkal van összerakva, így azt úgy kell kiboncolni, de nem lehetetlen feladat :)
Előtte mindenképpen jó lenne multiméteres ellenőrzés, hol van kontakt hiba.
Úgy is hol esik-hol nem, így legalább a motorral foglalkozol :D
Hát nincs és nem is volt át kapcsolva. Még volt annyi hogy tegnap miután leállt próbálkoztam újra és újra h rá adtam gyújtást és akkor volt egy pillanat mikor az olaj szint mérő fel gyulladt kb. fél mp-re de azóta semmi.
A sarukat össze kell nyomni, mielőtt a helyére kerülne, hogy szoros legyen a csatlakozás, mert ha laza akkor hő fog fejlődni! Csak nagyon sokan villamos képzettség nélkül szerelnek. Pedig nem szégyen utána nézni a dolgoknak.
Azért figyelj oda a csatlakozóra, KillBill-nek állandóan visszajött ez a probléma a 400-asán és a végén egy utángyártott feszültség szabályzó oldotta meg végre (véglegesen?) a gondot. Hiába lett forrasztva meg toldozgatva előtte a régi, kicsit-kicsit cserbenhagyta és be kellett bikázni, hogy elinduljon a motor.
Itt a fórumba kell legyen valahol a "gyártó" címe, kerestem de nem találom, hogy belinkeljem neked, hátha valaki lementette és beírja újból. Ha jól emlékszem olyan 13-15 eFt volt.
Viszont valaki más is szenvedett ilyennel és plusz hűtéssel megoldotta egy időre a gondot.
Addig is ajánlom bikázó kábelt vigyél magaddal! Az ördög sosem alszik, de a feszültségszabályzó időnként igen!
viszont van egy eladó használt plexim 5 000,- Ft
ZZR 400-ason vannak váltóproblémáim, magas fordulaton recseg a felfeléváltás. Kuplung most lett cserélve és jól működik. Nem tudták a szerelők sem megmondani mi okozhatja, azt mondták cseréljek váltót.
Valakinek van esetleg hasonló tapasztalata, és megoldása a problémára?
Köszönöm!
Előtte mindenképpen jó lenne multiméteres ellenőrzés, hol van kontakt hiba.
Úgy is hol esik-hol nem, így legalább a motorral foglalkozol :D
Én innen vettem és nincs gondom vele
Itt a fórumba kell legyen valahol a "gyártó" címe, kerestem de nem találom, hogy belinkeljem neked, hátha valaki lementette és beírja újból. Ha jól emlékszem olyan 13-15 eFt volt.
Viszont valaki más is szenvedett ilyennel és plusz hűtéssel megoldotta egy időre a gondot.
Addig is ajánlom bikázó kábelt vigyél magaddal! Az ördög sosem alszik, de a feszültségszabályzó időnként igen!